Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.04.2014 19:24 - ELI, ELI, LAMA SABAСHTANI !
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 830 Коментари: 1 Гласове:
7

Последна промяна: 18.04.2014 19:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

image
ЕLI, ELI, LAMA SABACHTANI..... 

    Господи, Ти ме пусна в утробата на майка ми
и ми даде сигурност в млякото от гърдите й .
От раждането съм бил до теб,
Ти си бил мой от първия момент.
Не стой далеч от мен, когато съм в беда,
трябва да бъдеш близо до мен
няма кой друг да 
ми помогне,
Ти само, Господи!

Стада от бикове ме обгръщат,
диви смърдящи и разярени бикове 
са побеснели да ме тъпчат и ритат,
хищнически  нечовешки двулични
и подли
 животни, ме заплашват,
реват като лъвове,
челюстите си
 широко отворили.
Сила мръсна управлява страната, 
като бедствие,
хората се разпръснаха и изгубиха
и счупиха по неволя пръчките на единство,
както костите се откъснат една от друга.
Моето сърце е като мек восък,
то се топи в гърдите ми 
от жалост по това....що сториха алчните.

Гърлото ми е пресъхнал кладенец,
езикът ми е залепнал за небцето
и като празен счупен съд
търси чиста и  свята вода...

Стада от кучета ме обграждат,
заобиколен съм от врагове .
Ръцете ми и краката ми са пихтия от бой,
показват се всички кости в тялото ми.
Аз
 съм червей, 
аз вече не съм човек,
Има хора, 
които отричат човека,

те ме направиха такъв,
от алчност, злоба и жестокост!
Когато ме гледат
клатят глави и казват:
"Той е божи син, на Господа e,
нека Господ  му помогне.
Господ е доволен от него,
така че, нека Господ мисли за него! "
Светът на мръсните с подигравка ме гледа,
разделят дрехите ми помежду си
с гавра и хвърлят жребий кой да ги има.
Господи, не бъди толкова далеч!
Дай ми сила, спаси ме. . !

ELI, ELI , LAMA SABAСHTANI! 

   

18.04.2014г. 
РАЗПЕТИ ПЕТЪК
  Sirkkavaara Lidiya  Finland

 



Гласувай:
7



1. djani - Великолепен текст, Лидия...
24.04.2014 10:03
Който с огнени букви следва да се запечата в съзнанието на всички ни. Великден е иминно повод за това. Велик, поради подвига и саможертвата на сина божи, па дори и в човешка същност. Спри да се възмущаваш от суетата на деня и блоговите неразбории. Така си много по-истинска, достъпна и ангажирана, макар и далечна, като Полярната звезда ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3255238
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031