Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.03.2015 17:35 - Самолетните катастрофи на самолети тип- А 320
Автор: lidislidis Категория: Технологии   
Прочетен: 4402 Коментари: 5 Гласове:
16

Последна промяна: 25.03.2015 03:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   
 ПРИЧИНИ ЗА МНОГОБРОЙНИТЕ КАТАСТРОФИ НА  САМОЛЕТИ- А 320


 image

Турбореактивния самолет- A 320 е вторият най-широко разпространен тип  в света на самолетите след Боинг  737 . Машината може да побере 150-170 пътници. Дължината му е около 38 метра и с размах на крилете от 34 метра. Развива скорост до 840 мили в час и набира максимална височина до- 11 900м.Моделът на машината лети за първи път през 1987 г. От този модел са направени-  6 400 броя, които летят из целия свят. Една машина е с цена около- 92 милиона евро. До сега има няколко злополуки с тях в последната година. В  края на декември 2014 г- същият тип AirAsiа А 320 се разби в морето с 162 души на борда. Кои са причините? Страната, която ги използва, поддържа и стопанисва, разбира се. Старата техника изисква, или подмяна- или системни грижи за поддръжка. Тя излиза по- скъпа екстра и не е за бедни стопани, които са свикнали да печелят, колкото се може повече, без да влагат средства, които растат пропорционално с възрастта на самолетите..  Жалко, но е факт, доказван с тези катастрофи в света на забогатяващите въздушни превозвачи- бедни фирми. 
Според специалисти- катастрофите, поради неизправност и показни повреди по време на полети с този стар модел зависят и са резултати от немърливата им поддръжка.
Според мен също. Доста пътници загинаха, което е жалко...но не интересува фирмите превозвачи, които са с бизнес- печалба с влагане на минимални средства за поддръжка на техниката. Този тип самолет е много икономичен, относно гориво, заради това се предпочита от бедните фирми превозвачи в Европа.




image

 А 320 в полет през 1992г. между Лион и Страсбург се разбива край Одил. Загиват всички пътници - 87 души.


Трагедията настъпила във вторник сутринта с полета самолет на  A320 на фирмата "Germanwings" не е първата за тези самолети за средни и къси разстояния на въздухоплавателни средства, изготвени от Европейски производител от 1987 г. насам. През декември миналата година, AirAsia полет QZ 8501 изчезна.  Драйверите на устройствата са поискали да бъдат отклонени поради метеорологични условия малко преди да загубят контакт. Агенцията по  Национално издирване и спасяване на Индонезия вече е изчислила, че устройството е "на дъното на морето." 162 души са изчезнали завинаги- загинали при аварията настъпила при полета на самолета.. През януари 2009 г., устройството на US Airways спря на брега на река Хъдсън в Ню Йорк след двоен отказ на двигателя, той също беше- A 320. Не е имало жертви. Друга драма, през ноември 2008 г. A320 - в Германия се разбива в морето на около 7 км от бреговете на Кане-ан-Русийон в края на пробен полет. Седем души са загинали в катастрофата на разбилия се самолет. Друга драма останала в колективната памет: В Одил през 1992 самолет  А 320 летял между Лион и Страсбург се разбива на височина от 2 710 фута с 87 души на борда. Всички пасажери и екипа на самолета загиват. Самолетът А 320 е самолет за къси и средни разстояния за въздухоплавателни средства от типа "единствена пътека". Той е с капацитет от 150 места в конфигурация само за втора класа пътници. Самолетът се отличава с няколко нововъведения: Контрол на електрически самолети, екран на таблото и контролира всичкия керосин чрез преместване на центъра на тежестта. Тези иновации позволяват на 320 да консумира- 50% по-малко керосин от Боинг 737,той е икономичен за фирмата превозвач . Самолетът с катастрофата настъпила във вторник сутринта е влязъл в експлоатация през 1990 година. Стар, евтин за фирмата и носещ печалби, но явно не добре поддържан от фирмата за въздушни пътнически превози, която е поставяла на преден план печалбите си, пред живота на клиентите си.На това място за втори път, в същия район става самолетна катастрофа. През 1953 г., в първия ден на септември, Air France от Париж до Сайгон се разбил в същите планини на около 3 020 м на височина само на няколко километра от мястото на инцидента на Germanwings. Тогава през 1953г. инцидентът е убил 33 пътници и девет членове на екипажа. Сред мъртвите е и известният цигулар Жак Тибо и композиторa Рене Хербин. На мястото на катастрофата е издигнат кръст в памет на загинал ите....В днешната катастрофа поради неизправност загиват на същото място в самолета 150 души- Сред жертвите са загинали хора от най-малко пет различни националности
Този път във въздушната катастрофа има предимно испански и немски жертви. Другите националности са- един белгийски, двама австралийци (майка и син), има и турцски жертви, според президента Франсоа Оланд. Според властите, няма френски жертви. Британският външен министър Филип Хамънд, каза във вторник вечерта, че има и британски пътници на борда на самолета. Загинали са 2 немски бебета, 16 немски ученици, 2 учители,
45 испански граждани, 67 немски граждани и още десетки, чиято самоличност се установява в момента.


