Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.12.2012 13:04 - БЛОГЪРСКИ БИСЕРИ ОТ БЪЛГАРСКИ БЛОГЪРИ НА БЛОГ.БГ КЪМ МЕН
Автор: lidislidis Категория: Политика   
Прочетен: 3991 Коментари: 13 Гласове:
23

Последна промяна: 09.12.2012 21:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Нямаше да си цапам блога с тези отправени и отправяни ми лични обиди от едни и същи блогъри дълъг период, без причина, но нека се видят, тъй като кампанията водена срещу мен преля чашата не само с постингите им срещу мен, но и с ежедневни десетки коментари и л.с. Групата на Сава Павлов катана Ангелина Пискова с многото им никове в този блог се самозабрави. Вчера даже ме определиха на Бреивик...След разследването на личните ми данни взети от НОИ от Ангелина Пискова ""служебно"" от служителката на НОИ Галя Иванова, сега същите ме учат и на демокрация по български, като оплюването ми по ""демократично"" български продължава от групата им...и с това смятат, че изпъкват и са герои на българската демокрация!...Докъде стигнаха Ангелина Пискова, ka4ak и групата им да ме учи на демокрация, като с това да изпъкват с фалшивите си познания за демокрация и оплюването ми, като избиване на комплекс и извисяване пред хората в блога и нанасяне ми на морални обиди и създаване ми на спънки с българските институции, като НОИ!?
С други думи казано стремеж да се съсипе човешки живот с подлости, лъжи, интриги и още кво ли не! Не е само блоговото ми оплюване от тях....Това се прави, както казах ""служебно"" с цел напакостяване от Ангелина Пискова и приятелите й ""демократи български". В отделен постинг ще разкажа за сагата и главната героиня от НОИ ""другарката"" Иванова, предоставила личните ми данни на Пискова и за преписките и следствието, което води срещу нея фински НОИ за нарушаване  на ЕС споразумения и документация, касаеща международни договори, както и за умишленото спъване на същите с цел умишлена вреда на лице с български произход , с местожителство извън България.    
 
36.
ka4ak - 35. angpiskova - Качак, Ангелина,абсолютно си права!!!:)))
11:09
angpiskova написа: мислех да не се намесвам, защото решенията за твоя блог си ги вземаш ти.
Само ще споделя скромното си мнение, че при тази свобода на коментари и коментатори резултатът е изключително разводняване на постинга, който може би има по-сериозни цели. От една конкретна блогърка, която е дошла до гуша на почти всички!

За това я поставих в един отбор с Андерш Брайвик!!!:(((
Демокрацията е труден и продължителен процес в който и силно отрицателните и отвратителни примери,пак учат!?!!!
ТОВА СА САМО ЧАСТ ОТ КОМЕНТАРИТЕ , КОИТО СИСТЕМНО МИ СЕ ПИШАТ ОТ ДЪЛЪГ ПЕРИОД ОТ zlokuche , allly и групата на катана пискова.
Писах много пъти на Инвестор, сега съм писала и по други инстанции, искам да попитам директно чрез блога си Здравко Здравков и модерацията: Какво е участието ви в тази игра и гавра с потребителите , че не вземате отношение от многото ми очевадни сигнали до вас? Ами блоговете им zlokuche със същото съдържание, защо ги покровителствате и това ли е според вас ДЕМОКРАЦИЯ?
Ето част от коментарите до мен, които по система се пищат всеки ден, придружени и с постинги против мен в блоговете на zlokuche, miuenski.
Лудис, весел вятър, смрадлив един ...
от: theeconomistЗа постинг: СЕВЕРНИ КАТАДЖИИ

Щом пускаш този коментар, а не коментара, към предишната тема.......

Ма това лицемерие на тия дето напуснаха България и станага "гросише гутен морген" ми е добре познато!

Ех, пази боже, гастарбайтер, да ми определя менталното състояние.

И този няма да го пуснеш, ма, млъкни сърце, нали си го прочела!

