Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.09.2015 20:53 - До модераторите на блог.бг
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2746 Коментари: 15 Гласове:
24

Последна промяна: 29.09.2015 21:12


 Смятам, че имам правото да поискам бан и изтриване на потребителя, който многократно без причини нарушава потребителските си задължения и пише цинизми и обидни коментари към мен и потребителите ви. Специално аз съм изтрила десетки такива неадекватни негови коментари, които говорят за неадекватното му блогване в блог.бг.
Никой не е длъжен да му търпи постоянно неадекватността и обидите към потребителите на блога и тенденциозно към мен от дълъг период! Смятам, че няма място такова поведение в блога и демонстрацията му.

С уважение към вас и другите потребители Сиркавара Лидия  - lidislidis.blog.bg


16:53 - Вие сте така развълнувана,

от: planinitenabulgaria За постинг: "Червена луна"

защото луната е червена както интимното място на жена при определени условия. Пожелавам Ви и това да Ви се случи, но и се съмнявам, защото на лошите жени никой не им предлага.
А стихотворението Ви - то звучи така:

http://www.youtube/watch?v=QGj79tqlTwQ
  Одобри | Изтрий



Гласувай:
26



1. freeoldmen - Този не е единственият с психични отклонения в блога,
29.09.2015 22:00
но все трябва да се почне отнякъде.

Всъщност, съмнявам се, отговарящите за блога отдавна са
зарязали задълженията си, освен за собствени игрички...
цитирай
2. lidislidis - Дълъг период се правех на разсеяна за обидите му, които са лични и ги отправя след всеки мой постинг
29.09.2015 22:12
freeoldmen написа:
но все трябва да се почне отнякъде.

Всъщност, съмнявам се, отговарящите за блога отдавна са
зарязали задълженията си, освен за собствени игрички...


Омръзна ми да му трия коментарите, които нямат общо с постингите ми. Не зная защо го прави, но виждам, че го прави не само в моя блог. Пословичен стана с цинизми из блога в постингите и на други съблогъри. В крайна сметка не сме тук да се ругаем и да ни ругаят недобросъвестни хора, далече от блогването.Поведението му е под всякаква критика, нито е блогерско, нито мъжко, нито нормално за блог общуване.
Относно дали ще обърнат внимание, ще изчакаме да видим. Поздрави!
цитирай
3. starforlife - Лидис и Френд Фрии,
29.09.2015 22:27
бъдете търпеливи.
Аз ВЯРВАМ в блог.бг съм СИГУРЕН, че съвсем скоро нещата ЗНАЧИТЕЛНО /да не кажа драстично/ ще се подобрят към по-добро.
Е, да, ще има такива, които ще ги боли.
Но какво да се прави - вие, нормалните /вижте как открито изключвам себе си от това число/ не сте психоаналитици, че да отговаряте за психичното здраве на такива.
Веднъж като се почне - нещата после ще започнат да се самоотрегулират.

Тази вечер получих...това Прозрение! - хах
А да видим вЕрно ли във вените ми тече кръв на Баба Ванга...

Поздрави!
https://www,youtube,com/watch?v=WGSRmk2pRg0
цитирай
4. rustam - Лиди,
29.09.2015 22:51
подкрепям те напълно! този е явно луд човек и опасен психопат!
цитирай
5. lidislidis - Ами, дано се оправи блога и тук да се блогва с удоволствие от всички без обиди и надписване на прочита
29.09.2015 23:03
starforlife написа:
бъдете търпеливи.
Аз ВЯРВАМ в блог.бг съм СИГУРЕН, че съвсем скоро нещата ЗНАЧИТЕЛНО /да не кажа драстично/ ще се подобрят към по-добро.
Е, да, ще има такива, които ще ги боли.
Но какво да се прави - вие, нормалните /вижте как открито изключвам себе си от това число/ не сте психоаналитици, че да отговаряте за психичното здраве на такива.
Веднъж като се почне - нещата после ще започнат да се самоотрегулират.

