Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.04.2014 18:49 - Закуска на тревата (размисли)
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 4195 Коментари: 15 Гласове:
7

Последна промяна: 07.04.2014 03:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image
 
Те са красиви не заради това, че са снимани от професионален фотограф с много любов към природата .Работата на фотографа е не да разкрасява, а да придава естественост на обекта и спазва законите за боравене със светлината при заснемането, за да не ощетява и загрозява обекта пред камерата си. 
Няма грозни животни, има лоши и елементарни хора. Животните, птиците, влечугите, насекомите, рибите дори, са неповторими, универсални , като съчетание на  гените си. Макар да ви се струва, че са еднакви по външен вид, всяко животно е индивидуално по окраска и характер . Няма две еднакви врабчета по цветове на перата, по глас и т.н. Както при хората, няма съчетание на еднакви гени . Всичко е индивидуално, неповторимо и заради това трябва да бъде ценено. Грешно и елементарно е приписването качества на животни на човек и обратно, тъй като те са индивидуалност. Макар родени от едни и същи родители при животните, както и при  хората децата не са еднакви никога. Погрешни са дори басните , които развиват погрешен негативизъм у подрастващите към околната среда и природата. Животните са си животни, хората си остават хора, като задължително трябва да се уважава индивидуалността им в природата и живота.



image


image


Трябва да умеем да се радваме на природата и на тази уникална нейна индивидуалност с която е дарила хората, животните, дори цветята, дърветата и всичко около нас и нас самите, а не глупаво и елементарно да подхождаме със смешни сравнения. Няма такива, в природата всичко е индивидуалност. Признаци за ниска култура и образование са сравненията на хората с животни и животински качества. Например да кажеш на някого: ,,Ти си змия,, Като коя змия? Всяка змия си има съчетания на свои гени и особености...Няма две еднакви змии,oт един вид и клас, още повече еднакви човек и змия... 
Доста повръхностно и глупаво е такова сравнение и говори за невежеството на изказалия го. 
 



image

image

image



Гласувай:
21



1. lidislidis - Хей, нямам нужда от бесните ви минуси!
06.04.2014 19:16
19:11 - shelter
19:07 - freeoldmen
18:00 - monarh1991
13:49 - kasnaprolet9999
06:2 - jeremy231
06:21 - allyally
08:44 - favn56
15:50 - tae

Какви оценители можете да сте ми вие? Оценявайте себе и живота си реално...ако можете.
цитирай
2. zaw12929 - Усещане за красота и доброта
06.04.2014 19:24
Усещане за красота и доброта
цитирай
3. lidislidis - Да, основата на вътрешна хармония и връзката ни с околния свят
06.04.2014 19:44
zaw12929 написа:
Усещане за красота и доброта


Аз съм тук с неповторимостта на моите гени , редом до други с неповторими гени и трябва да съм щастлива, че имам възможността да ги срещна в периода на живота си, не да ги нараня, или унищожа, а да им се радвам, като част от заобикалящият ме свят и с усещането, че съм срещнала нещо уникално и неповторимо ...
цитирай
4. kostadin - Може би минусчийте са борци за из...
06.04.2014 20:47
Може би минусчийте са борци за изтребване на животинките.може би не знаят ,че клонът на който е кацнала нашата цивилизация ще изсъхне ,ако изчезват животинските видовеА може би са особен вид зоофилни садисти
цитирай
5. lidislidis - Mоже и да не знят...Според мен са минусо маняци
06.04.2014 21:13
kostadin написа:
Може би минусчийте са борци за изтребване на животинките.може би не знаят ,че клонът на който е кацнала нашата цивилизация ще изсъхне ,ако изчезват животинските видовеА може би са особен вид зоофилни садисти


Така изливат невежеството и ниското си самочувствие във всеки един мой постинг, независимо от темата. В старите си постинги имам рекордни бройки по над 60 минуса от едни и същи, а вечер ми пишат цинични и просташки коментари и лични...
цитирай
6. lidislidis - Ето една от минусчийките в блога ми с коментар...
06.04.2014 21:38
02:01 - Ето сега ти сложих минус, за да си ...

