Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2013 17:04 - Научи ме , тати!
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 1181 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 24.10.2013 23:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image

Научи ме , тати чайки да крада!


С тях света да будя, нека да не спи!
Стар крадец си тати, чорбаджия, cи!
Много си откраднал,че народа спи!
Научи ме, тати чайки да крада!
Чайки, чайки, чайки! Все са ми в ума!
Нека да си крадна, в нета чайки бол!
за корици пасват, за тапети в хол,
залези и чайки кацнали на ствол!
Стар крадец си , тати !
Знаеш да крадеш! С кражбата изгода
чуждо ти ядеш!

Кое ме вдъхнови?!

Развалените ми  откраднати,снимки на чайки, мои изгреви, залези снимки крадени от блога ми и смотано поставени за корици на списания и стихосбирки от свободните поети!
За да се скрие източника блог lidis blog bg е спрян!!! От кого? От тях и хакерите им!
За сметка на това интригите им, лъжите се веят в нета,умишлено с години, като постинги от кроталки, мамаси, зликучета, илияни и др, все крадли , интригаджийки и ""свободни поети и поетеси""!
Аз имам над 300000 снимки на птици, като фотограф, въпреки това си познавам снимките и ми е гнусно да се веят , като корици на издания от плагиати и гнусни интриганти!


Тези и много други мои снимки са с авторско право, публикувани са, някои от тях награждавани , има ги в клиповете ми и смятам , че не им е мястото да бъдат крадени от българските престъпната шайка на бетер поети , интриганти и мръсници!
Аз контактувам с десетки хиляди хора, фотографи в нета, от различни националности, досега никой не ме е украл, всички знаят снимките ми, кражбите с години се вършат от български потребители на нета и нагло се показват в изданията им!!


                                         image

Ето една крадена корица с моя снимка


                                                   image


image

Смятам най- ПОСЛЕ ДА СИ ПОТЪРСЯ ПРАВАТА извън блога с очевадните доказателства за кражбите на интелектуална собственост, придружени от интриги и оплюване на името ми , станали традиция от тези самозвани и шайка на нетни престъпници, самонарекли се ""свободни поети"" да крадат хората из нета!
Kaто предварително ги оплюват, с интриги и лъжи, както действат  интригантите!
С умисъл  писаха из нета обиди и затриха блога ми! Кроталка, сина й, мамас, някоя си  плагиатка интригантка ивелина, надежда захариева, софия несторова и кой ли не плагиат от кликата на ка4ак! Всичките с блогове тук, където крадат и оплюват!!! Бисерите им висят в нета с години и си търсят майстора, за капак и тези пресни кражби!!!
Крадливо и мръсно нискоинтелигентно племе , никакви поети и поетеси! Крадци и интриганти мръсни!




Гласувай:
10



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3269442
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930