Тази вечер получих...това Прозрение! - хах
А да видим вЕрно ли във вените ми тече кръв на Баба Ванга...

Поздрави!
https://www,youtube,com/watch?v=WGSRmk2pRg0





цитирай
6. lidislidis - Ами ние не сме виновни за състоянието му, че да търпим с години обидите му...
29.09.2015 23:08
rustam написа:
подкрепям те напълно! този е явно луд човек и опасен психопат!


Нито е оригинален с тези цинизми, нито забавен и писна на мнозина.
Да се пробва в друг сайт с тези си коментари и перверзия. Явно не може дори да разбере, какво прави тук и какво е блогване?!
Поздрави, Рустаме!
цитирай
7. nikikm - Понякога,
30.09.2015 00:06
се случва на два добри човека, да се скарат! Човешко е,по хората ходи!Това,като идея,иначе не знам,нито мога да взема отношение.Но и на мен ми се е случвало да правя простотии.. Нещата не винаги са такива,каквито изглеждат,а много ми се ще,българите да вземем да не се обиждаме,да научим силата на "Извинявай",благородството да простиш,да не "палим от четвърт",да поставяме нашите си,българските си ценности над личното!
Не очаквам някой да се впечатли от това,което написах и няма да се учудя,на нас ни е вкарано като бацил,това да се разединяваме по всякакви поводи. Но си помислете,ако водещото беше чувството за съпринадлежност към едно голямо семейство...Май нещата щяха да станат малко по-различни,а съдбата ни,като народ, по-друга! Е,помечтах си малко,не ми забелязвайте!
цитирай
8. lidislidis - Споделям мнението ти за това да престанат обижданията в нета и живота, да не се делим и допълнително травмираме
30.09.2015 00:44
nikikm написа:
се случва на два добри човека, да се скарат! Човешко е,по хората ходи!Това,като идея,иначе не знам,нито мога да взема отношение.Но и на мен ми се е случвало да правя простотии.. Нещата не винаги са такива,каквито изглеждат,а много ми се ще,българите да вземем да не се обиждаме,да научим силата на "Извинявай",благородството да простиш,да не "палим от четвърт",да поставяме нашите си,българските си ценности над личното!
Не очаквам някой да се впечатли от това,което написах и няма да се учудя,на нас ни е вкарано като бацил,това да се разединяваме по всякакви поводи. Но си помислете,ако водещото беше чувството за съпринадлежност към едно голямо семейство...Май нещата щяха да станат малко по-различни,а съдбата ни,като народ, по-друга! Е,помечтах си малко,не ми забелязвайте!


Аз не съм се карала с този планинар и не ме интересува мнението му, тъй като е тенденция да угоди на други от блога. Не се конфронтирам в групи и не коментирам никой с негативизъм. Не съм злопаметна, но търпението ми се изчерпи, тъй като системно ми пише такива неадекватни коментари в постингите.
Гледам, че и на други пише същите глупости. Явно, че иска да изпъкне с тях, но не е намерил къде. Добре ще е да не се нанасят цинични и обидни коментари. В нета се чете и отминава, ако не ти изнася, такива коментари, като неговите компрометират самия него, тъй като ги прави системно и навсякъде из блога, не само при мен. Прощава се, ако не е система , но тук в случая е. Поздрави!
цитирай
9. gosho568 - Ужас!
30.09.2015 01:56
Тъкмо си мислех, че простотията в блога е в застой... ама явно наблюдаваме някакво завръщане. Ренесанс! ;)))
цитирай
10. lidislidis - Няма застой ... от времето на списвачите на стихосбирки и списания на блога до сега
30.09.2015 02:22
gosho568 написа:
Тъкмо си мислех, че простотията в блога е в застой... ама явно наблюдаваме някакво завръщане. Ренесанс! ;)))