Айде със здраве и се увивай топло в бившата Руска колония!
13.11 00:01 -

от: zlokucheЗа постинг: МОЯТ ВЯТЪР

Лудис, весел вятър, смрадлив един такъв. Това да не е вятърът, който ти духа из гъза, когато си преяла с боб, или просто не си си мила зъбите? Одобри | Изтрий

8. zlokuche - Али, лесно се оправят такива работи. Посещаваме Лудката и го удряме на....
25.11 22:57

 

  Бой, ебане и сръбска музика...ок, ебането го прескачаме, не съм го сякъл от Ловния Парк....сръбската музика също, какво да и правим кефа на такава елинпелинска селянка...а това, което прескачаме, компенсираме с бой в индустриални количества....ако и дойде в повече, изборът е неин - или бой, или в продължение на минимум 3 часа да рецитира стихове на голи пор   13.11 00:02 -Само за теб, на ушенце - веднъж се...

от:    zlokucheЗа постинг:

МОЯТ ВЯТЪР

 

 

Само за теб, на ушенце - веднъж селяндурка от Елин Пелин, винаги селяндурка от Елин Пелин. Все едно, дали си северна кифла или мекица на почивка в Егибет.

19:24 -Весели фалшификатчета. Крадис, ...

от: zlokucheЗа постинг: НИЕ ЗАПОЧНАХМЕ ПОДГОТОВКАТА, А ВИЕ?

Весели фалшификатчета. Крадис, ако си мислиш, че си добра с фотошоп или каквото ползуваш - заври си го в едното място. Толкова си лесна за хващане, че вече само се смея на такива.

8. zlokuche - Али, лесно се оправят такива работи. Посещаваме Лудката и го удряме на....
25.11 22:57
Бой, ебане и сръбска музика...ок, ебането го прескачаме, не съм го сякъл от Ловния Парк....сръбската музика също, какво да и правим кефа на такава елинпелинска селянка...а това, което прескачаме, компенсираме с бой в индустриални количества....ако и дойде в повече, изборът е неин - или бой, или в продължение на минимум 3 часа да рецитира стихове на голи пор
2. allly - Не ми дреме каква си там, тук си пр...
29.11 23:19
Не ми дреме каква си там, тук си простакеса!

8. lidislidis - non koments
12.10 00:28

10.10 00:43 -Весело омазани снимки. Харесаха ...

от: zlokucheЗа постинг: ОЩЕ ЕДИН ЩАСТЛИВ ДЕН!

Весело омазани снимки. Харесаха ми, всичките са като вапцани с повръщано. Свършиха ли ти крадените, та пак се напъваш да "снимаш"?

Одобри | Изтрий


10.10 23:48 -И на мен ми релаксира. . . . сфинкт...

от: zlokucheЗа постинг: ОЩЕ ЕДИН ЩАСТЛИВ ДЕН!

И на мен ми релаксира....сфинктера.

Одобри | Изтрий


11.10 23:39 -да бе, кой да те ревнува. . . с торб...

от: zlokucheЗа постинг: НЕ МЕ РЕВНУВАЙ, МОМЧЕ...

да бе, кой да те ревнува...с торбичките под очичките...я кажи, голи пор или рустамчо?
цитирай
Редактирай | Изтрий   9. lidislidis - 20:26 -колаж с крадена снимка и с...
13.10 20:33
20:26 -колаж с крадена снимка и собствено ...

от: zlokucheЗа постинг: ОБИЧ В ЕСЕН

колаж с крадена снимка и собствено повръщано, гарниран с омазани поезми..
 
05.11 19:20
19:16 от: alllyalllyallly
За постинг: до Инвестор.бг Моля за изтриване на потребителите с никовете и коментиралите ги тъй като са в нарушение на всички норми и правила в блога и закона

Баси тъпото копеле си....проблема е в кухата ти кратуна
  09:44 -Във Финладия няма ли психиатри? ...

от: alllyalllyalllyЗа постинг:

Във Финладия няма ли психиатри? Защо не вземеш спешни мерки за лечение? Стига ми прави реклама , че не мога да смогна да отговарям на фенове....ае остави ме на мира бе пиявицо!
 
17:04 -Ще правя каквото искам откачалко и ти освен да РЕВЕШ няма какво друго да направиш!!

