Постинг
13.10.2015 08:20 -
НАТО предлага на Турция да удари Русия
Автор: lidislidis
Категория: Политика
Прочетен: 6690 Коментари: 35 Гласове:
Последна промяна: 13.10.2015 08:23
Прочетен: 6690 Коментари: 35 Гласове:
17
Последна промяна: 13.10.2015 08:23
Генералния секретар на НАТО Йенс Столтенберг на пресконференцията в Норвегия
"Удряме Русия, само Турция да поиска!"
Двойнoто нарушаване на въздушното пространство на Турция от руски самолети през уикенда беше повода на генералния секретар на НАТО- Йенс Столтенберг да заяви в понеделник 12.10.2015 в Норвегия на пресконференция, че НАТО има пълната бойна готовност да застане зад Турция и да й помага в нападение срещу Русия, ако Турция поиска това от НАТО.
- Въздушните набези в събота и неделя, "са продължили дълго време" и Русия "не е представила никакво реално обяснение," - уточни той. Инцидентът идва само седмица след като руските самолети Beгa бомбардираха в Сирия бунтовническаите групировки на ислямската държава в близост до централния сирийски град Хомс. Русия въведе своите сили в Сирия от началото на септември. Според САЩ и Европейския съюз единствената цел на Русия е да се запази диктатора Башар Асад да е на власт, а не да се бори с екстремистите от ИД. Според генералния секретар на НАТО, само Турция да поиска и НАТО ще се притече на помощ да ударят Русия, тъй като Турция е страна в Алианса с доказано военен многоброен контингент.Има най многобройна армия в НАТО, а НАТО стои зад всяка от страните си, при военни конфликти, ако имат нужда и го повикат.
Изглежда е имало единомислие с ЕС, тъй като и ЕС поиска Русия да престане с военните действия в Сирия също в понеделник. Като повод за това искане на ЕС се сочат едва сега аргументи, че този конфликт трябвало да се решава с политическа дипломация, а не с военна сила. Не виждам само кои от ЕС ръководителите са силни дипломати, или политици и кой би се нагърбил с тази задача?! Четейки новината не мога да не се отвратя, че НАТО и ЕС отново търсят повод за нова война...Значи, Русия не може да решава конфликта с военна сила, а Турция и НАТО могат!? ЕС пък приглася със санкции и както винаги налива масло в огъня и иска още милиони и милиарди бежанци заселници из европейските страни, благодарение на тези войни е арабските страни. Турция е щедро дарувана от ЕС и УСА със средства за базови бежански лагери, от където след седмици страните членки на ЕС ще си "пазаруват" бежанците и ще си внасят арабски ценности, за да обогатяват културата и икономиката си...
Материали за постинга
Из новините от тази сутрин 13.10.на северни медии.
кадри с Бойко в Лондон, които никоя теле...
А, беше хубав човек - ляв и прогресивен ...
Археологическите открития установяват, ч...
А, беше хубав човек - ляв и прогресивен ...
Археологическите открития установяват, ч...
Следващ постинг
Предишен постинг
Джавкане на маник.Дори фанатиците в Турция не биха си позволили да замесят страната си във военен конфликт с Русия не само защото е ядрена сила но и защото цялата им икономика зависи от руските ресурси.Турция не се присъедини към санкциите спрямо Русия заради жизнените си интереси като се опита да се възползва от ембаргото в свой интерес .Накратко -Турция е в шах,Европа пуши от наплива на бежанци а и те вече показват агресивноста и вероломноста си не само в Швеция.Малко войнствена риторика като димна завеса заради безумието да се напълнят с вонстващи ,,бежанци".
цитирай
2.
bliz -
... Русия обеща за отрицателно време да се справи с джихидистите, бави се и това се употребява с обмисляне на противодействие ...
13.10.2015 11:08
13.10.2015 11:08
Имало ли е в действителност такова нарушение на турското въздушно пространство, може да е някаква провокация, защо руската страна не дава отговор...
Защо всички са срещу Русия, не е по силите и' , ако фронта срещу нея стане широк.
Вместо благодарност, че някой предприема ефективни действия срещу главорезите, Русия получава заплахи. НАТО подстрекава Турция за военни действия, а иска дипломация при въпроса с джихидистите .
Злото е повече. Русия обеща за отрицателно време да се справи с джихидистите, бави се и това се употребява с обмисляне на противодействие и интриги от враговете и'. Трябва максимално бързо да действа и да постави всички пред свършен факт.
Поздрави!
цитирайЗащо всички са срещу Русия, не е по силите и' , ако фронта срещу нея стане широк.
Вместо благодарност, че някой предприема ефективни действия срещу главорезите, Русия получава заплахи. НАТО подстрекава Турция за военни действия, а иска дипломация при въпроса с джихидистите .
Злото е повече. Русия обеща за отрицателно време да се справи с джихидистите, бави се и това се употребява с обмисляне на противодействие и интриги от враговете и'. Трябва максимално бързо да действа и да постави всички пред свършен факт.
