Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.04.2011 13:32 - ELI, ELI, LAMA SABAHTAMI!
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 4328 Коментари: 8 Гласове:
23

Последна промяна: 23.04.2011 20:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
image
снимките са от филм за  Исус Христос

                                 
                            "" ЕLI, ELI, LAMA SABAHTANI ""

"Аз съм червей, аз вече не съм човек,
Има хора, които правят човека подигравка.
Те ме направиха такъв,от алчност злоба и жестокост!

       Всички се подиграват, когато ме гледат
       клатят глави и казват:
"Той е божи син,  на Господа,
Нека Господ да му помогне.
       Господ е доволен от него,
       Така че, нека Господ мисли за него!! "
Господи, Ти ме пусна в утробата на майка ми
и ми даде сигурност в млякото от гърдите й .
       От раждането съм бил до теб,
       Ти си бил мой от първия момент.
Не стой  далеч от мен, когато съм в беда
и си ми необходим трябва да  бъдеш близо до мен
няма кой да ми помогне.Ти само, Господи!
       Стада от бикове ме обгръщат;
       диви бикове побеснели ме тъпчат и ритат;
хищнически двулични и подли животни,  ме заплашват,
реват като лъвове, челюстите си широко отворили.
       Сила мръсна управлява страната, като бедствие,
       хората се разпръснаха и изгубиха
      и счупиха по неволя пръчките, както
       костите се откъснат една от друга.
Моето сърце е като мек восък,
то се топи в гърдите ми от жалост по това.
       Гърлото ми е пресъхнал кладенец
       езикът ми е залепнал за небцето
       и като празен счупен съд търси свята вода.

Стада от кучета ме обграждат,
заобиколен съм от врагове .
       Ръцете ми и краката ми са пихтия от бой;
       показват се всички кости в тялото ми.
Светът на мръсните с подигравка ме гледат,
разделят дрехите ми помежду си
с гавра и хвърлят жребий кой да ги има.
       Господи, не бъди толкова далеч!
       Дай ми сила,  спаси ме. .  !
      ELI, ELI , LAMA SABAHTANI! "


/ Eli, Eli, lama sabahtani- последните думи на Исус/

22.04.2011г. РАЗПЕТИ  ПЕТЪК






Гласувай:
24



1. lidislidis - Поздрави от мен и Скандинавието!
22.04.2011 14:21
ledadobreva написа:


Сетли празници!
цитирай
2. deathmetalverses - КАКТО ВИНАГИ, ЛИДИС,
22.04.2011 14:45
прекрасни стихове и снимки! Поздрави и много приятни емоции през Светлата седмица! Здравко
цитирай
3. rustam - Истинският Великден
22.04.2011 14:54
е да бъдеш в петък вечер с Бога.
Когато умира, а не сутринта в неделя да запалиш свещ и да седнеш на трапезата.
цитирай
4. lidislidis - Благодаря, Здравко! Светли Празници!
22.04.2011 17:35
deathmetalverses написа:
прекрасни стихове и снимки! Поздрави и много приятни емоции през Светлата седмица! Здравко


Щастливи Великденски празници за теб и близките ти!:)
цитирай
5. lidislidis - Да, с Бога сме .Пречистване за нов живот е Великден!
22.04.2011 17:36
rustam написа:
е да бъдеш в петък вечер с Бога.
Когато умира, а не сутринта в неделя да запалиш свещ и да седнеш на трапезата.


Много светлина и щастлив Великден, Рустаме!
цитирай
6. mt46 - Поздрав!
22.04.2011 18:32
"Господи! Господи! Защо ме изоставяш?" - последните думи на Исус....
Животът и личността на Исус са разкрити и преосмислени в прекрасния роман на Никос Казандзакис "Последното изкушение"...
Светли празнични дни!...
цитирай
7. lidislidis - Поздрави!
23.04.2011 13:05
mt46 написа:
"Господи! Господи! Защо ме изоставяш?" - последните думи на Исус....
Животът и личността на Исус са разкрити и преосмислени в прекрасния роман на Никос Казандзакис "Последното изкушение"...
Светли празнични дни!...

Светли празници!
цитирай
8. lidislidis - Интересно защо ми се трият коментари в този пост, без да са анонимни?
23.04.2011 13:10
На връх Великденските празници!? Що за злоба и простотия?
Нямам думи ! На кого преча с този пост?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3255689
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031