Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2011 00:20 - АЗ НЕ СЪНУВАМ ЛЯТОТО
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2053 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 28.12.2011 12:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

image
image
СНИМКИ И СТИХ  LIDIS
Aз не сънувам сезоните

Аз не сънувам лятото
и  не живея в спомен,
а на сезоните от златото
се  радвам в миг огромен
затуй сърцето ми богатото
не тича  със духът бездомен
с носталгията под ръка
и не скимти от спомена поломен
ни  за пролетта и ни за есента.
Те минали са и заминали...
Щастлива зима е сега.
Не сещам се дори за лятото
и  миговете минали през красота
живея  си сега със зимата
и с радост чиста от снега.

Този стих го приемайте буквално.
Научих се да живея за мига, "като за последно".
Всичко зад нас е минало , дори съхранено в снимки е станало хербарий  от запечатени красоти, които ги няма вече, тъй като има други сега.
Наистина е глупаво да се връщаме към минали неща, които не можем да върнем, макар и съхранени на снимка.
Малоумно е и неадекватно!
Несинхронно с това , което е сега.
Не сънувам лятото и поради причината , че мога да си позволя да му се радвам и зимата. При нас е зима, но лятото е в разгара си в много cтрани по света, стига да имаш желание и средства да му се насладиш .

 Така мислят фините, които никога не нищят минало, а се радват на всеки миг от СЕГА и затова плануват зимните си отпуски в екзотични страни.


Това е една от милионите  разлики между културите ни.

Та , не се връщам към лятото , а снимам зимата и пак чакам лятото да го наснимам пак в сърцето си и да ви го покажа през лятото, А НЕ ПРЕЗ ЗИМАТА !
С една дума- стари ,отживяли снимки не ви пробутвам , малоумно посред зима, тъй като всеки ден снимам и не се ровя в минали  летни снимки навръх Коледа!
С нетърпение очаквам тази година посред зима да снимам летни цветове през време на зимния ми отпуск.  

Видеоклипа е песен хит .

"Любовта е чиста, като бял сняг"

 
image






Гласувай:
4



1. lidislidis - Аз не сънувам лятото, а го живея и снимам и показвам през лятото
28.12.2011 02:48
А не през зимата. Зимата си снимам зимата , живея с нея и я показвам в снимки.
Тъй,като съм творец, а не маструбатор над стари летни снимки. Не сънувам лятото, тъй като мога да си позволя да го имам и през зимата. Доще ли ми се лято , вземам отпуск и отприщвам в страните, където е лято.
Това е отговорът на една блогерка, която ми писа с цел да ме учи на л.с. на живота ми, който живея на север повече от 18г, а тя навярно не знае и къде е, но акъл с обиди дава...

Ще ви бъда благодарна, ако гледате вашите си постинги и не клечите тенденциозни за обиди и акъл да ми давате .
ПРЕДВАРИТЕЛНО БЛАГОДАРЯ!
цитирай
2. sofiya - Браво!
03.01.2012 01:51
Снимките ти са страхотни. И стихът си го бива - чист и от сърце!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3255664
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031