Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.02.2011 23:29 - Щастие, тук съм!
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 306 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 25.02.2011 01:04



image
ЩАСТИЕ, КЪДЕ СИ ?

Onni, kerro minulle,
jos tulet, mistд minд
sinut tunnen?
Onko sinulla ruusu korvan takana?
Silmissд kolme valtamerta, huulilla
kuuden kevддn linnut ja naurulle tuoksuvat tuulet?
Onni, jos minд nukun, herдtд minut,
ravistele tyhjдksi minun surujeni pдhkinдpuu.
Onni, kun se saapuu se kantaa suurta sдkkiд
sylissддn.
Siihen se minun murheeni kдtkee kaikki,
virran vietдvдksi heittдд.


T. Tabermann


ПРЕВОД

Щастие, кажи ми

по какво да те позная,
ако спреш до мен?

Ще бъдеш ли закичена с червена роза?
В очите си със три морета,
а устните ти, с шест пролетни врабчета,
в усмивката ти, с мириса на ветрове?
Щастие, ако съм заспал,
събуди ме.
Разклати дървото, да паднат тъжните ми плодове.
Носи си голям  чувал,
който мъката ми да събере
и го хвърли
водата на реката да го отнесе.


Превод: Сиркавара Лидия /Lidis/
image
                                ЩАСТИЕ, ТУК  СЪМ!

На Томми



В безкрая на спомени - стара гора
се лутам и търся тебе да зърна.
Дочула на светли ангели песента
времето искам да спра и те върна.

Наоколо бляска в елмази снега,
дъхът ми пристига да те прегърне.
Бълбука поточе от обич в леда,
готов е света да се преобърне.

Докосвам те в мисъл пресвята,
оглеждам се в езерни сини очи.
С любов е отново душата залята
долита гласът ти до мен и шепти:

"Къде си, щастие? Позна ли ме, мила?"
Докосваш ме нежно, както преди.
Зад ухото съм Розата свила,
да ме познаеш, мили, и ти.

Червената роза за тебе блести
с пламъци свети в нощта.
"Скъпи, видя ли как още искри
червената роза, любовна заря?"

Не я е страх от студ, тъмнина.
Червената роза е само твоя
и моя истина в живота една,
за щастие чисто, като снега.


26.12.2010



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3276426
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930