Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.09.2011 11:44 - ДО МОДЕРАЦИЯ НА БЛОГ.БГ
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 518 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 08.09.2011 23:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                       Блог модератори, здравейте!

Мислех да не ви пиша, но  2  необясними за мен явления в блога ми,  ми дават повод за поредното писмо до вас.
Търся отговор на 2 въпроса;

1. Не съм наясно с тази диплома, която сте ми кичнали, без да  съм била на 1 стр. въпреки необходимите прочита!?  Няма ме в категорията не излизам, ето уверете се ! Копирала съм ви страницата от вчера.Така е и с другите категории, в които пиша. И в кат. Поезия не съм допускана и във всички останали...

2. Въпросът ми е къде отиват моите прочита за деня? Засичам от месец всички прочита по  постинги и като цяло . Прави впечатление, че средно на  ден имам 300 прочита на блога, но по постингите се отбелязват 20, 30бройки прочита за  деня!?
Защо се налага тази фалшификация? И от къде идва?

Ще ви бъда благодарна да ми разкриете тези мистерии с блога ми!
Както и да посочита с какво моите постинги са неподходящи за 1 стр. и с какво са по-лоши, различни от тези , които са там денонощно, та се прибягва и допълнително до  тези фалшификации с дипломи и недопускането ми до 1 стр. придружено с "крадене" на бройки прочита и от кого?

Може би имаме различни виждания за това що е Изкуство и аз не би трябвало да пиша  в тази категория?

Обръщам се към вас съвсем добронамерено, тъй като смятам, че сте компетентни и вещи по работотата на сайта.
Не желая да влизам в конфликти, нито с вас, нито с потребителите на сайта ви, само търся отговор на тези явления и мистерии с блога ми от месец.

Да попитам още- работи ли се от вас за отстраняване в системата надписването на бройки прочита , което стана практика от недобросъвестни потребители в блога ви?

Да не забравя да ви благодаря за отстраняването на проблема с гласуването и надписването на гласове!

Но сега сме изправени пред проблема за надписването УМИШЛЕНО и унищожаването пак УМИШЛЕНО на прочита в блог.бг  от някои от потребителите му.Не зная дали тези действия са свързани с печалба за сайта ...че не правят впечатление на вас, модерацията, дето се грижите за него,
то си е ваш проблем, не ме интересува. Аз питам за моите неестествени мистерии за изчезване на прочити и за недопускане до читателите на блога ви.

Благодаря, предварително за отговора !

Приятен ден на вас и на блогерите от блог.бг!




06.09 21:25 - КАЛИНА Автор: lidislidis Категория: Изкуство   image
Прочетен: 67 Коментари: 4 Гласове: 8
Последна промяна: 06.09 23:29 image
Ето я дипломата , която  е сложена без да съм била на 1 стр вчера.

Ето и тези които са  били там вчера.
Моля , да ми отговорите по какви критерии се избират и от кого  битуващите постоянно на 1 стр. какви са представите за изкуство и кой ги определя, за да сравня и преценя блогването си в блога ви.

С недоумение и най-добри чувства към тях и вас модерацията на блог.бг.



image 05.09 14:52 - Горещ карамел

от: yotovava

Фотография: Валентина ЙОТОВА Разглеждайте в действителен размер

Прочетен: 817 Коментари: 23 Гласове: 46

image 02.09 18:41 - Как лесно се намират тук приятели

от: mt46

На виртуалните приятели и пир-ятели

Прочетен: 775 Коментари: 52 Гласове: 55

image 01.09 14:26 - Септември

от: yotovava

Фотография: Валентина ЙОТОВА Разглеждайте в действителен размер

Прочетен: 769 Коментари: 36 Гласове: 52

image 04.09 16:22 - Есенни контрасти

от: yotovava

Фотография: Валентина ЙОТОВА Разглеждайте в действителен размер

Прочетен: 738 Коментари: 30 Гласове: 41





Гласувай:
10



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3277539
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930