Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2014 22:41 - До наглата и необразована селянка *мангал yotovava.blog.bg
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 3500 Коментари: 13 Гласове:
10

Последна промяна: 09.06.2014 12:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Боклук крадлив и мръсен,не ми пребарвай снимките,да правиш корици на разни селски стихосбирки и не ми влизай в българския блог! Нищожество крадливо, не съм лъжица за твоята вмирисана на чесън уста, необразована и тъпа селянко! Toва,че преди 3 г. изтрихте блога ми с неадекватния станков и ме крадеш и тролиш постоянно през носа ти ще излезе, боклук прост и крадлив! Самоуко фотографско бостанско плашило! 
Крадло проста, майката мангалска ще ти разкатая за тези ти посегателства над мен и снимките ми публикувани в блог.бг, с които бизнес правиш нескопосано и тъпо простачке смахната! Ти ли ще ме оценяваш с минуси и плюсове бе нещастна неграмотнице крадлива и необразована интригантке?
*мангал ( определение за необразованост,крадливост,гнус ,елементарност.)
07.06 16:30 - Не си в ред,

от: yotovava За постинг: Fuck You !- моят поздрав за мангалките от блога...

хайде от мен един плюс, да не ревеш :)))))))))))))
image



Гласувай:
19



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lidislidis - тепърва нейното предстои...ще се прави тя на фотографка и поетеса с крадено
08.06.2014 23:59
анонимен написа:
:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
голЕм майтап


ще хакерства и блогове ще трие, бизнес мангалски за оформление на стихосбирки с крадени снимки ще развива! и на клеопатра стихосбирката, дето я оформя е с крадена снимка на корицата...
цитирай
2. lidislidis - Kъде и ти с минуси,бе бабе изкрейзило неграмотно??
09.06.2014 00:30
00:24 - mileidi46
с ник 01:00 - ivanna4ev
...глей си кича и не ми се прави на оценителка, смешнице проста и нагло склерозна!
цитирай
3. lidislidis - Самозваната ,,фотографка,, оценителка! смях!!!>))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
09.06.2014 01:01
Крадла необразована и смръдлива!!! Къде ти е дипломата за фотограф бе смръдло смотана? А за език английски, фински, а боклук долен??? Филология нещо, или голи цигански амбиции само и наглост?
цитирай
4. lidislidis - до иванчев
09.06.2014 01:31
и ти си от бизнеса на йотовата,крадеш на колегите фотографи от фейса снимките и ги загрозяваш с тъпи текстове в блога си...питал ли си ги??? И сто минуса да ми слагате, истината е на яве...и за фотографи не ставате, а си оставате елементарни крадци на снимките им, което е циганска работа...
цитирай
5. lidislidis - за първи път виждам блога ти...ясно си от групата на йотовава крадлата
09.06.2014 01:47
00:51 - homeopatie

глей си блога и не ми цъкай смешни минуси в името на приятелството ви. йотовавата е престъпница в нетаА( кражби, интриги, триене на блогове и т.н)
цитирай
6. neanonimen - Лидис, тия били страшна шайка, б...
09.06.2014 07:25
Лидис,тия били страшна шайка,баси!Каква наглост само!
Има ли администрация в блога и защо ги търпят?
Не разбирам тази Йотова какво прави на първа,при положение че и снимките и стиховете не са нейни!
цитирай
7. hristo27 - Лидке, като гледам, тая снимка дето ...
09.06.2014 09:38
Лидке, като гледам, тая снимка дето си я лепнала, не е "пенсионна"? Или нещо бъркам?

Цялата ви тъпа компания сте наслагали все едни такива снимки: ТИ на 30-35 годишна, "petef-pulef" с уши на маймуна, "sanyko", плоска като батерия от 4 V, клонинга и"sanykova", която си показва гащите на мъжете, "joysii" - и тя горката се младее, макар че е на 50 и кусур години, "rustam", като животновъден бригадир от някое ТКЗС /липсва само каскета/, "viovioi", като едно от десетте малки негърчета ...

Наистина ли сте толкова малоумни или "ДА"?
цитирай
8. lidislidis - aми, нагла хейтърка самозвана крадла ,нямаща нищо общо с поезия и фотография...
09.06.2014 10:34
neanonimen написа:
Лидис,тия били страшна шайка,баси!Каква наглост само!
Има ли администрация в блога и защо ги търпят?
Не разбирам тази Йотова какво прави на първа,при положение че и снимките и стиховете не са нейни!


набутва се с чуждо къде не и е работа, няма ценз, талант, самонадрусана цуцулана, мръсна и долна манячка за слава без знания,а с голи претенции и селско его...
цитирай
9. lidislidis - христо, както винаги не обсъждаш темата, а точиш лиги по вятъра
09.06.2014 11:07
hristo27 написа:
Лидке, като гледам, тая снимка дето си я лепнала, не е "пенсионна"? Или нещо бъркам?

Цялата ви тъпа компания сте наслагали все едни такива снимки: ТИ на 30-35 годишна, "petef-pulef" с уши на маймуна, "sanyko", плоска като батерия от 4 V, клонинга и"sanykova", която си показва гащите на мъжете, "joysii" - и тя горката се младее, макар че е на 50 и кусур години, "rustam", като животновъден бригадир от някое ТКЗС /липсва само каскета/, "viovioi", като едно от десетте малки негърчета ...

Наистина ли сте толкова малоумни или "ДА"?



успокой се за нашите външности...аз съм пенсионер по болест, а не съм по възраст, прави разлика...вижда се кой е крадлив и малоумно кой се помпа на 1 стр.
за мен и моята външност и вътрешност не мисли. изродите от 1 стр гледай!
цитирай
10. lidislidis - имаш ли още никове, фейк йотовски ? Не се хаби с минуси манячке!
09.06.2014 14:13
14:00 - vdp
цитирай
11. vdp - Обърка се нещо,
09.06.2014 14:35
lidislidis написа:
14:00 - vdp

аз турих +
цитирай
12. lidislidis - извинявай...все ми е едно кой как гласува, тенденциите на минусите в блога ми са от нея и групата й вече 4 години
09.06.2014 19:12
vdp написа:
lidislidis написа:
14:00 - vdp

аз турих +

цитирай
13. vdp - Няма нищо
09.06.2014 19:32
lidislidis написа:
vdp написа:
lidislidis написа:
14:00 - vdp

аз турих +



просто да знаеш, че ен съм от тая група.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3255926
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031