Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2016 11:39 - Искам да попитам защо ми се трият материали, които ги има в целия нет по света?
Автор: lidislidis Категория: Новини   
Прочетен: 3372 Коментари: 12 Гласове:
19

Последна промяна: 21.02.2016 12:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 От модерацията цензура на световния нет и медии ли правят и защо? Това ня може да се скрие, ако постингът ми бъде изтрит, както направихте, тъй като го има, като водеща новина в много престижни медии по света и на север. Не може, ли да разберете, или от лични свои показности на слободия на модерация и израз на злоба към мен го правите?
ето някои от източниците на постинга, които изтрихте, въпреки, че ги бях посочила изрично в изтрития ми постинг.

Изтритият постинг още стои в гоглето, но не може да се чете, тъй като умишлено е изтрит от модерацията на блог.бг с лека и злобна ръка
   
   
image ЕС политици правят секс в тоалетните на Парламента наЕС 10:03 - ЕС политици правят секс в тоалетните на Парламента на ЕС ... Самата тоалетна била заключена и словенските ЕС политици ... lidislidis.blog.bg/.../es-politici-praviat-seks-v-toaletnite-na-parlamenta-na-es. 1431743 С етикетНовини
  www.dailymail.co.uk/news/article-3455796/How-EU-Shocked-diplomats-catch-European-officials-having-sex-toilet-European-summit-Brussels-leaders-thrash-

www.express.co.uk/news/world/645861/Randy-European-Union-officials-Cameron-struggles-Brussels-deal


www.thesun.co.uk/sol/homepage/news/6944064/Summit-aides-caught-having-sex-as-Euro-leaders-thrash-out-deal.html

http://metro.co.uk/2016/02/20/diplomats-caught-having-sex-in-toilet-as-cameron-thrashed-out-his-eu-deal-5707831/

ТЕЗИ МАТЕРИАЛИ ГИ ИМА НА ОЩЕ СТО МЕСТА ИЗ НЕТА 

С
мятате ли, че  ще остане в тайна тази ЕС излагация  и че блогърите няма да я видят и прочетат другаде? Що за смешна цензура правите, модератори на световни новини??



Гласувай:
19



1. lidislidis - в изтрития ми постинг бях посочила също първоизточниците
21.02.2016 11:42
превода ми беше точен и отговарящ напълно с английския и финския език, на който ги има в мрежата публикациите.
Директно триете, за да пускате новината от свое име, ли? С мой превод, или какво?
От злоба? От манипулация на българските граждани и потребители ??? Или от простотия да се наложите в блога с агресия спрямо потребителите?
По традиция!
Защо не ми пратихте съобщение с какво моят постинг не е подходящ и какво да изтрия аз самата в него? Ама, че самоуправа на елементарни хора с много комплекси и злоба и много манипулации по български на драгите слушатели и зрители и читатели се казва което прецени някой от Парламента на бЪЛГАРИЯ, ИЛИ ОТ МАФИОТСКИТЕ САЙТОВЕ...
цитирай
2. lidislidis - Такава тенденция за криене на мои материали показвате многократно
21.02.2016 12:09
Излишно е да ви припомням, как криехте статиите ми за Финландската икономика и пускахте лъжите на платени списвачи, пишещи от България в интерес на партиите си лъжи, че Премиерът на Финландия раздавал по 800 евро на всеки ...
Това е пълна манипулация на хората и умишлено раздухвана от блога, като нетна медия, каквато не е, тъй като не е свободна, а манипулативна............
цитирай
3. jupel - Божеееее.....ама чак сега ми е ясно що пускат яките момчета бежанци-да ги оправят,
21.02.2016 17:33
До секса щом стигнаха, ясно....
А за намесата тук нищо ново.Нима не виждаш,че искат да подчертаят ,ЧЕ САЙТА,БЛОГА Е ТЕХЕН И БЕЗПЛАТЕН.ВСЕКИ ПАРАДИРА С НЕЩО,ако това е нещо в срлучая.Я си свиркай -пак ги пускай.
Усмивки!

Колкото до поезията ни виждаш,че никой не чете вече у нас разни стихосбирки,хората не са глупави, знаят с колко пари и дупета са издадени и преписани, преведени.
цитирай
4. pando - Това му се вика
21.02.2016 19:24
"Свобода" на словото. И винаги напомнят ,че при Живков не е имало такава...А сега "има"...
цитирай
5. gosho568 - Възвърнете постинга на Лидис, к...
21.02.2016 20:09
Възвърнете постинга на Лидис, който с нищо не е нарушил правилата и го има на сто места... Никой не е виновен на Юлия, че отново е нервна на Гого и си го избива на потребителите - като си имат заигравки, да си ги играят в някой други сайтове или на лични съобщени... Станаха за смях вече!!!
цитирай
6. starforlife - http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:of_THQLCbSIJ:lidislidis.blog.bg/novini/2016/02/21/es-politici-praviat-seks-v-toaletnite-na-parlamenta-na-es
22.02.2016 09:23
Отгоре, в заглавието на този ми коментар - изтритият ти постинг. От кеша на Гугъл, читаем "нормално".

~ 5. gosho568 - Адаш, не съм очаквал това от теб!
С това си изказване само започна да ме съмняваш, че винаги благият ти изказ е дълговременна фасада за прикриване на по-други... неща.
Какво имам предвид ли: Многократно съм заявявал, че с Юлия Тодорова нямам нищо общо /нали именно това е проблемът й/, а ти дори ме изкарваш, че се заигравам с нея.
И то в момент, в който 10 дни не съм се вясвал в блог.бг.
Не мислиш ли, че не ти прави чест от толкова време въобще да не съм трасирал дори блог.бг, а ти да изказваш мнения, които са тъпи и ограничени в заключенията си?!

