Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.08.2014 23:49 - Путин награди с медали фински дипломати
Автор: lidislidis Категория: Новини   
Прочетен: 1255 Коментари: 5 Гласове:
8

Последна промяна: 22.08.2014 01:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

image
На снимката руският консул вдига тост за успешните отношения между фините и руснаците и с благодарност поздравява финските си колеги дипломати  за получените призвания и заслугите им за тях.

С най-високи отличия давани на чужденци за дългогодишна им и прицизна дипломатическа работа бяха наградени фински дипломати- консул и посланници, заради приноса им за укрепване пълноценните и приятелски отношение между двата съседски народа.
Медалите бяха връчени от руският посланник в Хелзинки. На срещата и тържествената, задушевна вечеря, финският консул развълнувано сподели:
-  Работил съм 35 години за развитието на човешки и добросъседски отношения между двете страни. За мен тази работа е била цел да се наложи доброто и цивилизованото общуване между двете страни, За мен е съдба да бъда дипломат ...Син съм на немски войник, заченът съм по времето на войната, наясно съм с ужасите и последиците от войната и съм се обрекъл да служа на мира. За мен е чест, че животът  ми премина в работа за запазване и укрепване на мирните отношения между фините и руснаците...

Материалите са от фински печат
Превод Лидис




Гласувай:
9



1. lidislidis - Минусите са смешни...
22.08.2014 00:26
Запазете ги за себе си .
цитирай
2. gosho568 - Минусите са от Тутко, Гина и компания!
23.08.2014 14:49
Иначе тези медали са си ги заслужили наълно, защото все пак им оказаха огромна помощ на тези руснаци досега... Поздрави!
цитирай
3. injir - , , . . . за развитието на човешки и ...
23.08.2014 14:53
,, ... за развитието на човешки и добросъседски отношения...,, Много показателен изказ. За тълкуващия думите означава , че говори Човек. Той не мисли зло.
цитирай
4. lidislidis - Този път минусите ги цъкна планините на бг<<< са
23.08.2014 17:59
gosho568 написа:
Иначе тези медали са си ги заслужили наълно, защото все пак им оказаха огромна помощ на тези руснаци досега... Поздрави!


Неадекватен израз на простотията му...
Относно постинга ми, медалите са заслужени. Поздрави, Гошо! ;)
цитирай
5. lidislidis - Благодаря за коментара injir!
23.08.2014 18:11
injir написа:
,, ... за развитието на човешки и добросъседски отношения...,, Много показателен изказ. За тълкуващия думите означава , че говори Човек. Той не мисли зло.


За да имаме личен успех, или успех на държавата ни трябва да се научим да мислим и действаме по човешки. Фините го умеят. Не е лесно да се загърбят жестокото минало и да не се озлобява човек , а да върви напред , ако не иска да върне лошото отново, трябва да го забави. Човекът може, животните не. В това е разликата и гаранцията за успех! Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3271762
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930