Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.08.2011 21:52 - КОЙ РАЗВАЛЯ ВИДЕА oт youtubeto
Автор: lidislidis Категория: Видео   
Прочетен: 1400 Коментари: 6 Гласове:
8

Последна промяна: 28.08.2011 23:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Отдавна искам да ви разкажа, за една съблогерка, която си беше окачила за аватар снимките на децата ми. Но за да не предизвиквам скандали, не съм ви казала. Исках да ви разкажа още, как беше развален видеоклип на певеца Тауски, взет от блога ми и пак от същата, която разфасова снимките от видеоклипа и ги закичи в блога си, да й е красиво. Беше направила и видеоклип и го пуснала в тубето с кичовска песен чалга и неин текст за любимия си любовник и го окичила с крадените снимки от разфасованото видео на Тауски. Ще го потърса и него из тубето, за да видите точно.
Не съм злопаметна.
Днес се подсетих, когато пак същата  накичи блога си, със снимки от разваленото видео с източник моят блог, тъй като в изтритият ми блог  и в този блог аз правех преводи на фински песни и естествено пусках оригинала им.
Не зная какви са законите  по българския нет, но ако се обадя на собственика на видеоклипа, ще я разнищи от съдебни искове, тъй като ние имаме строг закон за авторски права и злоупотреби, независимо, че тя дали от простотия или от тенденция за дразги с мен го е сложила пак  в блога си.
Какво ще ме посъветвате да направя?

Ето я снимката
и разфасованото видео  оригинал .
А ето и блогеркта със звучното и показно име.

http://allbi.blog.bg/muzika/2011/08/28/strunite-axel-rudi-pell-broken-heart.810220

image





Гласувай:
9



1. neleta - привет Лидис,
28.08.2011 22:37
Разбирам те. Може би модераторите на блога биха взели мерки. Попитай ги на лична?
Трудно е опазването на интелукталната собственост в нета. За огромно съжаление....
цитирай
2. pcelata - По този повод...
28.08.2011 22:48
бих ти казала,да и разкажеш играта
цитирай
3. lidislidis - Благодаря за разбирането!
28.08.2011 22:53
neleta написа:
Разбирам те. Може би модераторите на блога биха взели мерки. Попитай ги на лична?
Трудно е опазването на интелукталната собственост в нета. За огромно съжаление....


Все си мисля, че не е за модераторите на блог.бг. Те не могат да следят кой какво крал и развалял, но тубето има споразумение с авторите на клипове, че макар и обществени, не бива да се развалят, а да се гледат...Стигаме пак до това, че блог е споделяне с лично мнение и материали. Някакси смахнато изглежда да се краде из нета , че и видеа да се развалят и да се кичат в блога. Че автора на тази снимка е вложил може би друго впредвид и тя си е негова собственост , а не гирлянди за украса на чужди мисли...
Ще опитам да се свържа с финското момиче, което е правило клипа , за да видя притенциите й и нека тя се разправя с тубето и блога.
Благодаря за съвета! Приятна вечер!:)
цитирай
4. lidislidis - Има кой
28.08.2011 22:58
pcelata написа:
бих ти казала,да и разкажеш играта


Фините са много стриктни,не обичат циганските работи, а мен ме е срам за тази цигания ! Ще разваля видеа, да кичи блог!? Ще се свържа утре с автора на клипа. Поздрави и приятна вечер!:))
цитирай
5. kleopatrasv - Не знам какво да мисля вече. Ще ми се ...
29.08.2011 00:38
Не знам какво да мисля вече. Ще ми се да не вярвам, че е истина.
цитирай
6. lidislidis - Доста просто и неадекватно е , наистина да се развалят чужди видеоклипове
29.08.2011 01:31
kleopatrasv написа:
Не знам какво да мисля вече. Ще ми се да не вярвам, че е истина.


За да се кичи блог със снимките от тях!;)))))))))
Много съвпадения и моменти се повтарят с тази блогерка в последно време.
Не мога да си водя блога от констатации , що върши уж срещу мен, а то срещу себе си. Действа, не се ослушва и в блога и в тубето!)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3268171
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930