Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.04.2013 23:45 - ЧОВЕЦИТЕ НАРЕЧЕНИ ФОТОГРАФИ
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 3526 Коментари: 11 Гласове:
14

Последна промяна: 16.04.2013 23:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


image


                             ХОРАТА С КОИТО ОБЩУВАМ  В РАБОТАТА И В НЕТА

Те са фотографи. Професионални и световно известни, но скромни и човечни. Те са човеци с талант и добри сърца. Между тях няма българи...Българите нямат мисленето на свободни хора, надвили масрафа си и отърсили се от завист , злоба и алчност...Тези хора са от друго тесто, бели хора с бели позитивни мисли намерили отдавна мястото в живота си и независими от никой. Хора с хъс за красотата и запечатването й на снимки . Те са неразривно свързани с природата, постоянно са на снимки всред нея. От различни части на света са, но ги обединява любовта към чистият  природен свят. От 5 години общувам с тях в личният ми сайт, а два пъти в годината си правим експедиции. На снимките са само част от фотографите с които общувам в сайта ми. Това лято маршрута е Индия . В експедицията сме поканени 6 фински фотографи. С интерес очаквам това място, което казват, че е рай на птиците. С много от фотографите от Норвегия и Швеция се познавам лично,
а с тези от Индия само сме говорили по скайпа и сме си разменяли мнения в сайта ми. С нетърпение очаквам колегите от Франция, Италия и Англия . Много ми е приятно, че един известен руски фотограф ще присъства също.
Пиша ви ги тези неща, понеже съм щастлива с истинските хора около мен и понеже се възмущавам и презирам българската посредственост , завист, злоба  оплюване с интриги , т.е българското мислене  ...eлементарнo  и отвращаващо дори хора с български произход ...

Ако ви интересува някой фотограф от снимките, мога подробно да ви разкажа за него и фотографските му умения.




Гласувай:
25



1. lidislidis - Минусите запази за себе си!
08.04.2013 02:32
Не съм стигнала до там ти да ме оценяваш с тенденциозна злоба....ако постинга ми те дразни, ядосвай се на себе си...на елементарността си , на невежеството си и т.н...Писна ми от погнусата към теб и от това да те съжалявам...
цитирай
2. mar866 - ...
08.04.2013 12:59
тази с камуфлажните дрехи (ако е жена) ми е много позната.
цитирай
3. gosho568 - Уникални снимки!
08.04.2013 13:47
А леля Гина, да престане да обсъжда кой с кого е приятел, защото много добре знаем какви ги върши самата тя с някои съблогери... Поздрави!
цитирай
4. lidislidis - Има някаква физическа прилика...но само до тук
08.04.2013 14:27
mar866 написа:
тази с камуфлажните дрехи (ако е жена) ми е много позната.


Ако имаш впредвид този сзс синия дъждобран, това е стар френски професор по фотография. Приликата е само външна. Специален фотограф на насекоми е.
Поздрави!
цитирай
5. lidislidis - Всеки според манталитета и сивото си вещество...
08.04.2013 14:31
gosho568 написа:
А леля Гина, да престане да обсъжда кой с кого е приятел, защото много добре знаем какви ги върши самата тя с някои съблогери... Поздрави!


Грозното и малоумното е, че стана традиция да ги вършат тези неща в блога...
Простеят отвсякъде, гнус всяват и отврат....
цитирай
6. psixiatyr - Дай ми на лични сайта си, да видя как общуват в сайт здравите и пълноценни хора.
08.04.2013 15:43
Тези с минусите са известни в блог.бг. Това е от диагнозата им. Не им обръщай внимание.
цитирай
7. gosho568 - 6. psixiatyr - Дай ми на лични сайта си, да видя как общуват в сайт здравите и пълноценни хора.
09.04.2013 15:57
Това, че някой са в напреднала фаза и не мога да си въздържат лудостта, никой не им е виновен...
цитирай
8. troia - Постинга
12.04.2013 20:51
ти е интересен и е хубаво, че имаш толкова много приятели. Не ми харесва обобщението, което правиш за българите, че са злобни и завистливи и т.н. Ами хората са различни и това не важи за всички българи. В чужбина хората да не са перфектни? Просто човек трябва да си подбира приятелите независимо от какъв етнос са. Поздрави!
цитирай
9. lidislidis - до troia относно ''обобщението'' ми за българският манталитет
14.04.2013 00:00
Благодаря за коментара, ти ! Не обобщавам, а сравнявам на практика културата и интелекта в нета и живота на българите и хората от цял свят....за голямо разочарование и от мой личен опит с българи от този блог, които дръзнаха да ми пречат и в личния живот, след оплювания , след изнасяне на лични данни, след всички посегателства ...не мога да имам друга представа ....не мога да ги нареча човеци, понеже нямат човешка мисъл и поведение... Различни са.
Е, как може на мнозина от цял свят да се харесват снимките ми, а българите да се чудат от ЗЛОБА как да ме оплюват с интриги и да си позволяват и да се разпореждат връзкарски с инстанции в България срещу мен и живота ми, срещу децата ми, срещу семейството ми????Ами това е ГНУСНО ПРОСТАШКИ ПО БЪЛГАРСКИ САМО ДА СЕ ВРЕДИ НА НЯКОГО!!!
Поздрави!
цитирай
10. ivesa - Привет,Лидис!
18.04.2013 08:21
Гордея се с българския си произход .Мисля,че чувството ми на гордост не е плод на професия,а на дълбока свързаност с родното и святото.Негативни хора има навсякъде по света,няма значение от каква професия са.Приятно прекарване в Индия!:)
цитирай
11. lidislidis - Благодаря за коментара Ивеса и за пожеланието!
22.04.2013 23:50
ivesa написа:
Гордея се с българския си произход .Мисля,че чувството ми на гордост не е плод на професия,а на дълбока свързаност с родното и святото.Негативни хора има навсякъде по света,няма значение от каква професия са.Приятно прекарване в Индия!:)


Относно гордостта от произход, не мога да се гордея със сегашните българи...миналото е заминало, както и гордостта ми с него. Аз сега живея. Не ми е повод гордост от професията, тъй като съм отдала много, за да я имам и няма да позволя никой да се гаври с нея...Всеки е индивидуален и неповторим на света, като съчетание на гени и съдба...Разбира се, че на всякаде има лоши хора, но в България % им е завишен и това личи от нет ''общуването'' им...
Благодаря за повеланията за приятно прекарване в Индия. Приятно ще бъде, тъй като е с приятни и възпитани хора! Поздрави и приятно лято!“)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3263249
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930