от: alllyalllyalllyЗа постинг: АКТУАЛНО ЗАПИТВАНЕ

4. lidislidis - Ще пишеш минуси и ще хакерстваш и обиждаш там, където вървиш! Ясно ли ти е?

Откачена бабичка!!! Писна ми от тебе и от реването ти! С всяко влизане тук ти си на линия за РЕВ!!!! Пияница грозна, млъкни най- после!!!!!!Не запалих моторетката, а направо тежкотоварна машина! Няма ли кой да те заведе на ЛЕКАР и да ти ПОМОГНЕ да СЕ ИЗЛЕКУВАШ !!!!!

Имам копирани още много коментари и постинги на групата ""демократи"" , които разследват, оплюват  разпространяват личните ми данни същевременно ми нанасят ежедневни публични лични обиди ""демократично"" по български. Няма да се очудя, АКО И УБИЕЦ МИ ИЗПРАТЯТ ""демократично"" и по български :((((((((( Те са свикнали на издевателства и всички ""демократични"" български представи за натиск, духовно убийство, премахване, оплюване, потъпкване на личността и. тн което доказват в блога непрекъснато....



Гласувай:
27



1. lidislidis - ЕДНО БЕЗОБИДНО БЛОГВАНЕ
07.12.2012 13:29
МОЖЕ ДА ВИ ДОНЕСЕ УМИШЛЕНИ СПЪНКИ И ЗАТРУДНЕНИЯ ОТ ''БЪЛГАРСКИТЕ'' ДЕМОКРАТИ, КОИТО ДА СЪСИПЯТ ЧЕНГЕСАРСКИ ЖИВОТА ВИ С КРИМИНАЛНИТЕ СИ АНТИДЕМОКРАТИЧНИ ДЕЙСТВИЯ!
цитирай
2. kimiraikkonen - СМЕЯТ ТЕ КАК?!? ФАШИЗЪМА ДЕМОКР...
07.12.2012 13:37
СМЕЯТ ТЕ КАК?!? ФАШИЗЪМА ДЕМОКРАЦИЯ НИКАКВА УЖАС
цитирай
3. lidislidis - Демократичните им представи са наистина с методи неприсъщи на демокрацията
07.12.2012 13:52
kimiraikkonen написа:
СМЕЯТ ТЕ КАК?!? ФАШИЗЪМА ДЕМОКРАЦИЯ НИКАКВА УЖАС


Така го показват ''видните'' български демократи , за които пиша в поста си...Напълно грешна изродена демокрация с ченгесарски оттенък и стремеж за унищожаване човек и човешкото...Доста жалка представа имат за демокрация...
цитирай
4. allly - Психо! ДО КОГА ЩЕ РЕВЕШ?
07.12.2012 14:45
Психо! ДО КОГА ЩЕ РЕВЕШ?
цитирай
5. lidislidis - Eто красноречивия коментар по темата и нивото на българските блогъри от крилото на Пискова...
07.12.2012 15:01
allly написа:
Психо! ДО КОГА ЩЕ РЕВЕШ?


Просташките определения и стремежа на написалата го да се изпъкне с това в блога, чрез ПУБЛИЧНИ ЛИЧНИ ОБИДИ , като приятелка на видните демократи подели кампанията срещу мен с разследвания, изнасяне данни, оплюване и нетен тормоз от страниците на блог.бг .... Същата заедно с приятелката си Ангелина Пискова и на нейното ниво и възпитание са вземали сведения и от МВР Елин Пелин и 11МВР София град, които разпространяват с ЕГН, адресни рагистрации, телефони и имотните ми състояния в Република България, посещавали са мои бивши местоработи и са искали данни и от там, както и данни за наследствата ми от починалите ми родители, които са се опитали да вземат от регистъра на Поземлена комисия и Данъчна служба.
цитирай
6. lidislidis - Ето с това се занимават българските демократи назначени лично от господин Станишев!
07.12.2012 15:16
Или стараят се да правят зло и усложняват с издевателства и недемократична показност, да действат ченгесарски против хората познати им и непознати в живота и нета!!!
Лично , ще сезирам и господин Станишев за делата на неговите протежета срещу хората.
Блогъри ли са, или ЧЕНГЕСАРСКИ ПРЕСТЪПНИЦИ?
цитирай
7. lidislidis - Така е всеки ден клечане за тормоз...с минуси и гнусни коментари в блога ми от
07.12.2012 19:11
00:35 - zlokuche
21:48 - zlokuche
21:23 - kamosutrov
20:08 - rustamich
19:51 - rustamich
19:37 - rustamich
19:03 - theeconomist
18:32 - angpiskova
17:07 - zlokuche
17:03 - allly
16:35 - zlokuche
15:40 - allly