Поздрави!
да нападнат руснаците, тогава котела от смърт ще закипи в цяла Турция. Нато и ЕС си нямат на представа, за какви нови оръжия става на въпрос. Лошото ще е, ако намесят и БГ в конфликта. Ще загинат много невинни граждани!
цитирай
4.
f873 -
Сорка, опитах да бъда многословен. И както "понякога" с няколко думи давам повече ... ;)
13.10.2015 18:30
13.10.2015 18:30
Турция, България и др. са в НАТО но със запор за влизане в ЕС и Ченгел.
Тук е другата гледна точка - http://mirtesen/
Но в света няма само две сили ... .
цитирайТук е другата гледна точка - http://mirtesen/
Но в света няма само две сили ... .
5.
lidislidis -
Също смятам, че Турция няма да нападне Русия и да вика НАТО помошника
13.10.2015 19:26
13.10.2015 19:26
starotomagare написа:
Джавкане на маник.Дори фанатиците в Турция не биха си позволили да замесят страната си във военен конфликт с Русия не само защото е ядрена сила но и защото цялата им икономика зависи от руските ресурси.Турция не се присъедини към санкциите спрямо Русия заради жизнените си интереси като се опита да се възползва от ембаргото в свой интерес .Накратко -Турция е в шах,Европа пуши от наплива на бежанци а и те вече показват агресивноста и вероломноста си не само в Швеция.Малко войнствена риторика като димна завеса заради безумието да се напълнят с вонстващи ,,бежанци".
Прави впечатлени, че до сега НАТО много пъти си е предлагал услугите за нападение над Русия. Така беше и с войната в Украйна. Струпа войските си из всички съседни на Русия земи и танкове превлече ..но нещо зацикли...никой не иска да е мишена на Русия.
6.
f873 -
Който е искал - вече е влязъл в Укр...
13.10.2015 19:32
13.10.2015 19:32
Който е искал - вече е влязъл в Украина. В политиката нищо не е това което се вижда.
цитирайbliz написа:
Имало ли е в действителност такова нарушение на турското въздушно пространство, може да е някаква провокация, защо руската страна не дава отговор...
Защо всички са срещу Русия, не е по силите и' , ако фронта срещу нея стане широк.
Вместо благодарност, че някой предприема ефективни действия срещу главорезите, Русия получава заплахи. НАТО подстрекава Турция за военни действия, а иска дипломация при въпроса с джихидистите .
Злото е повече. Русия обеща за отрицателно време да се справи с джихидистите, бави се и това се употребява с обмисляне на противодействие и интриги от враговете и'. Трябва максимално бързо да действа и да постави всички пред свършен факт.
Поздрави!
Защо всички са срещу Русия, не е по силите и' , ако фронта срещу нея стане широк.
Вместо благодарност, че някой предприема ефективни действия срещу главорезите, Русия получава заплахи. НАТО подстрекава Турция за военни действия, а иска дипломация при въпроса с джихидистите .
Злото е повече. Русия обеща за отрицателно време да се справи с джихидистите, бави се и това се употребява с обмисляне на противодействие и интриги от враговете и'. Трябва максимално бързо да действа и да постави всички пред свършен факт.
Поздрави!
Ако трябва да бъдем честни Русия крепи за сега да няма военни събития и в централна Европа. Не зная докога ще е, тъй като ЕС и НАТО желаят много такива огнища не само в близкия изток, но и в Европа. Те не са глупаци да не са предвидили, че мигрантите си пренасят конфликтите на европейска земя, отделно възникващите сблъсъци на културите. Относно Русия, много е търпелива спрямо ЕС. Един път завинаги трябва да се извият ръцете на ЕС и да се спре с този геноцид, който ЕС налага над Европа и християнското население, както и руското славянство. Ако на Германия много й се воюва и много й се угажда на УСА, нека напусне ЕС и обяви война на Русия и повика НАТО да я пази от Русия. Смешно стана вече този германски стремеж за кръвопролития. Там е възела на унищожаването на Европа. Германия слугата на УСА и НАТО.
8.
lidislidis -
Да, България е уязвима с базите си...Дано не се стига до война с Русия
13.10.2015 19:40
13.10.2015 19:40
aip55 написа:
да нападнат руснаците, тогава котела от смърт ще закипи в цяла Турция. Нато и ЕС си нямат на представа, за какви нови оръжия става на въпрос. Лошото ще е, ако намесят и БГ в конфликта. Ще загинат много невинни граждани!
Иначе Русия ще ги отнесе за нула време, заради мераците на УСА и Германия, които не са отвчера. Аз му се чудя на Путин откъде толко търпение към тези елементарни постановки...?
Малко уточнение !
Столтенберг като дипломат се е изразил двусмислено и трябва мъничко да се напрегне "мозъчният мускул" за да се схване какво казва наистина дебилът.
Когато някой казва : "НАТО иска", "НАТО предлага", "НАТО е готов" и т. н. задължително трябва да се знае, че става въпрос за САЩ.
