Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2016 02:05 - Не ми надписвайте фалшиви прочити, моля!
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2664 Коментари: 11 Гласове:
15

Последна промяна: 31.01.2016 03:03


        image


                           Уважаеми хакери и интригантки!

Не ми надписвайте прочити, аз не съм свикнала с фалш и ми е повече от неприятно! Не ме правете да изглеждам смешна, както вас.Не нарушавайте правата ми на блогер и не ме бъркайте с вас.Фалша не е в моя стил и не е похват да изпъквам пред слепите с лъжа и измама. Може, би целите да напакостите на блога ми и блогването ми по този начин, след като вече изпратихте лични писма и съобщения до потребителите с които общувам и по клюкарски ваш манталитет ги осветихте да не пишат коментари, те ви се подчиниха сляпо, а сега стоваряте измамата и интригите и в блога ми с тези ваши  фалшиви прочита...? Доста просто действате. Според манталитета ви...
Не се хабете. Не ме блазни фалша, а ми е отвратителен.
Надписвайте си сами прочита и ставайте още за смях и отврат в блога. Вие, ако сте си запикали името с фалш, аз не съм.
Мен не ме мислете и не се старайте.
Постингите ми са ценни и се четат и без вашите фалшиви надписани прочита.
Няма смисъл повече погнуса от вас и блога.
Не искам да бъда оръдие с надписани и фалшиви прочита за фалшива печалба на собствениците на блога.Не печеля с измама за никого и не ме вмъквайте в такива гнусни сценари...
Друсайте се сами и печелете за тях, мен не ме слагайте във фалшиви схеми, тъй като са гнусни и ме отвращават.

Благодаря, ви!

                                                    Лидис


  image





Гласувай:
16



1. lidislidis - п.п. Както и не махайте букви от текстовете ми
31.01.2016 03:02
По проста от вас не се старайте да ме правите. По някога оправям след вас текстовете си цели часове. Не се грижете и за моята грамотност... вижте себе си.
цитирай
2. dim5805 - Благодаря Ви за постингите ! Нашите ...
31.01.2016 10:08
Благодаря Ви за постингите ! Нашите продажни медии упорито мълчат относно Скандинавия, и особено спрямо събития от Финландия.
цитирай
3. pando - Привет Сестро
31.01.2016 10:16

Не им се връзвай на гадориите.Това е единственото нещо ,на което са способни...
цитирай
4. aip55 - По проста от вас не се старайте да ме ...
31.01.2016 16:11
lidislidis написа:
По проста от вас не се старайте да ме правите. По някога оправям след вас текстовете си цели часове. Не се грижете и за моята грамотност... вижте себе си.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
С тези шмекерии блога се превърна на арена за интриги и посегателства. И аз съм разочарован пт филтъра за посещения, където умишлено не се начисляват посещенията.
цитирай
5. sekirata - Ха,ха......Ама ние имаме ли медии?! Хи! То там е тъмница, а и в реала ни продаден!
31.01.2016 17:39
Още ли обръщате внимание на това И В ИНТЕРНЕТА НИ?
Няма смисъл, не се дразнете,че им правите кефа!
Кеф не правя на никой, защото и това струва нерви
и ......пари! Здраве най вече!
Спокойна вечер!
А
цитирай
6. lidislidis - И аз Ви благодаря, че ме четете. Старая се да предавам събитията точно и безпристрастно
31.01.2016 19:08
dim5805 написа:
Благодаря Ви за постингите ! Нашите продажни медии упорито мълчат относно Скандинавия, и особено спрямо събития от Финландия.


Не ги измислям, а преди да напиша постинг винаги търся и гледам скандинавските медии и телевизии дали са ги отразили. Пиша само по тема с истински материали, отразени в десетки медии. Никога не пиша мои измислици и политически анализи в които да съм защитник на някого. Поздрави!
цитирай
7. lidislidis - Привети, Пандо!
31.01.2016 19:09
pando написа:

Не им се връзвай на гадориите.Това е единственото нещо ,на което са способни...


Да, способностите им са смешни и досадни вече...
цитирай
8. lidislidis - Ами всеки вече го вижда,това е гнусното.
31.01.2016 19:15
aip55 написа:
lidislidis написа:
По проста от вас не се старайте да ме правите. По някога оправям след вас текстовете си цели часове. Не се грижете и за моята грамотност... вижте себе си.

''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
С тези шмекерии блога се превърна на арена за интриги и посегателства. И аз съм разочарован пт филтъра за посещения, където умишлено не се начисляват посещенията.


Не зная дали за някого е слава надписаните с фалш прочити и гласове, както и грешните класации, в които най четени са тези с фалшивите прочита и те се гордеят... Смешно е просто и неадекватно. Друг е проблемът с интригите и коментарите и всичко, което е неприсъщо за сайт, но е позволено и се покровителства тук. За това вината не е на потребителите, а на управата на сайта, както и за тези надписвания на фалшиви прочита, с които отчитат посещаемост и печалби.
цитирай
9. lidislidis - Приятна вечер, Анита!
31.01.2016 19:18
sekirata написа:
Още ли обръщате внимание на това И В ИНТЕРНЕТА НИ?
Няма смисъл, не се дразнете,че им правите кефа!
Кеф не правя на никой, защото и това струва нерви
и ......пари! Здраве най вече!
Спокойна вечер!
А


Стана стил тук това. Явно никога няма да се оправи. Вината не е наша, че медията е фалшива и за фалшиви хора.
цитирай
10. nikyniky - Така е.
31.01.2016 21:00
"Стана стил тук това. Явно никога няма да се оправи. Вината не е наша, че медията е фалшива и за фалшиви хора."
цитирай
11. lidislidis - Да, не е само мое мнение. Вижда се от всички.
31.01.2016 21:22
nikyniky написа:
"Стана стил тук това. Явно никога няма да се оправи. Вината не е наша, че медията е фалшива и за фалшиви хора."

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3267316
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930