Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.05.2012 15:10 - ДО ИНВЕСТОР
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 3179 Коментари: 12 Гласове:
2

Последна промяна: 06.05.2012 17:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

снимката е от нета и изобразява безглавието в нета с простотия, интриги и лъжи без познания, или дава облик на деградиралата същност на такива потребители и в живота и в нета
                               zlocuche.blog.bg- 
Един блог, който нарушава правата на споразумение на блог.бг умишлено и дълъг период.
Дава трибуна на тенденциозни вражди в блога под интригантствата на katana.blog.bg
krotalka.blog.bg,  създаден умишлено за петнене името на потребител и в нарушение и на Конституцията на РБ. 
"Въпросното насиране ме впечатли. Не заради оцапаните снимки и не заради логореята на Тъпис, а заради имената на файловете. Би направило впечатление на всеки, знаещ що-годе руски на ниво "строител в Коми". Снимките, които Тъпис е качила, все са с имена от типа FotkaGoda(199*).jpg. От руски, това се превежда горе-долу като "Фотография на годината 199*". Леле-мале, ужас и безумие. Българка, живееща във Финландия, си картотекира снимките на руски език. Не подценявам интелекта ви, скъпи читатели. Сигурен съм, че много от вас си мислят: "дали наистина тези снимки ги е правила Тъпис?"
 Тази неадекватност, съчетана с незнания е уникална, както и многото умозключения по клюкарско посташко интригантски, за обидните думи, да не говорим, те са в речника и манталитета на вманячения...

Eдин изпаднал и некомпетентен , въоръжен с клюки , интриги и лъжи с цел оплюване на името ми и професията ми  вманячен неудачник броди из блога и списва дълъг период просташки тенденциозни постинги, с които изпъква пред себеподобните си поели инициативата да показват простотията си и некомпетентността си за фотографията чрез нищожни лъжи и интриги.След него в тенденциозно клюкарски коментари катана и кроталка бълват , според манталитета си интриги и клюки , плод на заниманията им в блога да всяват лъжи, клюкарства и разделение и оплюване на блогерите, правено също дълъг период от тях . Единствено сплетни, лъжи, интриги в блога с години... 
Обвинена бях от него невежия, че съм крала собствените си снимки.
 Ето оригиналите на снимките ми. Снимките са от 05.05.2012 г. Блогвам в блога си само с мои материали , което се знае отдавна, както от модерацията , така и от потребителите на блога.Тенденцията е подета от кроталка, катана и злокуче и се превръща във техен вманиачен начин да вредят на потребител, каквито са представите им за блогърство с лъжи, интриги и изкуствени скандали от тях.Опитаха всякакви методи с лъжите и интригите си долно и показно срещу мен. Ежедневно показват унижаване и на други потребители в блога със същите средства- ЕЛЕМЕНТАРНИ И НЕЦИВИЛИЗОВАНИ НАЧИНИ ЗА ОПЛЮВАНЕ .
Цял блог са направили , за да показват неадекватност и плюят по мен. В тази връзка искам съвсем открито и с право да бъдат заличени, изтрити потребителите на блога катана, злокуче и кроталка, тъй като всекидневно доказват умишлените си нарушения с постинги и коментари на правилата в блог.бг , във връзка с общуването между потребителите, както и нарушават безотговорно и умишлено конституцията на РБ за правата на човека с неоснователно оплюване с лъжи и агресия.
Парадите им с модераторски връзки стигнаха крайната си фаза .
Аз съм с умишлен бан сложен ми по техно осмотрение и с лъжите и интригите им тук.
Не зная деградацията съвместна ли е, но смятам, че тази показнозност на умишлена безотговорност и малоумното им поведение в блог.бг. трябва да спре с намесата на Инвестор и с изтриването на блоговете им, като потебители, тъй като те потебяват даденото им блог постанство само за долни интриги , лъжи и оплюване на съблогерите без причини тенденциозно с груби нецивилизовани думи.
Нямат един нормален постинг. Правят го демонстративно и демонстрират връзките си с модерацията на блога за това нагло и дълъг период умишлено.

 Никой не е длъжен да им търпи в блога издевателствата, интригите и оплюването с лъжи без причини, а с тенденции.Нарушенията им на блог. споразуменията са НАЛИЦЕ отдавна. Блога не е място да се избиват комлекси с негативни средства и да се оплюват блогерите умилено с лъжи и интриги, каквито посочените показват ежедневно по адрес на потребителите на блог.бг. Както и не е място да се парадира покровителството им от модератори на нивото им. Дълъг период се прави това и стана система, която говори показно и с доказателства за нарочното неспазване етикецията на общуване в блога от посочените блогъри и от самата модерация, покровителстала ги в денията им.

