Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2011 21:36 - Към блудната непозната
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 1030 Коментари: 3 Гласове:
10

Последна промяна: 31.03.2011 23:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Към блудната непозната

/ посветено/

Познавам те, непозната
не сме се виждали двете,
но ти личи по душата
Не си цвете,
не си и Луната.
Ти си оная, жената
предала мъжа и децата
и на друг мъж в ръцете
играчка за сетивата.
Не си цвете,
не си и Луната.
 а греховете,
ще ти ги плащат децата.
Така е от вековете,
по законите на съдбата
Децата носят греха
на майката блудница
и на бащата.

За този стих ме провокира една от блога.Не съм вярваща,нито идеална, но не мога да си представя, как семейна жена ще демонстрира животинското си поведение на самка публично с гордост!? 
При нас на север няма изневери и прости демонстрации на празната и глупава жена, затова се впечатлих. Обяснявам си го с възпитанието и религията, като част от него, застъпени в живота на северните жени. Чистота и обич, уважение и любов това е за тях най-важното.
Сетих се и за други подобни и масови случай на изневери от времето, когато живеех в България. Оживяха спомени, да подкрепят отвратителния  манталитет на българката, от глупост да изпъква с извънбрачни връзки. . .да храни самочувствието си!?
Спомен ме заведе до една моя комшийка от време оно. Беше пословична и знайна любовница на цял квартал и околностите. Имаше двама близнаци момчета.Съпругът й беше кротък човек с отпечатък срама й по лицето му.
При автомобилна катастрофа един от близнаците им умря 20г. Всички познати , съседи казваха,че детето изкупило на мъстията си майка греховете. Не зная дали е така, но е отвратително да се помисли дори.









Гласувай:
12



1. lidislidis - Ето кацна от кат. и ми сложи минус на мнението!
31.03.2011 21:57
Заради това, че и аз не съм ,като нея?! Ами не можем да бъдем еднакви и с еднакви мнения. Винаги ме е отвращавало животинското поведение, както го определят северняците това поведение на семейна жрица магарица!
цитирай
2. gosho568 - Вълнуващ стих!
01.04.2011 00:23
Попринцип е чисто животинско си е да се лъже и краде на ляво и дясно, но тук се смята за голяма привилегия, че си нещо над останалите.
цитирай
3. lidislidis - Здрасти, Гошо!:)
01.04.2011 03:27
gosho568 написа:
По принцип е чисто животинско си е да се лъже и краде на ляво и дясно, но тук се смята за голяма привилегия, че си нещо над останалите.

Абе, баш си е животинско! Нали знаеш откъде иде думата кучка или помиярка!:)
Аз имам котки, но то все същото! Поздрави от Вииви, Волен и многобройното им семейство!;))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3266820
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930