Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.03.2011 21:02 - В ЦАРСТВОТО НА КРАСОТАТА
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 620 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 08.01.2013 05:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
   
                                                   Лебед бял

Лебед бял със силни криле,
Цар на птиците по Земята,
чакам танца ти да ме поведе
на щастието в страната.

Докосна моето малко сърце
с нежност до дъно разлята,
Галя в мисли перце, по перце
и тананикам си песен позната.

С теб съдбата ми иска да спре
и да слее различни  два свята.
Лебед бял, песента ти зове,
за една истинска любов свята.

Разпери, белите си силни криле
отведи ме на мечтите в палата,
където нежността няма да спре.
Там в царството на красотата.


                        СЪН 

Насън  гласът ти ме  повика-
заспала бях при лебедите бели ,
познах те по словата  на езика
по  нотките тъга с копнеж се слели.

Не исках да се будя, хубаво ми беше
да ме  желаеш и ме викаш и на сън.
Високо слънцето над  мен  гореше,
реката в  мене  пееше  със  звън .

В просъница  ме стресна твоят глас ,
а лебедите бяха  вече отлетели,
далече  зад  гори и планини от нас,
оставили ми две перца от тебе бели.
v
2009г

Лебедова песен

Край езерото по роса,
от лебеди ще събера пера,
с тях рокля ще си изплета.
И по зора ще вдяна лъч в деня
за да пришия верността-
на  бели лебеди съдба.
Да съм ти вярна в любовта.
Веднъж в живота лебедите пеят
в любовни трели песента си  леят.
Последната си лебедова песен
с теб искам да изпея
и като лебеди на есен
с небето в полет  да се слея.

септември 2009
из ""Лебедови песни"








Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. panazea - Лидис !
07.03.2011 16:24
С гордите , красиви птици ,
днес омая ми душата ,
Мисълта ми литна бързо ,
скоростта на светлината !
Пленително красив стих ,
утринна омая ,
Летят си лебеди безчет ,
което аз желая !

Красиво е Лидис . Вдъхновяващо !
цитирай
2. bogolubie - И аз онемях
07.03.2011 19:46
пред този клип, изпълнен с толкова красота, грациозност и любов! Наистина трябва да се учим от лебедите! Благодаря ти, Лидия! Бог да е с теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3275526
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930