НЕ СЕ ЛИ УСЕЩАТ, ЧЕ СА ДОСТА НЕЖЕЛАНИ В БЛОГА МИ И НЯМА СМИСЪЛ ДА ПРИКЛИЧАТ С ОБИДНИ КОМЕНТАРИ, МИНУСИ И ИНТРИГИ В БЛОГА УМИШЛЕНО И ДА СЕ СТРЕМЯТ ДА ПРЕНАСЯТ ЗЛОБАТА СИ И ИЗВЪН НЕТА , КАТО ПАКОСТЯТ КРИМИНАЛНО И СЕ НАВИРАТ И В ЖИВОТА МИ...
цитирай
8. motherboard - Аз се чудех леля Гинче откъде има мои ...
07.12.2012 20:47
Аз се чудех леля Гинче откъде има мои данни, а то Пискова й ги дала :-(
цитирай
9. lidislidis - Ама и твоите данни ли са ''изследвали''_- ТОВА СТАНА ПРАКТИКА ТУК В БЛОГА!"(_
07.12.2012 21:51
motherboard написа:
Аз се чудех леля Гинче откъде има мои данни, а то Пискова й ги дала :-(


За съжаление пребарат данните, възползват се и те обявят за болен...издействат ти бан с връзки, продължават да плюят и накрая от злоба тръгват по инстанции да се възползват от данните ти...Това го няма никъде в нета, техно въведение е...и го правят масово, кой се усети, усети...Вси4ко е прозрачно КРИМИНАЛНО! Такива са тези ''изследователи'' на ли4ните данни на хората от блога! Сами се издават със снимки от изследваните и оплюващи коментари за адреса ти, телефона ти, егн и тн...а след това и с препятствия за инстанции в моя слу4ай...верига са...
цитирай
10. rustamich - На леля си Гинче може да ядете неи...
08.12.2012 16:29
На леля си Гинче може да ядете неизмитата от седмици вулва .
цитирай
11. анонимен - На леля си Гинче може да ядете неи...
09.12.2012 14:54
rustamich написа:
На леля си Гинче може да ядете неизмитата от седмици вулва .

Мерси!Ти и яж миризливата путка!
цитирай
12. kimiraikkonen - 00:35 - zlokuche 21:48 - zloku...
10.12.2012 16:05
lidislidis написа:
00:35 - zlokuche
21:48 - zlokuche
21:23 - kamosutrov
20:08 - rustamich
19:51 - rustamich
19:37 - rustamich
19:03 - theeconomist
18:32 - angpiskova
17:07 - zlokuche
17:03 - allly
16:35 - zlokuche
15:40 - allly

НЕ СЕ ЛИ УСЕЩАТ, ЧЕ СА ДОСТА НЕЖЕЛАНИ В БЛОГА МИ И НЯМА СМИСЪЛ ДА ПРИКЛИЧАТ С ОБИДНИ КОМЕНТАРИ, МИНУСИ И ИНТРИГИ В БЛОГА УМИШЛЕНО И ДА СЕ СТРЕМЯТ ДА ПРЕНАСЯТ ЗЛОБАТА СИ И ИЗВЪН НЕТА , КАТО ПАКОСТЯТ КРИМИНАЛНО И СЕ НАВИРАТ И В ЖИВОТА МИ...


УЖАС ТЕЗИ ПРЕСТЪПНО ФАШИСТ ЛОШО ХОРА!
цитирай
13. saportok - Защо става така, госпожо lidisl...
12.12.2012 09:05
Защо става така,госпожо lidislidis?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3255511
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031