Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.01.2012 21:01 - ПОЗДРАВ ЗА МОДЕРАТОРИТЕ И ТЕХНИТЕ БЛИЗКИ БЛОГЕРИ
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2067 Коментари: 10 Гласове:
12

Последна промяна: 25.01.2012 21:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес е удачно да ви поздравя за заслугите ви към блога ми...
Дано ви хареса текста на песента и изпълнението .
Надявам се някой да ви преведе текста на песента от руски език!




Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. dolsineq - Благодаря!
26.01.2012 12:51
Благодаря!
цитирай
2. kostas - :) Добра метафора....
26.01.2012 14:26
Поздрави. Ник
цитирай
3. lyubomircholakov - Преводът... :-)
26.01.2012 14:29
Владимир Висоцки
АЗ НЕ ОБИЧАМ



Аз не обичам изхода фатален
и няма да ми писне да съм жив.
И мразя се, когато съм печален,
когато пея, а не съм щастлив.
Аз хладния цинизъм не обичам
/Не вярвам във възторга въобще!/,
през рамото ми някой да наднича,
писмата ми друг да ги чете.

Аз мразя разговори полусмели,
полунеща да шепнат с полуглас.
Аз ненавиждам в гръб когато стрелят,
когато в упор стрелят - мразя аз.

Аз не обичам с клюки да се калям,
а също и съмнението зло.
Аз не обичам змийски да ме галят,
с желязо да ми стържат по стъкло.

Аз мразя ситите душички, свити,
аз предпочитам истинския риск.
Да бъдеш честен вече е събитие
и чест е днес да бъдеш ти сплетник.

Аз мразя счупени крила да виждам,
изпитвам жал, но само към Христа.
Насилието както ненавиждам,
така и ненавиждам слабостта.

И мразя се, когато се страхувам.
Когато бият някой без вина.
Когато във душата ми нахлуват
и в нея храчат своята злина.

Аз мразя - и манежи, и арени -
там сменят милиона за петак.
Дори след най-големите промени
аз няма да ги заобичам пак.


Превод от руски: Румен Леонидов
цитирай
4. lidislidis - Радвам се, че реагира на поздрава ми!:)
26.01.2012 14:45
dolsineq написа:
Благодаря!


Тъй, като заслугите ти са големи и датират от 16.09. 2010г....включително и сега...
цитирай
5. lidislidis - Дано се разбере метафората правилно:)
26.01.2012 14:47
kostas написа:
Поздрави. Ник


Поздрави, Ник!
цитирай
6. анонимен - Поздрави!
26.01.2012 14:48
Хубава песен. Мерси!
Симо Маринов
цитирай
7. lidislidis - Благодаря, Ви за посочения превод! Знаех си, че в блога има и умни и интелигентни хора!
26.01.2012 14:49
lyubomircholakov написа:
Владимир Висоцки
АЗ НЕ ОБИЧАМ



Аз не обичам изхода фатален
и няма да ми писне да съм жив.
И мразя се, когато съм печален,
когато пея, а не съм щастлив.
Аз хладния цинизъм не обичам
/Не вярвам във възторга въобще!/,
през рамото ми някой да наднича,
писмата ми друг да ги чете.

Аз мразя разговори полусмели,
полунеща да шепнат с полуглас.
Аз ненавиждам в гръб когато стрелят,
когато в упор стрелят - мразя аз.

Аз не обичам с клюки да се калям,
а също и съмнението зло.
Аз не обичам змийски да ме галят,
с желязо да ми стържат по стъкло.

Аз мразя ситите душички, свити,
аз предпочитам истинския риск.
Да бъдеш честен вече е събитие
и чест е днес да бъдеш ти сплетник.

Аз мразя счупени крила да виждам,
изпитвам жал, но само към Христа.
Насилието както ненавиждам,
така и ненавиждам слабостта.

И мразя се, когато се страхувам.
Когато бият някой без вина.
Когато във душата ми нахлуват
и в нея храчат своята злина.

Аз мразя - и манежи, и арени -
там сменят милиона за петак.
Дори след най-големите промени
аз няма да ги заобичам пак.


Превод от руски: Румен Леонидов

цитирай
8. lidislidis - Що анонимни, бе?
26.01.2012 14:56
анонимен написа:
Хубава песен. Мерси!
Симо Маринов


Давайте смело, открито и с чест, когато хората ви поздравяват!
Между другото съм затворила анонимните...
цитирай
9. elinora - Лидис,
26.01.2012 16:01
изумявам се колко актуално звучи Висоцки и днес.
Чете човек тези думи и се усеща, че мрази същите неща. И в живота и в блога :)
цитирай
10. lidislidis - Песента на Висоцкии е от 80 те години...а днес звучи още по-актуално
26.01.2012 16:46
elinora написа:
изумявам се колко актуално звучи Висоцки и днес.
Чете човек тези думи и се усеща, че мрази същите неща. И в живота и в блога :)


Да, мразил е същите неща , за съжаление които са се развили за периода от 30 години насам и са станали "естествени" като начин на поведение и култура в живота на някои наши съвременници...
Поздрави, Ели!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3255416
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031