Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.11.2013 16:34 - Поздрав до НОИ, ДАНС, Ангелина Пискова, Гинка Димитрова, Сава Павлов и всички криминални отрепки от системата за геноцит на българите
Автор: lidislidis Категория: Политика   
Прочетен: 1923 Коментари: 1 Гласове:
5

Последна промяна: 21.11.2013 18:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Поздрав за Ангелина Пискова, Сава Павлов, Гинка Димитрова и приятелите им от НОИ ,  ДАНС ивсички криминални боклуци от системата за геноцид с днешна дата!
Този постинг  написан от групата им го видях преди месеци, но темата в него , заканите и наглостта на НОИ, ДАНС  днес стигна и до Страсбурк!   А честито компания ! Прославихте се и извън граници с  делата си 5 години! Особени благодарности на НОИ, ДАНС И ВСИЧКИ МУТРОПОДОБНИ ОТРЕПКИ В БЪЛГАРИЯ НА ДЪРЖАВНА СЛУЖБА С ЦЕЛ ГЕНОЦИД НА БЪЛГАРИТЕ!

08.12.2012 02:26 - Лудка ще види пенсийка по болест на кукуво лето....:))) Автор: allyally Категория: Новини   image 
Прочетен: 1081 Коментари: 2 Гласове:  0  
Последна промяна: 08.12.2012 02:50 
  image
Мри, да ти еб* майката мръсна откаченячко! Ще видиш пенсия по болест на кукуво лето....:)))

image

Кой е на снимката бе дърта мекицо сбръчкана??? Да, на снимката е сградата на копумпирани , невежи и престъпни чиновници, които делят с такива като вас пенсиите по болест !
Изпитах го на собствен гръб! Да ги попитам и от блога си ИСКАТ ЛИ ДА ИМ ЗАВЕРЯВА ПОЛИЦИЯТА НА ФИНЛАНДИЯ ДОКУМЕНТ ВСЕКИ МЕСЕЦ, ЧЕ СЪМ ЖИВА?! След клетвите в постинги, като този, самозабравилите се , за да са сигурни, че ме е хванала  циганската им клетва ограничават и свободата ми и искат от името на българските неадекватни закони да стоя например в полицейско финско управление всеки месец и там служител да слага подпис, че съм жива и печат, че не съм умрела от тормоза !???Такива измислени закони ги мислят само в България с цел ГЕНОЦИД!!!Такъв закон няма по света! Какво ли не се направи да плюскат пенсията ми по болест?! А, дано приседне този голям залък на алчните мръсници и децата им! Има думата съда за всичко до тук!



Поздрава ми е с финска мелодия!
Не знаете просто за какво става въпрос влечуги крадливи и
долни!
Партийни криминални помияри! 








Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lidislidis - Услади се пенсията ми по болест, а? Дойде време да ви приседне !
21.11.2013 17:02
Журналистка

Далавера, далавера ,
как със нея да се меря?
Тя е проста журналистка
и се за пари натиска
Чест отдавна е продала
но глупашки все подписква
грозна, глупава проклета
жертви търси си из нета-
в тях се вре да ги краде!
Пенсии дели със НОИ
тя е протеже герой!
Партията майка я закриля
с чужди денги и постиля!
Тъпо и партийно протеже
назначено да краде!
Фондове за катастрофи,
фондове за болни по пантофи
стъпва тежко и краде,
Пет години мен ми яде
пенсията, кат мезе!
И имота ми продаде
но съдът я днес зове!

Изтриването ми от блога,профила ми в гоогле , което стана система, НЕ Е РЕШЕНИЕ, нали ПРЕСТЪПНИЦИ?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3252110
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031