Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2015 22:55 - Загазихме го с мигрантите
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2210 Коментари: 11 Гласове:
21

Последна промяна: 19.10.2015 00:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                            АРТ от Инари
                   
                    Снимки @ Сирккаваара Лидия

image

image
 

image
 
image
 image
 
                                   image
imageimageimage

На  вилата съм вече месец. Инари ме прави щастлива, само, че го загазихме с мигранти лебеди. Стотици са , идват на групи и грачат по цяла нощ и се разхождат пред вилата. Често се бият и скубят. Поляната и брега са на 3 метра от вилата и са потънали в перушина. Сутрин към 7 часа посрещат слънцето с ритуален концерт. Имат чувство за ритъм и пеят, а небето се облива в розово и оранжево. Голяма врява вдигат, стягат се за път и тук им е лагера . Пристигат  семейно с по 3, 5 деца. Много е интересно поведението им, макар да крещят постоянно и денонощно. И  Кики е с мен.
Той ми е пзача. 
Северни поздрави за всички мои приятели от блога!

image




Гласувай:
22



1. lidislidis - Понеже съм за милионен път с бан без вина
18.10.2015 23:10
Ви желая всичко хубаво и приятно блогване на всички.
Материалите в блога ми няма смисъл да се спират и крадат за новинарски емисии и корици на жълти стихосбирки от разни самозвани "фотографки"... Това беше от мен до тук. Живи и здрави!
цитирай
2. gosho568 - Божествена красота!
18.10.2015 23:32
Видях във Фейса, че 60 души от 5000-те ти приятели са ти споделили снимките... наистина са уникални... и честито 2-ро място на финландския национален конкурс!!! Поздрави! ;)))
цитирай
3. gosho568 - Не знам с какво го храните Кики, но ...
18.10.2015 23:40
Не знам с какво го храните Кики, но определено се е охранил много. Да не би да яде, лебедите от езерото... или може би лови мигранти!?! ;)
цитирай
4. lidislidis - Да, благодаря, Гого!
19.10.2015 01:14
gosho568 написа:
Видях във Фейса, че 60 души от 5000-те ти приятели са ти споделили снимките... наистина са уникални... и честито 2-ро място на финландския национален конкурс!!! Поздрави! ;)))


Поздрави и от мен!
цитирай
5. lidislidis - Кики си лови зайци на воля...мишки и врабчета.
19.10.2015 01:21
gosho568 написа:
Не знам с какво го храните Кики, но определено се е охранил много. Да не би да яде, лебедите от езерото... или може би лови мигранти!?! ;)


Лебедите ги приема, като мигранти. Не ги харесва. Може, би заради постоянното им грачене. Иначе влиза по камъните в езерото и си играе с перата им.
Не им налита. Миналата една котка беше възседнала един лебед и той я издигнал на 20м. височина. Имаше го във вестника на снимка. Много смешно. :)
Aз научих много нови неща за поведението на лебедите, интересни са.
цитирай
6. bliz - Цветовете са невероятни...
19.10.2015 18:44
Има нещо приказно, предчувствие, че ей сега ще се случи чудо...

А семействата с дечица - колко сладко ! Природата винаги ще ни показва къде е истината , колкото и да ми манипулират и да се опитват да разрушат семейството . Истината за естествената същност на нещата винаги ще ни заобикаля, като един коректор, който не може да бъде унищожен и подчинен от неолиберализма.

Поздравления , че правиш тази красота достъпна за нас !
цитирай
7. gosho568 - Не знам с какво го храните Кики, но ...
19.10.2015 22:44
lidislidis написа:
gosho568 написа:
Не знам с какво го храните Кики, но определено се е охранил много. Да не би да яде, лебедите от езерото... или може би лови мигранти!?! ;)


Лебедите ги приема, като мигранти. Не ги харесва. Може, би заради постоянното им грачене. Иначе влиза по камъните в езерото и си играе с перата им.
Не им налита. Миналата една котка беше възседнала един лебед и той я издигнал на 20м. височина. Имаше го във вестника на снимка. Много смешно. :)
Aз научих много нови неща за поведението на лебедите, интересни са.

Кики, току-виж започнал и да плува, скоро... ;)))
цитирай
8. lidislidis - Нямах нужда от минуса ти...както и от изкуствения ми бан, за сметка на други...
19.10.2015 23:39
22:47 - nikikm
цитирай
9. lidislidis - Да, природата е истината в живота ни, стига да я разбераме и обичаме...
19.10.2015 23:41
bliz написа:
Има нещо приказно, предчувствие, че ей сега ще се случи чудо...

А семействата с дечица - колко сладко ! Природата винаги ще ни показва къде е истината , колкото и да ми манипулират и да се опитват да разрушат семейството . Истината за естествената същност на нещата винаги ще ни заобикаля, като един коректор, който не може да бъде унищожен и подчинен от неолиберализма.

Поздравления , че правиш тази красота достъпна за нас !


Поздрави и лека вечер!
цитирай
10. lidislidis - Аз съм чувала, че котките умеели да плуват. Кики не съм го виждала като плувец
19.10.2015 23:44
gosho568 написа:
lidislidis написа:
gosho568 написа:
Не знам с какво го храните Кики, но определено се е охранил много. Да не би да яде, лебедите от езерото... или може би лови мигранти!?! ;)


Лебедите ги приема, като мигранти. Не ги харесва. Може, би заради постоянното им грачене. Иначе влиза по камъните в езерото и си играе с перата им.
Не им налита. Миналата една котка беше възседнала един лебед и той я издигнал на 20м. височина. Имаше го във вестника на снимка. Много смешно. :)
Aз научих много нови неща за поведението на лебедите, интересни са.

Кики, току-виж започнал и да плува, скоро... ;)))


Той го раздава полицай. Поздрави, Гого!
цитирай
11. gosho568 - 10. lidislidis - Аз съм чувала, че котките умеели да плуват. Кики не съм го виждала като плувец
20.10.2015 00:52
И този момент ще дойде... Кики е всестранно развит котарак!!! ;)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3267259
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930