Колкото и да бях тактична, търпението ми към подобни машинации се изчерпи
.

Тяхното не е блогване, не е общуване в блог, а определено нарушение с тенденция и оронващо авторитета на блога и Инвестор.Не е и забавление, тъй като е елементарно и просташко. 
Лидис

06.05.2012
image

image
image
image
image


Тагове:   Инвестор,   блогбг katana,   krotalka,   zlocuche,   intrigi,


Гласувай:
12



1. lidislidis - Ето още потвърждения за това какво прави в блога.
06.05.2012 17:02
16:54 - zlokuche
всеки ден е така
п lidislidis - Тенденцията продължава , както всеки ден...
04.05 23:51 23:46 - zlokuche
23:08 - pisimisi
22:58 - zlokuche
22:56 - zlokuche
посещаемост от постинг преди 2 дни
17. lidislidis - !!!!!
02.05 15:52 15:23 - zlokuche
12:48 - zlokuche
11:16 - zlokuche
10:04 - zlokuche
09:15 - zlokuche
07:34 - zlokuche
02:22 - zlokuche
02:10 - zlokuche
01:09 - zlokuche
01:05 - zlokuche
00:34 - zlokuche
и коментар от гина
1. lidislidis - Минус от
02.05 21:36 21:27 - alllyalllyallly

2. alllyalllyallly - жалко, че може само по веднъж, но аз ...
03.05 08:57 жалко, че може само по веднъж, но аз не знам как успявам по 2 пъти да гласувам с минус...не че не заслужаваш 222.
ример из пост
цитирай
2. lidislidis - До групировката на катана , създаваща с тормоз ситуации в блога над блогери и мен
06.05.2012 18:24
КОЛКОТО И ДА СЕ СТАРАЕТЕ И ДА МЕЧТАЕТЕ ДА СПРА ДА ПИША, ЩЕ СПРА КОГАТО АЗ ПОИСКАМ. ТОРМОЗА НЕОСНОВАТЕЛНО НАНАСЯН МИ ОТ ВАС Е ЗА ВАША СМЕТКА...НЕ СТЕ ВИЕ ТЕЗИ КОИТО ДА ОТНЕМАТЕ ПРАВАТА МИ НА ПОТРЕБИТЕЛ НА БЛОГ.БГ С МУТРЕНСКИТЕ СИ ЕЛЕМЕНТАРНИ ПОХВАТИ ИНТРИГИ, КЛЮКИ И ОПЛЮВАНИЯ.... ПРАВОТО ДА КОМУНИКИРАМ С БЪЛГАРСКИТЕ БЛОГЕРИ НЕ МИ ДАВАТЕ И ОТНЕМАТЕ ВИЕ ПО КЛЮКАРСКИ И БРУТАЛЕН НАЧИН , А КОНСТИТУЦИЯТА. НЕ АЗ ГИ НАРУШАВАМ , А ВИЕ ТЕНДЕНЦИОЗНО И ДЪЛЪГ ПЕРИОД
Чл. 39.
(1) Всеки има право да изразява мнение и да го разпространява чрез слово - писмено или устно, чрез звук, изображение или по друг начин.
(2) Това право не може да се използва за накърняване на правата и доброто име на другиго и за призоваване към насилствена промяна на конституционно установения ред, към извършване на престъпления, към разпалване на вражда или към насилие над личността
и нито катана, нито пискова, нито модерация с покровителството им МОЖЕ ДА ЗАБРАНИ ДА КОНТАКТУВАМ чрез блога си с Бг , като използват интриги, лъжи и очерняне спрямо мен ТЕ НАРУШАВАТ КОНСТИТУЦИЯТА И Е ЗА ТЯХНА СМЕТКА.
цитирай
3. kvostava - ПЛЪТНО ДО ТЕБ СЪМ! А КАВО ЩЕ КАЖЕШ ЗА ...
06.05.2012 19:22
ПЛЪТНО ДО ТЕБ СЪМ! А КАВО ЩЕ КАЖЕШ ЗА ТОЛЕРАЦИЯТА НА ШИБЛЬОВЦИ КАТО ПОНТИС И НЕГОВАТА КЛИКА?!
цитирай
4. lidislidis - Не обсъждам съблогери без причина. Доста съм търпелива
06.05.2012 19:32
kvostava написа:
ПЛЪТНО ДО ТЕБ СЪМ! А КАВО ЩЕ КАЖЕШ ЗА ТОЛЕРАЦИЯТА НА ШИБЛЬОВЦИ КАТО ПОНТИС И НЕГОВАТА КЛИКА?!


