Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2016 14:10 - "С помощ на Алах, ще превземем цяла Европа!"- митинг на мюсюлманите в Германия (видео)
Автор: lidislidis Категория: Политика   
Прочетен: 5818 Коментари: 3 Гласове:
17

Последна промяна: 03.04.2016 14:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

EВРОПА НЕ ВЯРВА НА ДЕЙСТВИТЕЛНОСТТА  С ИСЛЯМИЗИРАНЕТО И УНИЩОЖАВАНЕТО НА НАСЛЕНИЕТО Й, ТЯ E НЕАДЕКВАТНА И ПРОДЪЛЖАВА ДА  ВНАСЯ УБИЙЦИТЕ СИ, ПОД ФОРМАТА НА "БЕЖАНЦИ"

Европа не вярва на думите на ислямистите. Не вярва и е затворила очи за техните действия и продължава да ги приема. Тя е разтворила обятията си за своите убийци и задоволява желанията им.
Eвропа ще повярва, когато те изпепелят земите й,
и изкормят децата й, когато Европа бъде мъртва.
Тогава ще е все едно кой е бил виновен.
Дали ЕС, или Меркел, Америка или някой друг.
Виновни по правило ще си бъдат винаги жертвите, т.е европейското население.
Мюсюлманите не са в Европа да се интегрират, а да я завладеят и унищожат. Такива са и думите им на проведен мюсюлмански митинг в Германия на 2.4.2016г.
където те излязоха скандирайки думите:


"С помощ на Аллах ще превземем цяла Европа!"

Вижте видеото от митинга тук:

www.prisonplanet.com/muslims-march-in-germany-chanting-with-allahs-help-we-shall-conquer-you-video.html






Гласувай:
18



1. elenkokoschkov - Не го изгледах клипа ,
03.04.2016 18:14
но знамената дет' се веят са си турски.
Явно искат да докопат задника на баба Меркел .
цитирай
2. lidislidis - Tурските терористи мюсюлмани са силната любов на Меркел
03.04.2016 18:24
elenkokoschkov написа:
но знамената дет' се веят са си турски.
Явно искат да докопат задника на баба Меркел .


Мюсюлманите си казват открито каква им е целта. Има още много материали з нета по темата за завлядяването им на Европа. Самите те споделят, че са в Европа, не за да работят и учат, а тя им била обещана и трябвало да е тяхна и те да господстват в нея. Преди малко гледах интервю с една неграмотна бурка с 11 деца, която го каза това. Европа им принадлежала и са дошли да си я получат с всякакви средства. Тя сподели, че никога не е учила и работила. Специализирала се е да ражда деца и това само може и знае, но според нея това е много важно при нашествието им в европейските земи...
цитирай
3. lidislidis - Моля, блогерите посетили и прочели поста ми да не отправят към мен лични обиди
04.04.2016 00:35
Аз само съм превела материала и съм посочила линк откъде е. Изкарвайте си недоволството и любовта към мюсюлмани ислямисти и ЕС там.
Както и пишете минусите си там.
Материалите от постингите ми са публикувани и в северни медии, включително и този. Личните обиди които отправяте към мен са повече от смешни и неадекватни. Минусите ви също, тъй като са тенденциозни лично към мен, а не към първоизточниците на преводите ми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3255472
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031