от: mileidi46

Ето сега ти сложих минус,за да си спокойна малоумнице...попадам понякога случайно по заглавие в тъпият ти блог и веднага си излизам,никога не съм ти слагала минуси ,да падна на твоето ниво!!Ти се тази дето си скубеш ,,вагината"откакто съм надникнала в този сайт.Толкова си проста и елементарна че не можеш дори да схванеш,че с твоите постове не вълнуваш никого!!! Не ми цитарай по-вече името ,че ти слагм минуси,защото ти не ме интересуваш,нито влизам в блога ти !!!Разбра ли ме мършо!? Мри!!! Аз не страдам от раздвояване на личността като теб,и ако има нещо ,го казвам директно на този на когото трябва,не коментирам зад гърба му..Скрии се някъде и стига си врещяла ,че вониш...овоня блога...неграмотнице!!
Догади ми се ,дори че ти се обяснявам,като знам колко си тъпа и нищо няма да схванеш!!! Тъпанарка мръсна!!!
Одобри | Изтрий
цитирай
7. lidislidis - Ето и дружката й с минусите в блога ми
06.04.2014 21:46
17:55 - kasnaprolet9999 Не ...

от: kasnaprolet9999

Живея на пъпа на София, в близост до змийския вивариум, за който вече писах. Друг път да не ме каниш да ви снимам, когато си правите сбирките, след като не ми харесваш снимките. Покани миледи 46, тя прави по-хубави снимки от мен и много ви обича всичките змеици:)))
цитирай
8. lidislidis - :)))) Ето те и анонимна с минуси
06.04.2014 22:59
анонимен написа:
глупачка!


Глупачката е с 2 висши образования, шастливо семейство във Финландия, прекрасна работа и живот, а ти що си анонимна, ,,умнице,, без име? :)))))))))))))))))))))

цитирай
9. rustam - Лидис!
06.04.2014 23:11
Чудесна находка със заглавието. Снимката със змията е невероятна: такава красота, съчетана с усет за колорит и в същото време колко "живот". Поздравявам те!
цитирай
10. lidislidis - Здрасти, Рустаме!
07.04.2014 00:04
rustam написа:
Чудесна находка със заглавието. Снимката със змията е невероятна: такава красота, съчетана с усет за колорит и в същото време колко "живот". Поздравявам те!


Нали ни оприличава на змии една от блогерките в постинг, та реших да й покажа и кажа, колко е заблудена и зле. Радвам се,че ти харесва снимката на това змийче. И другите закусващи си ги бива! Този таралеж го изхранвам вече пето лято , има гнездо и жена таралежка под терасата на вилата, а катерицата е на съседите ми. Врабчето е снимано с лявата ми ръка. Беше влязло в остъклената ни беседка лятото и го пуснах на свобода . Приятна седмица ти желая!:))
цитирай
11. kasnaprolet9999 - Сега ти сложих минуса, защото ме ...
07.04.2014 00:12
Сега ти сложих минуса, защото ме обвини в нещо, което не бях направила. Да ти напомня, че във всички зодии характера на хората се сравнява с животните, а змията е една от 12-те японските зодии. Аз не съм те сравнила с неопределена змия, а с най-отровната, написалла съм й името, ама няка кой да чете.
цитирай
12. lidislidis - Aма ти клечиш денонощно в блога ми и си изписала и двата ми блога с минуси
07.04.2014 00:32
kasnaprolet9999 написа:
Сега ти сложих минуса, защото ме обвини в нещо, което не бях направила. Да ти напомня, че във всички зодии характера на хората се сравнява с животните, а змията е една от 12-те японските зодии. Аз не съм те сравнила с неопределена змия, а с най-отровната, написалла съм й името, ама няка кой да чете.


Айде разкарай се и не ми спами из блога с глупостите ти за зодии и билки, змийски постинги и селска простотия и злоба.
цитирай
13. lidislidis - Що за мания да се висите постоянно в чужди блогове и да ръсите минуси ?
07.04.2014 01:19
00:55 - mileidi46
00:07 - kasnaprolet9999

Не се ли усещате колко сте зле?
цитирай
14. lidislidis - 13:50 - kasnaprolet9999
07.04.2014 14:05
анонимен написа:
Лудисссссссссссссс, стига си съскала!

цитирай
15. lidislidis - БОКЛУК НЕНОРМАЛЕН НЕ СЕ ВРИ В БЛОГА МИ ПРОСТАЧКЕ С МИНУСИ И КОМЕНТАРИ !!!!!
07.04.2014 15:32
14:33 - kasnaprolet9999
14:08 - kasnaprolet9999
13:50 - kasnaprolet9999
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3266575
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930