Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.09.2014 22:08 - Не съм забравила
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 1780 Коментари: 1 Гласове:
12

Последна промяна: 24.09.2014 13:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Повтарят ми се моменти на заплахи в действия вече от една циганска проститутка от Ямбол , която си е наумила невъзможното
да затрие мен и семейството ми в чужбина. :)
Toва е известната ви от 1000 си нетни профили 

  selena1   22.02.2011 15:16

ще те скъсаме! 1000 читатели ще ти смъкнат финладските кюлоти...пардон - банкноти! цитирай  
Та за "финландските банкноти"  нейна стара мечта от 2011г. иде реч и днес.
В момента се опитва да ми създава неприятности и изнудвания  , заплахи заедно с циганската мафия от Варна, цигански набези на месна почва. Интриги и скандали. На проститутски гастрол е във финско в момента. Да видим до кога?
Тук проституцията e забранена със закон, преследването на хората също.Но тя не знае, тръгнала е на горбет с дъртата си 35 годишна продънена кошница, гащи да сваля и банкноти да добива с интриги и измами.
Тук не е Ямбол, нито Варна. Нито  Норвегия, където е практикувала циганските си умения  .
Има много разлики...И аз имам много за разказване на органите на реда за нея и  циганската бг.мафия, която я лансират нетно и натурално с цел печалби и измами.. 
Нетна изнудвачка в действие. Нетна мафия. Изнудване ,заплахи по цигански...

Плановете й са от 2011г. 6. selena1   22.02.2011 15:16

ще те скъсаме! 1000 читатели ще ти смъкнат финладските кюлоти...пардон - банкноти! цитирай
източник на коментара :
   http://lidislidis.blog.bg/izkustvo/2011/02/22/edin-moi-posting-otrovni-gybi-plagiatstvan-s-gavra-i-naglost.691491 

                           image
 
                             selena1  снимка от нета


Отговора ми към коментара й след 3 години, понеже си го изпроси по цигански  тъпа и алчна за фински пари от мен.

Слушай сега неуспяла пача
циганско-- турски, сопол криминален
Безплодна, тъпа и без свои деца,
този път планът ти е фатален!

Доста крими  с мен преигра
с просташки си ум ненормален..
Не! Този път не мълча!
Нямам общо с пътя ти кален!

"На турски курви не нося вода"...*
Живея в света си реален,
 и от мръсници се не боя!
Животецът, ще ти се стори жален!

Не съм пожелавала нечия пара,
да се докопвам до нечии средства,
не съм от циганската ти мая
да правя с тебе съседства...

Имам различна от тебе съдба.
Не ме плаши турска магия и клетва!
В живота си проститутка не съм била,
не съм живяла на чужда сметка...

Нямам и в нета милион имена
простак, като теб не ми е забавен.
Не ме заплашвай с циганските си номера
върви си по пътя крими безславен,
за да не ти се случи непоправима беда...

* "На турски курви не съм носила вода, a съм работила цял живот честно" / цитат на баба ми/ из българския фолклор преди 50 години.



Гласувай:
13



1. lidislidis - Toзи смешен минус
24.09.2014 22:03
Няма да промени ситуацията...Напротив ще затвърди нетните й престъпления и криминалните й приятели от този сайт.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3267801
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930