Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2011 20:04 - Мисли в рима отдалече
Автор: lidislidis Категория: Поезия   
Прочетен: 1899 Коментари: 7 Гласове:
6

Последна промяна: 03.11.2011 01:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
 Тези  снимки  на заскрежени детелини  са днешни  и са правени към 14 часа, като се прибирах от работа.
Мисли в рима  отдалече

Черна котка път ли мина,
или майка ме прокле,
като тръгвах за чужбина
да откривам светове,
та животът ми премина
разделен на две
и едната половина
все ме дърпа и зове,
днешно спомена не срина
утре в бъдеще расте
с тази моя половина
и надежди от сърце
мога дълъг път да мина
и целуна твоите ръце...

02.11.2011 image

image



Гласувай:
12



1. lidislidis - Мисля, че не е точно носталгия.
02.11.2011 21:44
bulgarinut57 написа:
Лидия, ... ти си корава Българка,
България е в теб и много сме с теб !


Аз съм отдавна далече и съм преодоляла чувствата на раздяла с близки и Родина. Това е по-силно чувство, което се засилва и примесва с болка ,като виждам, как живеят хората тук и как у нас...Аз нямам близки в България. Родителите ми си заминаха през прехода ...в който не стигнахме до никъде. Може би за това свързвам в едно цяло всички средни българи, работили цял живот и живели в нищета...
Благодаря, ти ! Зная, че много сънародници сме неразделно свързани с мисли по България. В моя блог се старая да не губя връзката си и подхождам с разбиране и обич към тях.
цитирай
2. kasnaprolet9999 - Хубаво е, че не забравяш за България ...
02.11.2011 23:05
Хубаво е, че не забравяш за България и хората от средна ръка, иначе не би била българка.
цитирай
3. lidislidis - Има ценности, които не се забравят...
03.11.2011 00:02
kasnaprolet9999 написа:
Хубаво е, че не забравяш за България и хората от средна ръка, иначе не би била българка.

А се преосмислят и заобичват повече, когато си далече от тях.
Поздрави!
цитирай
4. kleopatrasv - Пази българското дълбоко в себе си и ...
03.11.2011 00:45
Пази българското дълбоко в себе си и никога не се предавай! Българите са силна нация и колкото и години още да ги мъчат с неуредици в държавната власт - те ще оцелеят.
Помни, че къдеето и да си - корените ще те дърпат винаги насам.
/ снимките са направо невероятни, а стихчето звучи насталгично, но с една вяра за по-добро/
цитирай
5. lidislidis - Всеки който по една или друга причина е напуснал Родината си я мисли
03.11.2011 02:24
kleopatrasv написа:
Пази българското дълбоко в себе си и никога не се предавай! Българите са силна нация и колкото и години още да ги мъчат с неуредици в държавната власт - те ще оцелеят.
Помни, че къдеето и да си - корените ще те дърпат винаги насам.
/ снимките са направо невероятни, а стихчето звучи насталгично, но с една вяра за по-добро/

Всеки, който е заминал за чужбина на рабита или е създал семейство там и си изкарва хляба с честен труд , мисли Родината си с добро и се радва на успехите й , както и тъжи за очевадните разлики в живота на българите , сравнявайки ги с живота в страната в която живее. Всеки мисли Родината и се вълнува по нея.Не само аз. Тази обич не изневерява.
Стихчето ми е една голяма надежда и поклон пред българите, които издържат нелек живот. Радвам се, че ти харесаха снимките. При нас сега е влажно скрежно и тъмно, стъмва се в 15 ч. и очакваме тези дни дебел сняг. ;)))
Поздрави с обич !
цитирай
6. elinora - Лидис,
03.11.2011 19:03
дълбок и искрен стих! В най-добрите традиции на твоето поетично перо!
Браво! :)
цитирай
7. lidislidis - Благодаря, Ели!
03.11.2011 21:27
elinora написа:
дълбок и искрен стих! В най-добрите традиции на твоето поетично перо!
Браво! :)


Пиша искренно, затова не ме пускат на 1 стр..... не съм с манталитета на някои поети ни путеси от тук..........
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3255083
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031