Всичко най- на всички, но моля ви...
СПРЕТЕ ДА МЕ СПОМЕНАВАТЕ ПРОСТО!
"ГОГО" НЕ Е НИТО ДЪВКА, НИТО ДЕТСКА ЗАЛЪГАЛКА!
И ЗАТОВА НЕ ОЧАКВАЙТЕ ВЕЧЕ РЕШЕНИЯ НА ПРОБЛЕМИТЕ ВИ ОТ НЕГО ТУК! - ЗАЩОТО НЕ ЗАСЛУЖАВАТЕ ДА ГИ ПОЛУЧАВАТЕ!

(при все, че и сега дадох линк към изтрития постинг)
цитирай
7. lidislidis - Те стигнали до секс и го направили, а модераторите искат да го скрият и ме трият!?
22.02.2016 10:25
jupel написа:
До секса щом стигнаха, ясно....
А за намесата тук нищо ново.Нима не виждаш,че искат да подчертаят ,ЧЕ САЙТА,БЛОГА Е ТЕХЕН И БЕЗПЛАТЕН.ВСЕКИ ПАРАДИРА С НЕЩО,ако това е нещо в срлучая.Я си свиркай -пак ги пускай.
Усмивки!

Колкото до поезията ни виждаш,че никой не чете вече у нас разни стихосбирки,хората не са глупави, знаят с колко пари и дупета са издадени и преписани, преведени.


Явно нивото е различно...
Поздрави!
цитирай
8. lidislidis - Юлия върши безобразия в блога, не зная от позицията на каква тук? Модераторка или модераторска нетна любовница
22.02.2016 10:30
gosho568 написа:
Възвърнете постинга на Лидис, който с нищо не е нарушил правилата и го има на сто места... Никой не е виновен на Юлия, че отново е нервна на Гого и си го избива на потребителите - като си имат заигравки, да си ги играят в някой други сайтове или на лични съобщени... Станаха за смях вече!!!


Стана наиистина нетърпима. Преди малко и лично ми писа да се махам от блога...
Модераторите дори не са изтрили снимката ми в профилa й katara която е изрязала и демонстративно размахва из блога с години, въпреки многократните ми молби към тях. Явно каква е и каква им е. Като заради нея сами нарушават правилата в нета.
цитирай
9. lidislidis - Въпроса е защо блог бг и в частност Юлия го изтри??? Докога тази простотия тук?
22.02.2016 10:32
starforlife написа:
Отгоре, в заглавието на този ми коментар - изтритият ти постинг. От кеша на Гугъл, читаем "нормално".

~ 5. gosho568 - Адаш, не съм очаквал това от теб!
С това си изказване само започна да ме съмняваш, че винаги благият ти изказ е дълговременна фасада за прикриване на по-други... неща.
Какво имам предвид ли: Многократно съм заявявал, че с Юлия Тодорова нямам нищо общо /нали именно това е проблемът й/, а ти дори ме изкарваш, че се заигравам с нея.
И то в момент, в който 10 дни не съм се вясвал в блог.бг.
Не мислиш ли, че не ти прави чест от толкова време въобще да не съм трасирал дори блог.бг, а ти да изказваш мнения, които са тъпи и ограничени в заключенията си?!

Всичко най- на всички, но моля ви...
СПРЕТЕ ДА МЕ СПОМЕНАВАТЕ ПРОСТО!
"ГОГО" НЕ Е НИТО ДЪВКА, НИТО ДЕТСКА ЗАЛЪГАЛКА!
И ЗАТОВА НЕ ОЧАКВАЙТЕ ВЕЧЕ РЕШЕНИЯ НА ПРОБЛЕМИТЕ ВИ ОТ НЕГО ТУК! - ЗАЩОТО НЕ ЗАСЛУЖАВАТЕ ДА ГИ ПОЛУЧАВАТЕ!

(при все, че и сега дадох линк към изтрития постинг)

цитирай
10. lidislidis - Смяташ ли Гого, че не писнахте с тези простотии в блога с Юлия?
22.02.2016 11:08
Потребителите също не са нито залъгалка, нито дъвка, нито ваша жертва !
Играйте си на чат извън блога. Доста писна това на всички тук. Аз дали ще пиша или не си е мой проблем и такива елементарни показности от Юлия да бъда принудена да не пиша с изтриване на материалите ми, с размахване на снимката ми и личните ми данни са просташки меко казано. Жалко, ако се прави от нивото на модерацията.
цитирай
11. leonleonovpom2 - Поздрави, Лидис!
22.02.2016 14:13
Според мене за това може да има две причини
1/ БГ политиците са открили вече това предназначение на тоалетната и се страхуват да не им се отнеме авторството
2/ Знаейки вече за това приложение, те смятат тепърва да го използват , но се страхуват с гласността да не им се развали кефът
цитирай
12. lidislidis - Moже и така да е. Нашите представители там са известни...гледам ги все до Меркел позират по снимките
22.02.2016 14:48
leonleonovpom2 написа:
Според мене за това може да има две причини
1/ БГ политиците са открили вече това предназначение на тоалетната и се страхуват да не им се отнеме авторството
2/ Знаейки вече за това приложение, те смятат тепърва да го използват , но се страхуват с гласността да не им се развали кефът


Поздрави, Леоне и лек ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3255595
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031