Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.02.2015 03:55 - Благодаря за коментарите!
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2391 Коментари: 5 Гласове:
21

Последна промяна: 17.02.2015 11:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Благодаря на  видялите, прочелите, разбралите и коментиралите в преден ми постинг

http://lidislidis.blog.bg/izkustvo/2015/02/15/quot-pipi-dylgoto-chorapche-rasistka-bashta-i-kolonizator-qu.1338718

Радвам се, че с много от вас споделяме еднакво мнение относно неизбежните  последици от смесването на хора с различни етности, култури и религии, което е бомба със закъснител и избухва винаги. На тези, които ме определиха за "расистка", ще кажа само, че тяхното е назад, тъй като България я миксират от ЕС от няколко години и плодовете от това ще се берат след десетина години, когато вкараните африканци, араби, мюсюлмани и всякакви проявят нетърпимост и расизъм към местните български коренни жители. . 
Не, аз не съм расистка, а само наблюдателка в едно прекалено толерантно общество, където живея, работя и с данъците си не искам да се издържат натрапени от ЕС пришълци-търтеи, убийци и рушители на ценности създавани от векове. Аз също съм чужденка тук, но не съм се увисила с години да ме издържат северните социали, нито съм убила някой от северните хора, не съм нарушила законите им, а съм ги спазвала повече и от тях. Не е имало откъде да науча расизма и проявите му, тук на север го няма. Северняците не са расисти. Благодарение на ЕС миксацията расизма го виждам сега, като проява на чужда омраза и ненавист от пришълците през последните десетина години към коренните северни жители..Престъпността на преселниците от ЕС расте с всеки ден. Тъжно е, че посягат на културата, но непростимо е, че убиват без причина, водени от фанатизма си. Това вече е расизъм в действие. Да те хранят, да се възползваш от благата им и да ги рушиш и да ги убиваш! 
През последния месец само, имаме две драстични убийства на северни жители от чернокожи, хрантутници на ЕС. За другите им криминални действия- обири изнасилвания и побоища, да не говорим. Хората от шведския град Малмьо ги е страх да излизат от домовете си. Там са най- много и действат нагло и хладнокръвно.

На 15 януари черен емигрант уби със секира 31г, барман в бара и 72г.случаен пешеходец пред заведението - малък клуб в града ни и посегна на полицай със секирето без причини.Свидетели разказват, че влязъл в бара, извадил от раницата си малка секира и обезглавил бармана, на излизане заклал и случаен пешеходец пред заведението. При залавянето му, нанесъл удар със секирата и по главата на полицая....


image
image

На 21 януари друг чернокож емигрант уби и запали след това жертвата си- 17 год. финско момиче, разхождало се посред бял ден из околностите на парк .
Е,това е расизъм и ЕС го подклажда и засилва. И двамата чернокожи престъпници са вкарани от ЕС като емигранти от райони, в които има война - Африка и Афганистан...
Чакаме през тази година още 500 европейски африкански хрантутници...

   image
Докато има умишлено смесване на етности и култури с цел от ЕС, ще има расизъм и много жертви.
Ясно се вижда кой е расист и кой не е.





Гласувай:
27



1. aip55 - Проклети
17.02.2015 08:35
да са хората с минусите ти!
цитирай
2. lidislidis - Te са проклети отдавна...по рождение
17.02.2015 08:59
aip55 написа:
да са хората с минусите ти!


Жалко, че не го осъзнават и се врат да избиват комплексите си с минуси.
Смахната работа! Знаеме ги всички, не си заслужава обсъждането им. .....
цитирай
3. gosho568 - Чернокожите другари (расисти), да ...
17.02.2015 10:33
Чернокожите другари (расисти), да вървят в джунглата да се бият със зверовете... а тези с минусите ще е най-добре да се гръмнат!
цитирай
4. lidislidis - Все повече блясва истината, че и емигрантите от ЕС натрапвани и тези с минусите не са за цивилизация
17.02.2015 10:53
gosho568 написа:
Чернокожите другари (расисти), да вървят в джунглата да се бият със зверовете... а тези с минусите ще е най-добре да се гръмнат!


Не може да им помогне никой...
цитирай
5. gogothelover - От мен получаваш плюс, защото Пипи е ...
17.02.2015 11:27
От мен получаваш плюс, защото Пипи е една от любимите ми книги.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3269984
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930