Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2013 23:51 - Разговор с България
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 3463 Коментари: 6 Гласове:
11

Последна промяна: 03.06.2013 01:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
                         image 



                                                 Снимка и стих Sirkkavaara  Lidiya



                                                   Разговор с България

Българио, съдбата ти е да кървиш
ограбвана, погубвана от свои...
И не напред, назад вървиш–
от днешните ти български ""герои"".

Че алчни са, като лами,
не спират да те смучат..
Навикнали на фалш, злини
и прости са...не учат...

Българио, нима прости
за хилядите паднали за свободата?
И мафиотка  горда стана  ти
по нашите места и  по земята?

Претръпна ли?...Не те боли?
Кълнеш ли се в лъжата...?
Милиони  със  погубени съдби
такива са ти днес  децата...

Сърцето ти от алчност ли кърви,
или за правдата и свободата,
та простотия , кражби и лъжи
са днес на  синове  ти знамената?



2.6. 2013





Гласувай:
15



1. lidislidis - Нека боклукът от миналия постинг не ми се пъне с цинични коментари...и минуси в постинга ми
03.06.2013 01:47
Безмислено е да се пъне...
Агресията му надминава всякакви граници...да си гледа блога и да не влиза тук.
Не мога да му помогна на малоумието и злобата.
цитирай
2. анонимен - Българите никога не случват на у...
03.06.2013 07:25
Българите никога не случват на управници, но пък не правят и нищо заедно. Абсолютния индивидуализъм на балгарите е причина за неуспехите им и само при социализма той беше малко притъпен. Сега цари жестоко разединение.
цитирай
3. didoignatov - Така добре си ни описала...
03.06.2013 10:40
все едно продължаваш да живееш тук. Куш е прав за управниците, но ние сами си ги избираме и все повече си мисля, че го правим съзнателно. Истински управник, ще ни накара да запретнем ръкави и да заработим здраво. Е, точно това не обичаме да правим. Мързелив и крадлив народ станахме.
цитирай
4. анонимен - Дидо, никога не съм спирал да работя ...
03.06.2013 11:36
Дидо, никога не съм спирал да работя и то много. Аз не съм мързелив.
цитирай
5. lidislidis - до kushel Toчно го каза...
03.06.2013 13:32
Отвсякъде се вижда това разединение...прераснало дори в антигонизъм. Мисля, че тези много партии при вас спомагат за задълбочаване на разцеплението. Мнението ми е да се гласува за личност, която би сплотила народа,а не за тези криворазбрани партии...
цитирай
6. lidislidis - Здрасти, Дидо!
03.06.2013 13:51
didoignatov написа:
все едно продължаваш да живееш тук. Куш е прав за управниците, но ние сами си ги избираме и все повече си мисля, че го правим съзнателно. Истински управник, ще ни накара да запретнем ръкави и да заработим здраво. Е, точно това не обичаме да правим. Мързелив и крадлив народ станахме.


Макар и далече, аз също си патя от българския произход и от българските мутренски и неадекватни рекет закони, които са смешни и нямат нищо общо със законодателството на ЕС държави...Никога не съм споделялала, че 5 години ми бавят документи от бг. инстанции, че ме рекетират, че се стараят да ми пречат и в живота и работата. Това са корумпираните бг. администрации. Тези дни фините сами ми предложиха да заведат дело срещу тях. Няма нито един закон, като света в България!! Всичко е с цел вреда на човека. Дано, дано се намери най– после някой, който да не краде от управниците! Но едва ли, станало е стил, гордост мутренска, която е възпитание и на много хора ! Брат краде от сестра имоти с фалшиво пълномощно, нетни престъпници се докопват до банкови сметки масово, до документи в български есгрсон и се точат за имотни измами. Тук дори в блога е същото. Надписали си прочита и гласове и висят горди на 1, че са прецакали останалите...Въобще нещата са плачевни ...Аз съм чувствителна иникъде не съм видяла такова безобразие, затова с болка гледам на българските порядки, които са нарушение и извън правата на хората в България и извън нея. Поздрави и приятна седмица!:)
цитирай
7. gosho568 - Много добре написан пост!
09.06.2013 21:10
Поздрави, Лидис и хубава вечер!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3266812
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930