Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.01.2013 06:27 - ДО БЛОГЪРИТЕ ОТ БЛОГ.БГ И ''ИНВЕСТОР''
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 1958 Коментари: 6 Гласове:
5

Последна промяна: 08.01.2013 07:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg


П О Д П И С К А

от Блогърите на блог.бг

Относно ДА СЕ ИЗТРИЯТ НИКОВЕТЕ на потребители/ alllyallly, allly, zlokluche, velavela  и техните десетки измислени никове из блога .:
Поради груби нарушения на потребителските права на другите блогъри от блога : Изнасяне на лични данни, гавра с личните данни на блогърите, цинични лични обиди, крадене на матетериали, унизяване на другите блогъри с обидни квалификации, лъжи, интриги, заплахи и оплюване потребителите на блог.бг. системно с цел и дълъг период от страниците на блог.бг
.

http://allly.blog.bg

http://alllyalllyallly.blog.bg

http://allyally.blog.bg

http://zlokuche.blog.bg

http://velavela.blog.bg

http://kamosutrov.blog.bg

както и да се изтрият десетките им никове в блог.бг
като например тези техни познати с агресия никове при коментари из блога
.


http://miuenski.blog.bg

http://carmen.blog.bg

и десетките им други скандалджийски никове в блог.бг. създадени с цел нарушаване правата в блога и на потребителите на блога.

Имам основание да искам изтриването на посочените блогове и многобройните им никове из блога, тъй като като съдържание са в разрез с правата на един нормален сайт, както и са в нарушение правата на хората в сайта. Многобройните коментари от същите из блога, също са в потвърждение, че посочените не са за блог. общуване.

Държа да им се наложи вечен бан пo IP, за да не спамят в блога и да не нарушават правата на съблогърите и на сайта.

Моля, съблогърите да подкрепят молбата ми до ""Инвестор"" която е с копия и до други инстанции свързани с нетната престъпност в България и ЕС медии.както и Министерство на Вътрешните работи на РБ.

МОЖЕ КОЙТО ИСКА ДА КОПИРА МОЛБАТА И ДА Я ПУСНЕ В БЛОГА СИ ЗА РАЗПРОСТРАНЯВАНЕТО Й ИЗ БЛОГА ДО ВСИЧКИ СЪБЛОГЪРИ!

Sirkkavaara Lidiya
Finland
06.01. 2013

lidis.blog.bg Е С НЕЗАСЛУЖЕН БАН , ИЛИ НЕЙНА ХАКЕРСКА АТАКА СРЕЩУ БЛОГВАНЕТО МИ.

lidislidis.blog.bg




Гласувай:
13



1. lidislidis - Интригите на Сава Павлов, Ангелина Пискова и мащите им Гина Аврамова и Тома Томов
08.01.2013 07:08
Са целенасочени и не касаят само блогването ми... Не съм имала лични вражди с тях. но видимо настъпват яко по мутренски в живота ми с цел да съсипят с лъжи и интриги мои работи в България и на север. Изглежда имат далавера от това, след като изнесоха личните ми данни взети от НОИ и от агенции за обявени мои имоти за продажба. Ще ми се да вярвам, че са само НЕТНИ ПРЕСТЪПНИЦИ и нямат общо с други далавери и измами свързани с името ми...
Не бива да им се дава нетна закрила от Инвестор в деянията им. Все оше мога да се справя съдебно с тях и , ако злоупотреби с молбата ми и с Инвестор.бг, като техен покровител и разпространител на деянията им..
подробности
http://lidislidis.blog.bg/politika/2012/12/07/blogyrski-biseri-ot-bylgarski-blogyri-na-blog-bg-kym-men.1028399

http://lidislidis.blog.bg/izkustvo/2012/11/04/do-investor-bg-molia-za-iztrivane-na-potrebitelite-s-nikovet.1017054
цитирай
2. djani - Ако администрацията на БЛОГ.БГ си е на мястото...
08.01.2013 09:59
Няма смисъл от подписка. Просто трябва да постъпи, както изискват правилата за функциониране на блога. А може би, им е приятно да наблюдават отстрани екшъна, който се разиграва? Да има интрига, за да не е скучно...
цитирай
3. lidislidis - Toва не е интрига, а публично демонстриране на мутренско престъпно надмощие, което минава всички граници
08.01.2013 11:23
djani написа:
Няма смисъл от подписка. Просто трябва да постъпи, както изискват правилата за функциониране на блога. А може би, им е приятно да наблюдават отстрани екшъна, който се разиграва? Да има интрига, за да не е скучно...


Преди малко ми се обади и синът ми, че същите го заплашвали с лични в тубето...Преди окоо 6 месеца с хакерства пробиха професионалният ми сайт и бяха написали лични съобщения на много от колегите ми срещу мен с развален гугленски английски език. Интересно съобщение е получил и съпругът ми от тях на страниците на сайта си...Това нетно ровене в живота и страниците в нета на потребителите не е нищо друго освен просташко и престъпно поведение. Не го върши никой, освен те. Едни и същи престъпници от блога. Изглежда е замесено и служебно лице , затова е тази продължителност от месеци.Парад на престъпността в бг.нет вършена от едни и същи. Компетентните органи ще си кажат думата.
цитирай
4. lidislidis - Без коментар!
08.01.2013 11:27
10:11 - allly
09:59 - miuenski
09:59 - miuenski
09:58 - miuenski
09:57 - miuenski
09:57 - miuenski
09:56 - allly
09:56 - miuenski
09:56 - miuenski
09:55 - miuenski
09:24 - allly
09:04 - donkin
08:57 - hristo27
цитирай
5. allly - ОТКАЧАЛКО ТИ НЯМАШ СЪПРУГ !!!!!
08.01.2013 12:30
ОТКАЧАЛКО ТИ НЯМАШ СЪПРУГ !!!!!
цитирай
6. kimiraikkonen - УЖАС ТЕЗИ!
09.01.2013 15:48
УЖАС ТЕЗИ!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3266490
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930