Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.01.2011 19:57 - С ЦВЕТЯ И СТИХ . . .
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 668 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 29.01.2011 20:51

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Бащин край

Душата ми напразно се опитва
към мен обратно пътя да поеме
и в лабиринти  лута се, залитва
объркана в пространства, време.

Окаяно и жалко  блъска се, препъва
незримите пътеки търси да се върне,
и в мисъл все към теб неистово пътува 
с жаждата единствен миг само да те зърне.


image
image

           Сънища

на родителите ми

В съня ми идвате щастливи
намерили покоя най-подир
сияете във светлина, кат живи
и  разговаряме безспир . . .

Изглеждате ми някак подмладени
неболни- излъчвате  неземен мир.
Не сте  сърдити, нито  променени,
в съня  ми  разговаряме безспир.

Неизказани  думи, несподелени 
в сънища разменяме нощ и ден.
След туй, си тръгвате успокоени,
а мъката и липсата оставяте на мен.


image
Снимките са от едно пътуване до България.

 

  

Ще ми простите ли, с цветя и стих. . .

Не зная стих ще мога ли сега
да  ви напиша, татко, мамо. . .
Отдавна вас ви няма на света
и идвате във сънищата само,
за да оставите след вас тъга.

Днес в сън ми лъхна топлина-
по-силна и от Слънцето голямо,
намерихте ме чак в студената страна
и гости бяхте ми в съня, татко, мамо. . .

За вас съм снимала  в снега цветя
с тях  прошката ви да измоля пак,
аз, вашето цвете- запилях се по Света
забравих в грижите си вас и  роден праг.

 


image 

                                НА  МАЙКА  МИ   

СТИХОВЕ И СНИМКИ  Sirkkavaara Lidia - LIDIS








Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3272228
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930