Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2013 23:18 - ВНИМАНИЕ! ЛАПАНДИЯ!
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 1151 Коментари: 1 Гласове:
10

Последна промяна: 17.03.2013 00:52



image
                                                                      
                                                                       Внимание!
                                           
                                      Л а п л а н д и я


Синьо– бялата северна, девствена красавица, раят на снега, зимните спортове и северните животински видове.
Миналата седмица при минус 20 градуса бях за 5 дни в тн. зимен експедиционен поход с колеги фотографи. Нaсладих се и заснех доста интересен материал, снимки и видеа. Пускам някоко снимки тук, тъй като съм заключила нарочно фейса си и комуникирам само с фински колеги и роднини на страниците му, където са доста от материалите ми....поради посегателства на известни блогари с наглост, кражби и разнасяне клюки за мен с интриги из нета. Пък и какво ще се висят на стените на страницата ми, като не разбират от фотография, от северен стил на живот, култура... и са злонамерени...?
Клиповете скоро ще ги видите в тубето, колкото и да се мъчат блогърски крадци учители- ""поети"" да крадят и да показват наглостта си ...да стават смешни с притенциите си да ме спират в тубето, след като са ме украли самите те:)) Не става по ""българско– цигански"" техен патент с кражби и оплюване, както са свикнали...това върви само в България и в кръговете им на себеподобни...
Света не е България и е смешно да се пробват:)))

За моите приятели от блог.бг. няколко от новите ми лапландски снимки:

 image
Тази сладурка е снимана от самолетчето на експедицията ни. Сладко спи в снега и не й пука, че пролет иде.
image
На този северен рис му пуснахме риба, за да го снимаме.
Доволен излапа половината, а другата половина зарови в снега, за пролетните дни.
image
image
Това го заснех до делтата ни. Не му зная името на български. Любопитно пълзеше по снега, събудило се от компанията ни.
image
Тази Лоска се излежаваше в преспите спокойна и чакаше пролетта.
image
За този морски лапландски орел направих и заснех видео на момента...Супер се получи . Снимката е от видеото ми, което ще кача тези дни в тубето.

imageimage
Това са ските , които използвахме , снимката е от хотела.

image
Лапландски поздрави!



Тагове:   video,   snimki,   lidis,   sever,   laplandia,


Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lidislidis - Нама смисъл от минуси и хакерства,
17.03.2013 20:27
20:08 - gelert
19:45 - sezoni
10:21 - zlokuche
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3266833
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930