А, този случай говори красноречиво за насочената агресия и смахнатост на главните им редакторки чрез този техен почитател за да им угоди ми пише такива неадекватности и излага и него си и тях. Не е трудно да се разбере това, имайки впредвид коментарите му на угодничество при тях и коментарите му при мен. Няма застой, а има развитие глупостта им да се изявяват по този начин , чрез групировки и да се излагат показно чрез него...
цитирай
11. saanki - Подкрепям те ,Това е ужасно грозно държание/Моля ,предай нататък , лиди !
30.09.2015 09:59


ЕТО ОТ КЪДЕ Е КРАДЕН МАТЕРИАЛА на ГОГО
за поста „ ТИ си ХАКЕР ...Сине мой !!!

peshev/blog/harakterni-belezi-na-hakera/


блогерът Георги Ст./44 Сф.
краде редовно и нагло материали от мрежата, и си ги „пише“ за ..свои !?


starforlife/.../ti-si-haker-niama-po-prestijno-.
цитирай
12. ezzel - Вече 5 пъти питам модуратори, ад...
30.09.2015 11:18
Вече 5 пъти питам модуратори, админи и прочее шефове как могат да търпят тоя луд урод вечно да сеупомпи и да е най отгоре.

изобщо има ли модератори, та не слрожат бан на тоя луд



4udovi6teto
Памет за моЯ живот
от: 4udovi6teto
Аз помня всичко – древна росомаха, дори и неживяното до днес – момченцето, което ми помаха
Прочетен: 2449
цитирай
13. lidislidis - Здрасти, Санки! Не само той краде и от днес. бг крадат на поразия от блоговете ни и ги пишат за свои
30.09.2015 18:48
saanki написа:


ЕТО ОТ КЪДЕ Е КРАДЕН МАТЕРИАЛА на ГОГО
за поста „ ТИ си ХАКЕР ...Сине мой !!!

peshev/blog/harakterni-belezi-na-hakera/


блогерът Георги Ст./44 Сф.
краде редовно и нагло материали от мрежата, и си ги „пише“ за ..свои !?


starforlife/.../ti-si-haker-niama-po-prestijno-.


Днес имаше пак статия от една крадла, директно копирана от блога ми за Финландия и бежанците...Да не работи, този Георги в днес.бг сайта?
цитирай
14. lidislidis - Аз мисля, че модераторите не могат да си позволяват своеволия. И те имат шефове. Трябва да питаме шефовете им....
30.09.2015 18:51
анонимен написа:
Вече 5 пъти питам модуратори, админи и прочее шефове как могат да търпят тоя луд урод вечно да сеупомпи и да е най отгоре.

изобщо има ли модератори, та не слрожат бан на тоя луд



4udovi6teto
Памет за моЯ живот
от: 4udovi6teto
Аз помня всичко – древна росомаха, дори и неживяното до днес – момченцето, което ми помаха
Прочетен: 2449


Относно този с надписаните прочита, аз не го чета отдавна, отврати ме тази измама с надписване на прочита и гласове всеки ден... Поздрави!
цитирай
15. nikikm - Спуках се от смях..!
30.09.2015 23:18
анонимен написа:
Вече 5 пъти питам модуратори, админи и прочее шефове как могат да търпят тоя луд урод вечно да сеупомпи и да е най отгоре.

изобщо има ли модератори, та не слрожат бан на тоя луд



4udovi6teto
Памет за моЯ живот
от: 4udovi6teto
Аз помня всичко – древна росомаха, дори и неживяното до днес – момченцето, което ми помаха
Прочетен: 2449


"..]Вече 5 пъти питам модуратори,.."

Просто не мога да не напиша под формата на майтап,че се пише мъдоратори...ха-ха-ха..! Еднакво е грешно...ха-ха-ха! Не мога да спра,че и сълзи.. Извинявайт всички,ха-ха!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3255678
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031