Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2012 13:07 - До Инвестор и модераторите на блог.бг
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2008 Коментари: 12 Гласове:
3

Последна промяна: 29.06.2012 19:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Здравейте, блог.бг!
След предния ми постинг, вече седмица не мога да качвам снимки в блога си.
Ако е техническа неизправност, моля за отстраняването й, ако е ваша намеса, моля да ми напишете на лс, защо ми се отнема тази функция ?
С поздрав:
Лидис

 Параметри на изображението
не се появява тази функция.
Доколкото разбирам е спряна.
Защо? И от кого?
По същият начин беше спрян и блог.lidislidis да не излиза с нови и му отнети функциите за качване на личните ми материали снимки, Такова е положението и с блога ми lidis.

Това запитване отправих с имел до Инвестор и до вас , но се мълчи упорито.
Субективно ли е по преценка на някой от вас модераторите, за да не пиша в блога, или е техническа грешка?



Гласувай:
3



1. mar866 - да не са ти много големи? и аз имах ...
29.06.2012 16:12
да не са ти много големи? и аз имах подобен проблем и като ги намалих се получи.
цитирай
2. blogbg - Здравейте,
29.06.2012 16:20
Тази функция не е спряна. Най-вероятно се дължи най-вероятно на проблем с Вашият браузър. Бихте ли пробвали с друг браузър, за да проверите дали всичко е наред.
цитирай
3. lidislidis - ПРОБВАМ ОТ РАЗЛИЧНИ КОМПА И НЕ СТАВА!
29.06.2012 16:37
blogbg написа:
Тази функция не е спряна. Най-вероятно се дължи най-вероятно на проблем с Вашият браузър. Бихте ли пробвали с друг браузър, за да проверите дали всичко е наред.


ИЗЛИЗА ПРАЗЕН КВАДРАТ ЗА ПАРАМЕТРИТЕ НА СНИМКАТА.
цитирай
4. lidislidis - Не е от размера на снимките
29.06.2012 17:01
mar866 написа:
да не са ти много големи? и аз имах подобен проблем и като ги намалих се получи.


Когато натисна нов постинг се почвява празно бяло петно на мястото на таблиците за поместване на снимки. Няма нищо, изчезват прави и координати и най отдолу в дясно, където е отправното каре , което се натиса, пише в папка, спряно...
цитирай
5. mar866 - да не влизаш през прокси сървър? ако ...
29.06.2012 17:06
да не влизаш през прокси сървър? ако не, е нещо в настройките - кукиси, мукиси...
какъв броузър ползваш? пробвай през файърфокса, при мен с него всичко е наред.
експлорърът ми правеше същия проблем...
цитирай
6. lidislidis - Абе, вече ми писна от тази българска злобна показност!
29.06.2012 18:04
Сарвърът не е виновен, той не спира блога ми да излиза на 1 с нови постинги!
Сарвърът не пише постинги срещу мен с цинизми и интриги и сарвърът го ползвам 6 г. без проблем. Сарвърът не хакерства в блога ми и не съсипва 3 компа...Какво да каажа освен долно е всичкото това ...ГНУСНО И ДОЛНО Е! ДАЙ ДА СПРЕМ ЛИДИС, ТА ДА СЕ ПРОСЛАВИМ С НАШИТЕ СНИМКИ В БЛОГ! ТАКА ИЗЛИЗА! СМЕШНО И НЕАДЕКВАТНО, НО ИСТИНА...НЯМАМ ДРУГО КАКВО ДА КАЖА...
цитирай
7. dolsineq - Лидис, имах същият проблем с есп...
29.06.2012 19:13
Лидис, имах същият проблем с есплорера, сега съм с мозилата...
цитирай
8. lidislidis - non koments
12.10.2012 00:28

10.10 00:43 -Весело омазани снимки. Харесаха ...

от: zlokucheЗа постинг: ОЩЕ ЕДИН ЩАСТЛИВ ДЕН!

Весело омазани снимки. Харесаха ми, всичките са като вапцани с повръщано. Свършиха ли ти крадените, та пак се напъваш да "снимаш"?

Одобри | Изтрий


10.10 23:48 -И на мен ми релаксира. . . . сфинкт...

от: zlokucheЗа постинг: ОЩЕ ЕДИН ЩАСТЛИВ ДЕН!

И на мен ми релаксира....сфинктера.

Одобри | Изтрий


11.10 23:39 -да бе, кой да те ревнува. . . с торб...

от: zlokucheЗа постинг: НЕ МЕ РЕВНУВАЙ, МОМЧЕ...

да бе, кой да те ревнува...с торбичките под очичките...я кажи, голи пор или рустамчо?
цитирай
9. lidislidis - 20:26 -колаж с крадена снимка и с...
13.10.2012 20:33
20:26 -колаж с крадена снимка и собствено ...

от: zlokucheЗа постинг: ОБИЧ В ЕСЕН

колаж с крадена снимка и собствено повръщано, гарниран с омазани поезми...
цитирай
10. lidislidis - 19:16 -Баси тъпото копеле си. . . . ...
05.11.2012 19:20
19:16 -Баси тъпото копеле си. . . . проблема ...

от: alllyalllyalllyЗа постинг: до Инвестор.бг Моля за изтриване на потребителите с никовете и коментиралите ги тъй като са в нарушение на всички норми и правила в блога и закона

Баси тъпото копеле си....проблема е в кухата ти кратуна:)

Одобри | Изтрий
цитирай
11. lidislidis - ot gina
06.11.2012 17:53
09:44 -Във Финладия няма ли психиатри? ...

от: alllyalllyalllyЗа постинг: до Инвестор.бг Моля за изтриване на потребителите с никовете и коментиралите ги тъй като са в нарушение на всички норми и правила в блога и закона

Във Финладия няма ли психиатри? Защо не вземеш спешни мерки за лечение? Стига ми прави реклама , че не мога да смогна да отговарям на фенове....ае остави ме на мира бе пиявицо!

Одобри | Изтрий
цитирай
12. lidislidis - 17:04 -Ще правя каквото искам от...
09.11.2012 17:08
17:04 -Ще правя каквото искам откачалко и ти освен да РЕВЕШ няма какво друго да направиш!!

от: alllyalllyalllyЗа постинг: АКТУАЛНО ЗАПИТВАНЕ

4. lidislidis - Ще пишеш минуси и ще хакерстваш и обиждаш там, където вървиш! Ясно ли ти е?

Откачена бабичка!!! Писна ми от тебе и от реването ти! С всяко влизане тук ти си на линия за РЕВ!!!! Пияница грозна, млъкни най- после!!!!!!Не запалих моторетката, а направо тежкотоварна машина! Няма ли кой да те заведе на ЛЕКАР и да ти ПОМОГНЕ да СЕ ИЗЛЕКУВАШ !!!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3269559
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930