image

ПЛАНИНСКИТЕ СКАЛИ В КОИТО СЕ Е РАЗБИЛ ДНЕС- 24.3.2015г
А 320 ВЪВ ФРАНЦИЯ...
image

Oстанките от разбития самолет са овъглени и разпръснати по високите скали


Според фински летци които познават отлично маршрута и са пилотирали А 320 този акцидент е съвкупност от неизправност на старата машина и пилотска грешка...
Te ни припомнят катастрофата пак във Франция през 2009 когато имаше 228 смъртни случая  на Air France,  инцидента през 2009 г. се дължи според доклада за разследване на произшествия, на технически и пилотски грешки довели до разбиването на самолета.  Докладът за разследването показва, че пилотите са допринесли за развитието на аварията.

- Нещо се спекулира с т
ази самолетна катастрофа, нещо не е така, както ни осведомяват новините за нея- казват северните пилоти и специалисти от "Finnair", които обясняват, че и дори с повреда на двигателите, всеки пилот може да овладее машината и да я приземи безопасно, без взривяване. Налягането на атмосферата също е преодолима. Пожар в самолета и терористичен акт са допустими, но малко вероятни. Не изключват и сърдечен припадък на пилота, все пак човек е. Най- вероятното е некачествен преглед и ремонт, който този самолет е имал вчера преди полета. С една дума-немърливост и безотговорност, която отнема живота на 150 невинни човека.Според фирмата Germanwingisin- в понеделник вечер, се прави ремонт на самолета в град Дюселдорф. Последният преглед на машината е била през лятото на 2013 година. Преди 2 години близо!!!
Много от тези самолети на фирмата имат проблеми.
Няколко Germangwingsin полети трябвало да бъдат анулирани във вторник в Германия, където екипажите им са отказали да летят по "лични причини". Думите са излишни. Изследванията ще продължат с месеци и години...Жалко за жертвите на тази европейска
поредна
трагична катастрофа.


image 
Oстанките от самолета А 320 разбил се на 24.3. 2015 в Алпите на Франция.



Гласувай:
20



1. panazea - Тъжно !
24.03.2015 21:00
:(
цитирай
2. lidislidis - Тези с дежурните минуси са смешни на фона на трагедията...
25.03.2015 19:34
18:37 - ednalady

14:53 - encheveg

14:04 - xepmec
цитирай
3. lidislidis - Да, тъжно...
25.03.2015 19:35
panazea написа:
:(

цитирай
4. varg1 - Понякога
26.03.2015 01:07
да си беден е щастие.Ако бях богат да съм пукнал досега в самолетна катастрофа.
цитирай
5. gosho568 - Ужассс! Горките хора. . . Добре, че ...
27.03.2015 00:24
Ужассс! Горките хора... Добре, че поне спортистите от Швеция са се разминали... много жалко, наистина!!! :(((
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3255947
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031