Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.02.2016 13:34 - Публичен отговор до някой си фейк bozzman
Автор: lidislidis Категория: Политика   
Прочетен: 2790 Коментари: 10 Гласове:
18

Последна промяна: 25.02.2016 16:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 БАБЕТ,

от: bozzman За постинг: "Идат, като тигри- багат, като овци"- за иракските мигранти

ТЕБЕ кога ше те екстрадират от ФИНЛАНДИЯ за проруска И АНТИЕВРОПЕЙСКА агитация? ИЗПРАТИХ писмо с цитати от всичките ти проруски изцепки до органите във ФИНЛАНДИЯ, ОТГОВОРНИ за такива като тебе. НА ТВА МУ СЕ ВИКА - ХРАНИ КУЧЕ, ДА ТЕ ЛАЕ! ВЕРОЯТНО ШЕ ТЕ СЛОЖАТ ПОД НАДЗОР, И КАТО ИМ ПИСНЕ - АЙДЕ НА САМОЛЕТА ЗА РОДИНАТА....АКО НЕ Е ЗА ГЛОБА ИЛИ ЗАТВОР....Чакай поща! Одобри | Изтрий 

Здравей, смешнико!
Tвоят коментар е смешен и неадекватен. Не си виновен, че не познаваш свободата на словото, както и законодателството на Финландия. Имаш солидни пропуски и по нетната комуникация. За сметка на това мръсна и смешна заплаха към потребителите не ти липсва.Сигурно имаш опит от това ти действие с мърсотия и заплахи в живота си към другите?  Въпрос на възпитание и психическо разстройство. То си е твой проблем, не го показвай публично, Неадекватно е и смешно.
Понеже повдигаш въпроса с пристрастните си лъжи и заплахи за блогването ми, да ти обясня. Аз не симпатизирам на нито една партия, държава, най- малко пък на Русия и на ЕС.
Постингите ми са преводи от финландската официална преса. Коментарите ми са в синхрон на финските изказани коментари и личното ми мнение.
Тази смешна заплаха е свързана с желанието ти да не пиша в блога. Да, ама то си е твое желание и ти не си никой освен фейк, че да прилагаш заплахи по диктаторски маниер със смешни твои си фантазии. Прави разлики, че не си личност дори в нета, а фейк, който да ограничава свободата на личността ми и словото ми. Най- малко да загазиш със заплахи в нета, но мисля, че хората виждат, че не си у час с психиката, акъла и със законодателството и  действаш глупаво и пристрастно с показност на български диктатор, каквито си свикнал да слушаш и гледаш около теб. То си е твой проблем. Никой няма вина.
Аз съм финландски гражданин и  спазвам финландските закони повече от две десетилетия, имам свобода на словото и живота си, работата си, каквато явно ти не си и сънувал. 

image

Финландските ми паспорти 

Бъди спокоен, ще продължавам да си водя блога и да си живея във Финландия щастливо при семейството ми и финландците.
 
За екстрадиране, разследване, затваряне в затвор, глоба и т.н  за истини и преводи не става...Ако в България това е начина и си свикнал тук не е. Oрганите на Финландия не слушат български нетни отрепки, а гледат досието ми и действията ми тук от години. Няма да се наложи да вземат акъл от теб.
Бих те посъветвала да не ставаш смешен с коментарите си и да не показваш низкото си възпитание и знания в нета и конкретно с такива коментари в блога ми.
Запомни от мен, Финландия не е България.
Там тия неща може да вървят, тук не.
Винаги съм преценявала преводите си и коментарите си и съм далече от пропагандата . Според простата ти представа трябва да екстрадират и затворят в затворите гражданите на цяла Финландия. :)
Успокой се финландски гражданин е свободен гражданин и законът го закриля от такива, като теб.
Забрави, че българската култура, закони и порядки вървят тук, те са си за България само.
Относно обръщението ти към мен с "бабет" така се обръщай към собствената си баба, или комшийка. Прави разлика, ако можеш, и ако знаеш, че също е обида в нета към непознати да го използваш, освен това никога не си подозирал може, би че има и възрастов расизъм, който от простотия ти използваш в нета.
Аз не съм боцко, моцко и всякакви фейковски имена. Имам име в нета и съм публична личност, за разлика от теб.

