Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.12.2012 18:29 - ЧЕСТИТ НАЦИОНАЛЕН ДЕН, ФИНЛАНДИЯ!
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 4024 Коментари: 15 Гласове:
16

Последна промяна: 05.12.2012 19:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image image

6 ДЕКЕМВРИ  95 г. НЕЗАВИСИМА  ФИНЛАНДИЯ!






image

                           95 години СВОБОДА И СЪВЪРШЕНСТВО!
                                  
                                            БЪДИ ВИНАГИ, СУОМИ И ПРЕБЪДИ!

Честитя с радост и преклонение Националният ден на всички финландци и се гордея, че  съдбата ми е свързана с този героичен , честен, способен и достоен народ! Гордея се, че децата ми и внуците и правнуците и децата на техните деца са и ще бъдат винаги част от този  народ , който няма равен по добродетели , трудолюбие и човещина по света!
Честито Ден на Независимостта, моя втора обична Родино!

Не е важно къде си роден, а кой те е отгледал, възпитал и направил истински човек!

на Тебе, Суоми!

Ти не си ме родила,
но си ми свидна пресвята
в теб съм гнездо свила
най- обична си ми на земята!

И  даде  ми майчината закрила
дари ми човещината...
изучиме в знания сила,
ти даде ми Свободата...

Гордея се с тебе, Финландио, свята!

Честит Празник !
image

в постинга картички от мои снимки и стих Лидис 









Гласувай:
19



1. lidislidis - Ще помоля неуравновесените и злобни съблогъри
05.12.2012 18:31
Да не сквернят този постинг с налудничави коментари и минуси, както до сега!
Няма смисъл от злобата им.
цитирай
2. li4kata - Химна покрай победите на Хакинен и ...
05.12.2012 19:08
Химна покрай победите на Хакинен и любимият ми пилот Райконен ми е познат! ;-))
Честит празник, щом си приела Финландия за втора Родина!
цитирай
3. lidislidis - Благодаря за коментара поздрав!
05.12.2012 19:53
li4kata написа:
Химна покрай победите на Хакинен и любимият ми пилот Райконен ми е познат! ;-))
Честит празник, щом си приела Финландия за втора Родина!


Да, химна е известен от победите на Хакинен, Райконен, Сало и хилядите скиори!>)
Ами , аз не съм двулична...Нищо добро не съм видяла и няма да видя от България...Където си посрещан , като човек и където са децата ти родени, имаш дом и семейство, спокойствие, там е родината. Не съжалявам за нищо от България...и не бих допуснала децата ми да рискуват здравето си и живота си и да ги мъкна обратно в България...Няма смисъл да се връщам и аз в страна, където не се цени човешкото и няма нищо нормално ...
Поздрави на теб и семейството ти!
цитирай
4. анонимен - Да им е честит празника!!
05.12.2012 20:59
Това на последната картичка е суперско!!
Хубавите сгради във водата, като кораби!! Ех, красота голяма!!
цитирай
5. lidislidis - Това са улиците около пристанището на града ни.
05.12.2012 21:24
selskamutra написа:
Това на последната картичка е суперско!!
Хубавите сгради във водата, като кораби!! Ех, красота голяма!!


Да, жилищата са построени на 20 , 50 метра навътре във водата и всеки блок е с форма на различен кораб.
Благодаря за коментара ! Поздрави!
цитирай
6. pol4y - Честит празник, Лидис и на теб и на всички около теб!
05.12.2012 23:07
Харесват ми картичките ти! Живи и здрави !!!!!!!!
цитирай
7. lidislidis - Благодаря, ти!
05.12.2012 23:23
pol4y написа:
Харесват ми картичките ти! Живи и здрави !!!!!!!!


Живи и здрави и вие и ние!>))
цитирай
8. kimiraikkonen - Химна покрай победите на Хакинен и ...
06.12.2012 10:47
li4kata написа:
Химна покрай победите на Хакинен и любимият ми пилот Райконен ми е познат! ;-))
Честит празник, щом си приела Финландия за втора Родина!


БРАВО!

УРА!

ЧЕСТИТО ПРАЗНИК ФИНЛАНДИЯ

КИМИ ЧУВСТВО КАТО ПОДИУМ КИМИ ШАМПАНСКО ПИЛИ
цитирай
9. lidislidis - Ясно, че за деградиралите и злобни с видими отклонения
06.12.2012 14:38
В нета няма спирачки
13:51 - zlokuche
с никовете си минусите си и коментарите, които трия е типичен български пример за това!:))))))))) Тежка е участта на плюнката , а? Злобна и ненужна !:))))))))))))
цитирай
10. lidislidis - Давайте минуси! Трийте блога, като демократичен!
06.12.2012 15:24
Айде, български нетни герои! Деградацията е пълна и показна в блога , където се показвате, като герои! Смешни и с връзки! Давай корупция, давай по български! Български нетни герои!!!!:))))))))))))))))))))
цитирай
11. lidislidis - Давеай, ка4ак!
06.12.2012 15:33
Иска ли ти се на теб и мутресите ОКОЛО теб пак да истрирте блога МИ??? Нетни герои! Слагайте банове, трийте демокрацита и се налагайте нетно мутренски! И тия около вас!:))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
12. gosho568 - Честит празник на една от най-проспериращите страни в Европа!
06.12.2012 17:41
Искате или не искате - това е положението и днес също прочетох, че Дания и Финландия водят по качество на живот... Вместо да си скачате на главите и да въртите интриги в блога, вземете поне малък пример от интернет общуването в по развитите страни от нас за да може поне блога да придобие някакъв европейски вид! Поздрави!
цитирай
13. lidislidis - Да, ама, не!
06.12.2012 17:48
Блога е с мутренска идеология... Вечен бан за демокрацията и истината!
Селски мутреси с интереси и поклонницитеж им властват тук!:)))))))))))))))))))))Е, ПЛАЧАТ С ДЕЙСТВИЯТА СИ ПРОСТИ ЗА ОТНЕМАНЕ НА ЛИЦЕНЗА НА БЛОГА, КОИТО НЕ Е ЕС МЕДИЯ, А МУТРЕНСКО БЪЛГАРСКА!>))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
цитирай
14. lidislidis - ПОСТИНГА ОТ МИНАЛАТА ГОДИНА ПО ПОВОД НА ФИНСКИЯТ ПРАЗНИК ИЗТРИХТЕ!!!
06.12.2012 18:00
НЯМА ГО В БЛОГА, МИ МУТРИ И ТЕХНИТЕ ПОДЛОГИ!!!
НЕ ВИ ИЗНАСЯ ИСТИНАТА, ИЗНАСЯ ВИ ТЕРОРА И ЛЪЖАТА В НЕТА ПО БЪЛГАРСКИ ГРУБО И ПРОСТАЩКИ С ЛЪЖИ И НАСИЛИЕ !
цитирай
15. lidislidis - Здрасти, Гошо!
06.12.2012 21:58
gosho568 написа:
Искате или не искате - това е положението и днес също прочетох, че Дания и Финландия водят по качество на живот... Вместо да си скачате на главите и да въртите интриги в блога, вземете поне малък пример от интернет общуването в по развитите страни от нас за да може поне блога да придобие някакъв европейски вид! Поздрави!


Да им честито на финландците! Порази ме факта, че нито един от тези уж бг.интелигенти не поздрави, тъй като по МУТРЕНСКИ са свикнали и обезличили човека и всичко в живота му! Отдали са се на алчността, злобата и фалша, на измамата и просташки се мислят за герои! Това са днешните бг нет потребители...за съжаление ...злобни, алчни и прости!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3270023
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930