Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2011 22:38 - СЕЛСКИ НЕТНИ ХВАЛБИ- "ДЪЩЕРЯ МИ ГИМНАСТИЧКАТА"
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 609 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 21.11.2011 01:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Гледам, че в този блог някои нарушават споразуменията и представят родата си по оскъдни дрешки и хвалят хубостите й, като сводници на плът едва ли !? Не само родата, ами и приятелките на родата и те представени  без тяхното писмено съгласие или това на родителите им , а пуснати в нета за стръв на педофили и всякакви хора с лоши намерения. Всички знаете това. Не ми се дават примери, не са един и два ! 
Няма лошо да се похвали майка по селски, но когато с хвалбите си показно засяга и други лица изнесени в снимков материал е престъпление от глупост, тъй като може да повлече неприятни последици за "представените" от снимките лица.Тогава хвалбата става отвратително проста .  Всичко това е една върховна простотия за да бъде автора на поста на 1 стр. тъй като е с болно, глупаво самолюбиво его, без  да си дава сметка , че прави зло на децата и нарушава и техните права. Може, родителите им да не искат, може децата да не искат да висят из нета по пубертетски баджаци! Дано не им се случи на показаните деца най-лошото, заради глупостта на тази майка.
Всъщност всички имаме деца и децата ни се занимават със спорт и печелят награди, но трябва да се съобразяваме със средата в нета, която е опасна за техното добро.Спортната зала няма нищо общо с нета.
Средата в спортната зала е различна от тази в нета.
Във всяка цивилизована страна има закон за тези публикации, но те не важът за България изглежда , тъй като там всичко е позволено.Или пишещите от незнание и ограниченост не са и чували за тях.
Грозно е меко казано, грозен риск е и говори за морала на такива майки, които заради собственото си его и от невежество могат да допринесът с такива публикации неприятности за децата и техните родители, пък после по навик упреквайте лудите и Бат Бойко...
Аз спазвам законите и ви пускам едно видео на моят любим комедиен актьор, като гимнастичка...
Взела съм съгласието му, както и това на тубето.Насладете му се и вие с много смях ;)
На второто видео актьорът показва поведението на леките амбициозни жени да се доказват с нищо....

Текстът е свободен превод;

Аз искам да те смая,
и хич не се мая
да бъда различна
дори неприлична,
да стана за теб желана
единствена и мечтана.
Изненадвам те и сега
кажи ми , че аз съм
първа  дама в света.
Към тебе вървя
все с нови чудеса
признай ме сега!
Да съм щастлива жена
ласкай ме, ласкай
ласкай без край!
Старай се, старай...



                                 Ааре Ааке  Калиала
                                / фински комедиен артист/

                                   image








Гласувай:
10



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3255339
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031