Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2013 23:35 - ЧЕСТИТ НАЦИОНАЛЕН ПРАЗНИК, ФИНЛАНДИЯ !
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 480 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 05.12.2013 23:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                              6  ДЕКЕМВРИ 





image


                           96 години СВОБОДА И СЪВЪРШЕНСТВО!
                                  
                                            БЪДИ ВИНАГИ, СУОМИ И ПРЕБЪДИ!

Честитя с радост и преклонение Националният ден на всички финландци във Финландия и по света и се гордея, че  съдбата ми е свързана с този героичен , честен, способен и достоен народ! Гордея се, че децата ми и внуците и правнуците и децата на техните деца са и ще бъдат винаги част от този  народ , който няма равен по добродетели , трудолюбие и човещина по света!
Честито Ден на Независимостта, моя втора обична Родино!
Не е важно къде си роден, а кой те е отгледал, възпитал и направил истински човек!

на Тебе, Суоми!

Ти не си ме родила,
но си ми свидна и свята
даваш ми радост и сила
че съм Човек на земята!

Ти, си ми майчината закрила
 на севера под звездата
изучиме в знания сила,
и даде ми Свободата...

Не, няма друга пресвята!
И не е майка, що ражда
и си прогонва децата
и не е майка що се нагажда
на мафиотите за парата...

Че майчина обич се съгражда
от милост и  любов към децата,
а не с терор и вечна вражда
подхвърлила ги на вятъра и съдбата!

Не ми трябва майка такава!
Ти си духовната ми позлата
Гордея се с тебе, Финландио! Слава!
Развявай волно днес знамената!

Честит Празник  !






image







Гласувай:
7



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3271389
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930