Лидия Сиркавара






Гласувай:
19



1. djani - Браво за рекушета!
25.02.2016 15:18
Аман от пишман "демократи" и неорусофоби. Въпросният г-н има данни за класически доносник. Надушвам го, защото професионално съм бил до гуша в подобна среда. Вozzman се прави на боцман на борда, но забравя, че на кораба на интернет има офицерски състав, от който си ти и номерата му не минават...
цитирай
2. lidislidis - Аз никога не съм парадирала, че съм финландски гражданин
25.02.2016 15:19
Сега мога да кажа, че се гордея, тъй като около мен няма простаци и глупави хора. Никога не съм се подигравала на българите , жал ми е било, че нямат нормален стандарт на живот, закони и всичко необходимо за да се почувстват човеци, а е трябвало ! За да не ми пишат такива прости български келеши прости и смешни коментари в блога!:)))))))))))))))))))
цитирай
3. lidislidis - Здравей , Джани!
25.02.2016 15:36
djani написа:
Аман от пишман "демократи" и неорусофоби. Въпросният г-н има данни за класически доносник. Надушвам го, защото професионално съм бил до гуша в подобна среда. Вozzman се прави на боцман на борда, но забравя, че на кораба на интернет има офицерски състав, от който си ти и номерата му не минават...


Не го зная този фейк, не искам и да го зная. Отвсякъде се вижда, че е некомпетентен по много въпроси. Трябваше да му отговоря, тъй като имам алергия спрямо нетни прости и агресивни потребители. Той сам се показва за прост човек .
Доста елементарни виждания има по законодателството и ги демонстрира глупаво в коментара към мен и заплахите му към мен.
цитирай
4. pando - Следващият път този юнак
25.02.2016 19:56
Да си купи в супермаркета две-три кила възпитание,и две три кила обща култура...Много му липсват...Той е като наглите полуграмотни простаци-като си купят скъпа кола имат впечатление че са променили и социалното ниво...Комплекси и пак комплекси за малоценност...
цитирай
5. lidislidis - Повече кила ще му трябва да си купи, много му е нужно...
25.02.2016 20:25
pando написа:
Да си купи в супермаркета две-три кила възпитание,и две три кила обща култура...Много му липсват...Той е като наглите полуграмотни простаци-като си купят скъпа кола имат впечатление че са променили и социалното ниво...Комплекси и пак комплекси за малоценност...


Поздрави, Пандо!
цитирай
6. elenkokoschkov - Убий простака
26.02.2016 08:30
с мълчание .
Ти пък какво му се връзваш на тоа!!
цитирай
7. lidislidis - Не му се връзвам, само му показвам колко елементарно мисли и пише неадекватни коментари
26.02.2016 10:25
elenkokoschkov написа:
с мълчание .
Ти пък какво му се връзваш на тоа!!


Няма за какво да му се връзвам.
Лек ден, ти желая!
цитирай
8. elenkokoschkov - Готино !!!!
26.02.2016 12:07
lidislidis написа:
elenkokoschkov написа:
с мълчание .
Ти пък какво му се връзваш на тоа!!


Няма за какво да му се връзвам.
Лек ден, ти желая!

Да изгълта три опаковки Парацетамол наведнъж.
Направо ще погледне с други очи на света ,ако въобще му останат очи и най-вече черния дроб.
цитирай
9. gosho568 - А, кой по-точно отговаря за bozzman-a..???
26.02.2016 12:49
Не мога да разбера за какви твои "надзорници" говори тоя, при условие, че не нито познава финските закони, нито българските... Няма такава институция по света, която ще обърне внимание на такива шушляци и идиоти, КАТО НЕГО! За нас в този свят отговаря, само и единствено - БОГ.
цитирай
10. lidislidis - Moже би съди по себе си, че за него отговарят, като невменяем някои органи...
26.02.2016 13:09
gosho568 написа:
Не мога да разбера за какви твои "надзорници" говори тоя, при условие, че не нито познава финските закони, нито българските... Няма такава институция по света, която ще обърне внимание на такива шушляци и идиоти, КАТО НЕГО! За нас в този свят отговаря, само и единствено - БОГ.


Относно законите, да. Никога не ги е знаел и познавал. Както и всичко около демокрацията във Финландия и живота тук.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3266791
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930