Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2011 04:42 - ЕДНО СЕВЕРНО СИЯНИЕ
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 985 Коментари: 3 Гласове:
10

Последна промяна: 01.07.2011 16:38


 imageimage

СИЯНИЕТО Е ОТ 01.07.2011г.
Лидия С. LIDIS


СЕВЕРНО СИЯНИЕ

На Т.Т

Ти ли беше, обич моя
дето в цвят ми вест изпрати
да ми кажеш, че съм твоя
тук и в вечните палати?

Ти ли тази нощ написа
стих в сиянията на небето
и със него ме ориса
с теб да съм в небитието?

Твоята любов искри
в пламъци красиви
с нежност,обич и мечти
стиховете ти са живи.

О1.07.2011г.   Taivaasta tulit rakkaus antaa
on ollut ihanaa дikдд,
Ilo-rakkautta se kaikajaa
Sд ollut rakkaus paikka.

Nyt mд  tiedдn, etta sд
rakastat minua ikuisesti
ja aina, kдsi kдdessд
minд ja sinд illoisessa.

Kuiskavat korvaani
rakkaus lailun sanat
sinultд lahjani toivootani.
Rakastan ikuisesti ja aina.

Alastonta rakkauden,
joka nousee kдsistдmme
kanta meidдn yhtesta-
rakkaus elдman valoamme.

Tommille

01.07.2011



imageimage


По-често поглеждай небето"

Днес те търсих  в  небето
във всеки облак  се взирах
с надежда скрита в сърцето
цветовете на нежности сбирах.

"" Не тъжи, когато ти  домъчнее,
  по-често нагоре поглеждай...
остави се светлината да те залее
и бавно за любовта ми проглеждай""

Днес пак те уетих с лъчите небесни
проникна през облаците на времето
заля сърцето ми в стихове, песни
и  смъкна тъгата по тебе и бремето... 

17.06.2011г.  


 

image image

                      ЕДНА  ГОДИНА  БЕЗ  ТОММИ
Ё Ако щастието беше...

Ако щастието беше стих,
вдъхновението ще си ти.
Ще прииждаш нежен тих,
в мисли, с ритми и мечти.

Всеки миг до мен ще си
и изпълнен със любов,
в стих ще има  две съдби
в такта на сърдечен зов.

Ако  щастието беше стих,
само с теб го бих изпяла,
всичко казах, ти не скрих,
че любов си в мен засиял.

Ако щастието беше цвят,
Ти във него би се слял.
В рози с обич и позлат,
би обилно в мен валял. 

image


     
СНИМКИTE и СТИХOBETE  В ПОСТА СА ОТ   

                            LIDIA S. LIDIS
           


 image

 



image
 

На една поляна ще те заведа
обляна в светлина
след дълъг път
там- на края на света
уморени и усмихнати
всред треви и цветя
да те погледам, като стих
като обична трева,
просълзен и тих...
Да, да, да, искам да те заведа
да те гледам искам
всред цветя и трева
и да мълвя- красота...красота...
Да те чувствам като стих
влюбен, нежен, тих,
само да шептя - красота, красота...
На една поляна ще те заведа...
Да, да, да ... всред светлина и красота
да те гледам и шептя...
Красота, красота, красота...

превод на песента от видеоклипа по текст на Томми
Лидиа С.  ЛИДИС

              image


image





Гласувай:
12



Следващ постинг
Предишен постинг

1. virtu - Красиво и тъжно !
01.07.2011 20:56
:(
цитирай
2. lidislidis - Благодаря, ти!
01.07.2011 22:38
virtu написа:
:(


Във всяка красота има и малко тъга. Мен от една година ми е тъжно... но преведох стиховете му и се очаква да издам в близко време превода на негови стихове..жалко, че ще бъде посмъртно. Но все пак е жест на обич към него и стиховете му. Не е имало ден от тази година да не се сетя за него в процеса на превода.
Поздрав!
цитирай
3. valdesaar - Отлична работа!
05.07.2011 09:47
Отлична работа!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3276413
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930