Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.07.2011 19:53 - ДО БЛОГ.БГ И ИНВЕСТОР БГ
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 1127 Коментари: 5 Гласове:
5

Последна промяна: 24.07.2011 19:54

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
33. lidislidis - Здравейте, блог.бг!
19:36
Аз ви пиша отдавна , но вие не ми отговаряте никога.
Моля, да проверите системите и настройките си в блога ми! Умишлено ли ми слагате статус на всеки постинг, да не се чете от блог. потребителите?
Защо при необходимите прочита и коментари, не излизам в най-коментирани? Системно ваши модератори нарушават правата ми на потребител...Омразата и ненавистта ви към блога ми е пословична!
Помолих ви да изтриете умишлено създаден ник lidis на мястото на старият ми ник, който изтрихте умишлено през септеври 2010г. за да използвате никът с арт името ми с което съм известна в много медии срещу мен с обиди и кражби на произведенията ми, както и присвояването им и авторството им. НЕ ИЗТРИХТЕ И НЕ МИ ДАДОХТЕ ДА ПРИТЕЖАВАМ ИМЕТО СИ НА НИКА С КОЕТО БЛОГВАХ 5 Г!?
А от него се гаврите с приятелите си с мен и произведенията ми...
Това е умишлена криминално направена сметка да запазите името на никът ми да си приписвате авторство на материалите ми. Опитвах се няколко пъти да се регистрирам , но вие ме триехте и пак вземахте ник lidis ! Помолих ви писмено, но вие не го направихте...за да ме унижите и продължавате с униженията!
Настоявам да изтриете ник lidis, независимо вие ли го ползвате  или ваши приятели с криминални цели и оплюване на името ми. Преди да го превземете, аз имам световни публикации под това име, както и сега публикувам в световните нет медии с него!
Прави ми впечатление, че мои постинги умишлено се спират от вас и групата ви приятели в блога, дори се краде от материалите ми и те се кичат по първа страница на блога, доволни,че сте ме изработили. На мен ми омръзна да ви пиша, да се обаждам по телефони , а вие да се подигравате и злоупотребявате с блогването ми....Начинът да ме откажете от блога е много долен и доста злоупотреби натрупахте с мен. Не ми се искаше заради вас и приятелите ви , да се разправям съдебно за нанесените ми от вас умишлени щети и действия с Инвестор, но май вие го искате...

За този блог image Автор: lidis
Категория: Поезия
Прочетен: 17743
Постинги: 5
Коментари: 48 Лично съобщение Гласувайте за блога Добави в
Любими блогове
Блог вълни



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. peachgirl - Имаш право, редно е посоченият от ...
25.07.2011 10:29
Имаш право, редно е посоченият от теб фалшив профил да бъде изтрит.
Изпрати съобщение и директно до Инвестор. Успех!
цитирай
2. lidislidis - Минус от позналите се приятели !
25.07.2011 22:44
15:18 - mileidi46
цитирай
3. blogbg - Лично отношение няма
26.07.2011 12:20
Уважаема LidisLidis,

Ще си позволя да отговоря на вашите въпроси.

1. Когато изтрием даден ник той остава отворен и всеки може да го регистрира отново, както всички организации и ние следваме правилото - първи по време - първи по право, т.е. ако изтрием даден ник и след това го регистрира различен от Вас човек то негово право е да го притежава. Ако той пише нецензурни, обидни или копирани статии, постиниг и т.н. то при пъври сигнал за това ще изтрием въпросните постиниг а при системни нарушения и самият блог. Да ние също сме хора и не можем да следим абсолютно всички постинги които излизат всекидневно в blog.bg но винаги, подчертавам Винаги, реагираме на подадени сигнали.

2. Никой от служителите на Investor.bg и/или Blog.bg не се меси, не коментира или редактира чужди блогове! В това отношение мога да ви уверя, че имаме много строга политика!

3. По отношение на постингите на първа страница - всички те се генерират на база автоматичен алгоритъм, модераторите нямат възможност да влияят върху съдържанието на първа страница. Модераторите могат да премахнат постинг с убидно съдържание, нецензурен и/или съдържаш материали с чужди авторски права. Мога да Ви уверя, че има постоянен контрол върху модераторите и техните действия се записват и могат да бъдат проверени във всеки един момент!

В отговор на вашият пост, смятаме за неуместно и неприемливо да обвинявате blog.bg за злоумишлени действия спрямо Вас или Вашият блог! Приемаме, че е възможно да има лошо поведение от други потребители спрямо Вас но Blog.bg не желае да се меси в личните отношения на неговите потребители в изключение на случаите когато става дума за явно нарушаване на правилата на Blog.bg
И още един път държа да кажа, че да и ние сме хора със свой задачи и отговорности и е възможно да допускаме пропуск в проследяването на всички лични конфликти в този сайт, а те в интерес на истината никак не са малко!

Надявам се, че нашият отговор Ви удовлетворява!

С уважение,
blog.bg
цитирай
4. lidislidis - Благодаря на блог.бг за отговора
26.07.2011 13:16
Стана ми напълно ясно, че трябва да си търси правата другаде, което отдавна трябваше да направя.

След неоснователното изтриване на блога ми през септември 2010г. въпреки молбите ми блогът, материалите и никът ми не бяха възстановени. Опитвах се да се регистрирам и се регистрирах 2, 3 пъти с ника, но след часове, той беше трит. Имам доказателства , както и вие за това.
Щом като е естествено това и съдържанието на фалшивият ник сега и съдържанието в блога му, и вие заставате открито пред цял блог в защита на този ценен и съдържателен за вас блог и давате коз в ръцете на недобросъвестния потребител с отгорорът си към мен, ще оставим други да решат проблема ми .
В българският нет публикувам в няколко сайта ,където нямам проблеми с модерация и потребители. Никой не ме клонира и модерацията е стриктна, а не стои на страната на нарушенията в сайта с цел.
Като ваш потребител от 1996г. до сега имам основания и какво да кажа на съда с доказателства за гаврата на недобросъвестни потребители тук не само с мен и опеката им от вас.
Смятате за уместно да триете блога ми, а неуместно да изтриете очеваден фалш с цел , както в случая.

Благодаря за отговора, този отговор потвърди публично отношението ви и спазването на блог. правата и етиката в работата ви с потребители.

Явно, че трябва да си търся правата другаде.
цитирай
5. lidislidis - за разлика от теб и много потребители
26.07.2011 15:53
peachgirl написа:
Имаш право, редно е посоченият от теб фалшив профил да бъде изтрит.
Изпрати съобщение и директно до Инвестор. Успех!


МОДЕРАЦИЯ НА БЛОГ.БГ Е НА ДРУГО МНЕНИЕ.ЯСНО ЗАЩО!
ПОЗДРАВИ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3272338
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930