Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2013 19:56 - ЗА ШАЙКАТА ПРЕСТЪПНИЦИ ОТ БЛОГА
Автор: lidislidis Категория: Новини   
Прочетен: 1026 Коментари: 0 Гласове:
11

Последна промяна: 09.01.2013 20:49

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Някои си мислят, че с престъпления в нета по български срещу някого ще се "" издигнат"".
С интриги, оплювания, лъжи и постоянен нетен тормоз, изразен във вулгарни коментари в блога... с напомпани прочита и т.н.Паради с ""връзките"" с разни модерации и дори с хакерства из мрежата...
Ново посегателство от 06.01. 2013
Български граждани- проститутка  и сводника
й от блог.бг, вероятно от цигански произход, това личи по културата им са посещавали и страниците ми в тубето и по цигански са писали лични съобщения на гугле неразбираем английски преводач на моите приятели оттам. Такова писмо има и съпругът ми, който има страница в тубето.Нещо повече. Пробвали са да изтрият страницата ми там и да разбият паролата ми...
В писмото са искали да ме оплюват , макар и на неразбираем английски и да ме представят тенденциозно в лоша светлина. И то на мъжа ми, когото не са виждали, мен също..но пуста простотия ! Тук в блога положението е същото. Блог.lidis.blog.bg за кой ли път е спрян без причина! Не вярвам да е техническа грешка. Изтрити са много от постингите ми в него...Тези постинги са мои стихове и снимки. Нямат обидно съдържание за никого.
 Атаката с показност на вулгарни коментари срещу мен, пак без причина продължава. Продължават да се изнасят и личните ми данни във вид на коментари под постингите ми...Прекроени и непълни и неверни. Толкова ли са деградирали българите, че се занимават с такива неща? Простотия ли е, култура, циганизация,болест. или слободия? До кога ще продължава това, тъй ,като не е естествено за нито един сайт по света да се лансират в него такива престъпления... и демонстрират нетни престъпления всеки ден с подобни  хакерски деяния и коментарите им из блога срещу  ОБИКНОВЕНИТЕ потребители.
Колко писма трябва да  пиша, колко телефони да звъня? Естествено ли е това за българския нет и потребителите му? Всички виждат тази шайка от 3,4 престъпници в блога и коментарите им, надписаните прочита и постингите им с оплювания и изнасяния на лични данни ...защо се мълчи и се лансират да тормязат хората в блога? Стана банално гнусно...



Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3267926
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930