От понтисовата клика отдавна съм отвратена. Имаха наглостта да преправят лични съобщения и се мъчеха да плюят по мен с цел отстраняването ми от стихосбирка, за която самият понтис ми беше предложил. Интригите и пола им надделяха и понтис не ме включи в стихосбирката...С него не съм имала разправии .Стана ми противно начина по който действаха за да влезат някои съблогерки в стихосбирката и леглото му...Не ги чета в блога. Не са интерес за мен с произведенията и манталитета си.
цитирай
5. kvostava - ДА! МРЪСНИ ИГРИЧКИ, КОИТО ОМРЪЗ...
06.05.2012 19:39
ДА! МРЪСНИ ИГРИЧКИ, КОИТО ОМРЪЗНАХА НА БЛОГА, НО НЯКОЙ ИЗБУТВА КАТО ИЗКУСТВО! НЕ ГИ ЧЕТИ! БОРИ СЕ ЗА ПРАВАТА СИ! ТИ СИ ДОБЛЕСТНА ЖЕНА, А НЕ НЕКАКВА ПИШЕЩА КVVВА!
цитирай
6. lidislidis - Станаха банални със средствата си да се налагат
06.05.2012 20:09
kvostava написа:
ДА! МРЪСНИ ИГРИЧКИ, КОИТО ОМРЪЗНАХА НА БЛОГА, НО НЯКОЙ ИЗБУТВА КАТО ИЗКУСТВО! НЕ ГИ ЧЕТИ! БОРИ СЕ ЗА ПРАВАТА СИ! ТИ СИ ДОБЛЕСТНА ЖЕНА, А НЕ НЕКАКВА ПИШЕЩА КVVВА!


С интриги, очерняне , лъжи и издевателства над обикновените блогъри.
Не могат да се усетят, тъй като това е средата и манталитета им , навиците им в живота и отношенията към другите. Всичко си има край и всичко се плаща...
цитирай
7. lidislidis - Тук не е блога на гина, въпреки, че клечи денонощно
06.05.2012 20:12
анонимен написа:
Честит имен ден на баба Гинка Лесидренска! :-)
Да е жива и здрава и все така проста, за да ни забавлява до спукване от смях в блогбегето! Да роди още 5-6 чавета, да си намери мъж, а не само съквартирант. Да открие още начини за маскиране на грозната си брадавица. Да си намери работа, за да не клечи на дърти години само в нетя. Амин, дай Боже! :-))))


И изнас личните ми материали, както и събира НЕЗАКОННО и разпространява телефона, адреса ми и плюе под крилото на катана и модерация по мен, като си мисли, че е велика с това.
Поздрави я в блога й.
цитирай
8. lidislidis - Един коментар на кетчупа изтрих
06.05.2012 20:13
Тъй като беше тенденциозно циничен и неадекватен за блог коментар.
цитирай
9. lidislidis - НЕ СЕ ХАБЕТЕ С МИНУСИ
06.05.2012 20:30
20:40 - becksss
20:18 - ganilbanil
ТОЗИ ПОСТ Е С ДОКАЗАТЕЛСТВА И ВЛИЗА В СЪДА СРЕЩУ САМОЗАБРАВИЛИТЕ СЕ ЛЪЖЦИ ОТ БЛОГА , КОИТО НАРУШАВАТ ПРАВАТА МИ НА БЛОГЕР И ЧОВЕК, СПОРЕД КОНСТИТУЦИОННИТЕ ПРАВА. МНОГОКРАТНО И ВЕСЕ ОТ ЕДНИ И СЪЩИ.
МОДЕРАЦИЯТА НА БЛОГ БГ СЪЩО, КАТО ТЕХЕХ ПОКРОВИТЕЛ ДЪЛГО ВРЕМЕ.
НЕКА ИМ ПЛАЩА МУТРЕНСКИТЕ ОБНОСКИ В БЛОГА ИНВЕСТОР.
цитирай
10. lidislidis - Упоритите с агресивни минуси и по мутренски навици не спират да слагат минуси...
06.05.2012 21:31
21:25 - angpiskova

цитирай
11. mar866 - кой е кетчупа?
07.05.2012 11:55
lidislidis написа:
Тъй като беше тенденциозно циничен и неадекватен за блог коментар.


чичо Митю Потника ли? не го трий, че ще получи инфаркт;)))))
цитирай
12. lidislidis - Да, той е дежурен в блога ми с цинизми и избиване на комплекси:)))
07.05.2012 12:24
mar866 написа:
lidislidis написа:
Тъй като беше тенденциозно циничен и неадекватен за блог коментар.


чичо Митю Потника ли? не го трий, че ще получи инфаркт;)))))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3273491
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930