Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2015 01:02 - Изпросена котешка клетва
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 1876 Коментари: 2 Гласове:
23

Последна промяна: 21.12.2015 04:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                 Да се скрием от крадлите от блога?           
             
 Да не сме им плячка, когато търсят лични данни и                       банкови сметки в компа и унищожават и                                                     хакерстват ...           





               image  
                  image
 image 
   Снимки Лидия Сиркавара
Снимките са на някои от моите котки




Да се скрием
от българските крадли в нета
и  благослов 
да им пратим с клетви,
че тръгнали да си вадят късмета                              с чуждо и крадено    нещастниците несретни...
 Котешка клетва е тежка
следва и всеки достига
     не е шега и не е насмешка
       Крадли на снимки и стихове в книга
    станали за срам и посмешка,
                      че с чуждо и крадено "слава" достигат.
      Клетвата от котки е силна
 с нея повалят  крадливи
    и пред таланта безсилни
     разни нищожества сиви
взели се в изкуство за силн
крими и други отрепки
 са пред клетвата ни безсилни.
          и прaвят си грешни сметки...
 


  Стиха е написан по повод на това, че преди дни "поетеса" и хакерите от блога проникнаха в компа ми и изтеглиха всички снимки на една от моите котки. След това преработиха на фото шоп орингиналите ми и се гавриха с тях в постинг в блога.
Направи ли са и други поразии из папките в компа ми, в стремежа си да се докопат до други лични данни и банкови сметки. Стиха е поздрав и за
тази, която написа лични съобщения до всички мои приятели в блога с ултиматуми, че няма да бъдат друсани, ако се изявяват с коментари в постингите ми. Едно такова съобщение  ми го изпрати близък блогър и скоро ще го публикувам в блога да се възхитите на подателката му.
Нищо лично към другите от блога с които съм контактувала.Никога не съм вземала блога за място на изява и аплодисменти, както и за място за крадене и интриги, въпреки, че съм била свидетелка и потърпевша на много такива, имайки впредвид ниския интелект на някои пишещи и хакерстващи тук.
На мен не ми липсва публика и не търся изява с интриги и добиране на лични данни и банкови сметки и снимки от блогващите тук.
Поздрави!




Гласувай:
23



1. saankii - Докога ?!!
21.12.2015 14:31
аз ти казвам Лидия ,тези плачат за Съдилище,
нищо ,че са мутри в комбина с 2 Хакери тук...
затова 3 млн. ИЗБЯГАХМЕ от България.
Чувате ли ,мафиоти на всеки километър...
цитирай
2. lidislidis - Докато имат печалба за сайта и за себе си с надрусаните прочита и хакерствата из комповете на хората
21.12.2015 15:48
saankii написа:
аз ти казвам Лидия ,тези плачат за Съдилище,
нищо ,че са мутри в комбина с 2 Хакери тук...
затова 3 млн. ИЗБЯГАХМЕ от България.
Чувате ли ,мафиоти на всеки километър...


Това няма да спре, въпреки, че е престъпление срещу потребителите и не е в правилата на нито един сайт. Аз се чудя и на тези от 1стр. които нямат достойнство и са долни и смешни с надписаните им прочита. Съд, ако ги зажули за тези мутренски изпълнения, може и лиценза да им хвръкне, а тези с надписаните прочита да станат още за смях. Не го разбирам това ненормално самучувствие с очевадна измама и на потребителите с надписани прочита и на хакерите и на управата на сайта. Гнусна работа.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3269054
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930