Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2012 16:56 - ДЕЦАТА ИМАТ УСЕТ ЗА ПРОФЕСИЯTA
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2121 Коментари: 7 Гласове:
3

Последна промяна: 19.04.2012 19:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Отдавна съм чувала от различни деца за мечтите им  за професия. Синът ми някога , като малък  си мечтаеше да стане доктор, но  завърши фински институт по  аудиовизуална техника . Стана ТV  оператор. Сега задочно  продължава  второ висше образование  Висша икономика и организация на управленческите кадри.
Синди определено се интересува от фотография. Прави си снимки с последен модел "Нокия" , но все мърмори, че не стават, като истински и тези дни, като си купувах за  мен професионален фото апарат за 3800 €, купих и на нея един Canon 1100 D за  930 евро, с пакет към него  с всички необходими атрибути и маркова чанта. Много горда сега се учи да снима и снимките стават чудесни! Старата ми камера също е Канон на 2 г. но тя не се интересува нито от не, нито от професионалният ми фото апарат за 3800, а само от новото си Канонче 1100d . Ще се наложи да я убеждавам, че истинскит фотограф трябва да знае и борави с няколко модела фотоапарати. 
 Ето няколко снимки не от мен , а от нея
. Уверих се, че качествените апарати и техника, стига да можеш да си ги позволиш са  незаменим помошник за  начинаещите фотолюбители, каквато е Синди.Голма радост  и качествени снимки стават с маркови изпитани и скъпи фотоапарати. Погрешно е схващането, че  всеки апарат прави качествени снимки . Още по-погрешно и смешно е пъченето с лошо направени снимки, без знания и фотографски умения на разни хоби любители, далече от истините и красотите на професионализма.

п.п
Този постинг нямах намерение да го пускам, но бях предизвикана от  една потребителка, която  от дълъг период  с интриги, клюки и шизофренични лъжи  плюе по името ми и "разследва"  снимките ми с присъщата си криминална нагласа , изнася адреса ми, телефоните ми и т.н, а сега  е изнесла и данни за апарат, който не е мой- "пак разследвала"!. И бързала с цел оплюване постинг да пише !!!!!
Тази нейна  демонстрация  заедно с йотова и катана изнасяне и ровене публично на мои данни с цел унижение е доста просташка и не е за блог споделяне, а за съд определне мерки за тях срещу навлизане с мутренско просташки начини в нет пространството и живота ми , с цел  единствено  петнене името на семейството, работата и децата ми.  

Снимките са на цвят от домашното ми портокалово  дърво напрвени от Синди с моя помощ  и нейният нов фотоапарат. Апарата е с регистрация във фирмата, както и в полицията за подобни нарушения , кражби и злоупотреби , както тези на посочените потребители от блога , които прекалиха...в желанието си да изпъкнат с просташки методи. 
image
image
image



Гласувай:
6



1. lidislidis - Eто и "изследователката" от екипа на катана и йотова
19.04.2012 17:30
17:26 - eveal
17:19 - exorcism
цитирай
2. diso - Качественият фотоапарат си е качествен
19.04.2012 17:50
... и иска много учене - за да се използват оптимално всички предимства, които дава:))
Радвам се, че си се върнала към постовете със нимки.
Не разбирам постоянните войни в блог.бг. Мисля, че всеки може да си изрази мнението в рамките на доброто възпитание или да отмине без коментар.
Всичко опира до политиката на ръководството на сайта. Явно, тук скандалът се толерира и поощрява.
От известно време влизам в един специализиран сайт. Там модераторите пресичат в зародиш всеки опит за заяждане и скандал, което не прече сайтът да е сред водещите у нас в областта си и да има сериозна аудитория.
цитирай
3. lidislidis - Здравей, Дисо!
19.04.2012 18:13
Отдавна не те бях виждала в блога!
Аз също не разбирам тази налудничава подкрепа на криминални изяви и униженния за потребител от друг потребител вършени дълъг период с нагло предимство в блога.
Не водя война с никого , не изнасям и не разследвам налудничаво ничии лични данни и материали в постингите. Не вредa на ничия "кариерера" в блог.бг.Не обсъждам семействата им и въобще...и никой друг не го прави по блогове и нетове.
Не събирам данни из мрежата за тоя или оня.
Писала съм на Инвестор много пъти, но изглежда за тях това е нормално , въпреки, че са го споменали в правилника за ползване,като нарушение, дават мегдан на злоупотреби и се кефят на това.
Поздрави и приятна вечер.
На никого не му е приятно да го плюят с лъжи и да развяват материалите и данните му из нета ,и парадират с изопачаването им умишлено, целенасочено и просташки.
цитирай
4. diso - Както вече казах - "скандалите" са въпрос на "фирмена политика"
19.04.2012 21:32
Не знам предисторията на разпрата ви с Йотова. В интерес на истината, досега сме били в много добри отношения с нея. Надявам се да останат такива и след тези коментари. Днес видях цели два поста "антиЙотова" на Първа - глупости подобни на "антиЛУдис"(май и такъв мернах)... Въпрос на възпитание.
Мисля, че всеки има право да публикува тук каквото намери за добре и ако някой няма какво конструктивно да му предложи, по-добре да не се обажда.
И отново - успех на децата, към каквото се насочат!
На майка им - също!
цитирай
5. lidislidis - От скандал до скандал с изнасяне на лични данни , адрес , телефон и просташки обиди
19.04.2012 22:40
diso написа:
Не знам предисторията на разпрата ви с Йотова. В интерес на истината, досега сме били в много добри отношения с нея. Надявам се да останат такива и след тези коментари. Днес видях цели два поста "антиЙотова" на Първа - глупости подобни на "антиЛУдис"(май и такъв мернах)... Въпрос на възпитание.
Мисля, че всеки има право да публикува тук каквото намери за добре и ако някой няма какво конструктивно да му предложи, по-добре да не се обажда.
И отново - успех на децата, към каквото се насочат!
На майка им - също!


Има разлика. В нито един сайт го няма това! Втпрос на възпитание на хората и спазване правилата в сайта.
Групировките с цел вреда на потребител и вмешателство в личния му живот са наказуеми и от конституцията.
Приятелството е спазване на добрия тон, а не тумби за мъст. Не е нито блогерско, нито забавление да се вършат и покровителстват нетни престъпления. Не разбирам тази политика.
Благодаря, за коментарите. Поздрави и спокойно блогване.
цитирай
6. mar866 - Лидис,
20.04.2012 14:04
този пост е безмислен:((( глупаците не приемат обяснения, повярвай ми...
цитирай
7. alexs - И аз не разбирам защо трябва да во...
20.04.2012 15:32
И аз не разбирам защо трябва да воюваш с В. Йотова ..... Тук в БГ може само да си мечтаем за такива фото апарати въпрос на финансови възможности 1 Браво на децата!! Поздрави и хубав ден Лидия!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3271137
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930