И така, Столтенберг реално казва следното - " САЩ имат пълната бойна готовност да застане зад Турция и да й помага в нападение срещу Русия, ако Турция поиска това от САЩ."
Да сте чули Франция, Унгария, Германия, Испания, Гърция, Италия или друг (освем наш Кухалейко Президентски) да предлагат на Трция помощ в нападение над Русия ?
цитирайСтолтенберг като дипломат се е изразил двусмислено и трябва мъничко да се напрегне "мозъчният мускул" за да се схване какво казва наистина дебилът.
Когато някой казва : "НАТО иска", "НАТО предлага", "НАТО е готов" и т. н. задължително трябва да се знае, че става въпрос за САЩ.
И така, Столтенберг реално казва следното - " САЩ имат пълната бойна готовност да застане зад Турция и да й помага в нападение срещу Русия, ако Турция поиска това от САЩ."
Да сте чули Франция, Унгария, Германия, Испания, Гърция, Италия или друг (освем наш Кухалейко Президентски) да предлагат на Трция помощ в нападение над Русия ?
f873 написа:
Турция, България и др. са в НАТО но със запор за влизане в ЕС и Ченгел.
Тук е другата гледна точка - http://mirtesen/
Но в света няма само две сили ... .
Тук е другата гледна точка - http://mirtesen/
Но в света няма само две сили ... .
То, че няма само две сили, няма, но ни писна десетилетия тази сапунка на НАТО ! То не бяха студени войни, то не бяха червени телефони, то не бяха бази и накрая какво? Само психовойната, която психясва европееца , който им се връзва!
11.
lidislidis -
Да, така е. Там са. Нали обурудваха украинската армия и я обучаваха...А сега и мигранти има в Украйна...пак със същата цел.
13.10.2015 20:00
13.10.2015 20:00
f873 написа:
Който е искал - вече е влязъл в Украина. В политиката нищо не е това което се вижда.
При една конфронтация,западът може само да има унижения...Те са свикнали да се бият с папуаси...и то без успех.
Това не са им филмите от Холивуд...
цитирайТова не са им филмите от Холивуд...
13.
f873 -
Съжалявам че изтрих "шега...
13.10.2015 20:21
13.10.2015 20:21
Съжалявам че изтрих "шегаджийския" си пост в който по време на "среща" Путин подхвърля виц на Г-жа Меркел. В който се говори че руските царе са избирали за царици - германки. То беше поглед ... .
...........
От преди месеци се дели баницата Украина. Това което ще я последва е повече от ясно. Но как ще се справят "нашите" с украинската мафия навлязла още през 90-те, тук отговор няма да има.
цитирай...........
От преди месеци се дели баницата Украина. Това което ще я последва е повече от ясно. Но как ще се справят "нашите" с украинската мафия навлязла още през 90-те, тук отговор няма да има.
14.
lidislidis -
То побесня това куче от лай! Изглежда никой не му се връзва ...знаят ги що за "сила" са
13.10.2015 20:33
13.10.2015 20:33
pando написа:
При една конфронтация,западът може само да има унижения...Те са свикнали да се бият с папуаси...и то без успех.
Това не са им филмите от Холивуд...
Това не са им филмите от Холивуд...
Ръце счупиха писма покани да пишат на Финландия да я канят за член на Алианса...ама уви! Побъркаха шведите с слухове за подводници...накрая Меркел им намъкна по земите ни рейджърите от ИД, като "бежанци". Toзи американски екшън се превърна в сапунка. Пеняват се само и лаят залудо...
f873 написа:
Съжалявам че изтрих "шегаджийския" си пост в който по време на "среща" Путин подхвърля виц на Г-жа Меркел. В който се говори че руските царе са избирали за царици - германки. То беше поглед ... .
...........
От преди месеци се дели баницата Украина. Това което ще я последва е повече от ясно. Но как ще се справят "нашите" с украинската мафия навлязла още през 90-те, тук отговор няма да има.
...........
От преди месеци се дели баницата Украина. Това което ще я последва е повече от ясно. Но как ще се справят "нашите" с украинската мафия навлязла още през 90-те, тук отговор няма да има.
Навярно няма да разбереме за споразумението между нашите бизнесмени и украинските...както не разбрахме и за нашите българските и шиптърските , Сретан и други видни босове балкански бизнесмени. Ще има наддаване, вероятно, ако някои е останал жив...трябва да си плати за грижите да оцелее...
bliz написа:
''''''''''''''''''''''Имало ли е в действителност такова нарушение на турското въздушно пространство, може да е някаква провокация, защо руската страна не дава отговор...
Защо всички са срещу Русия, не е по силите и' , ако фронта срещу нея стане широк.
Вместо благодарност, че някой предприема ефективни действия срещу главорезите, Русия получава заплахи. НАТО подстрекава Турция за военни действия, а иска дипломация при въпроса с джихидистите .
Злото е повече. Русия обеща за отрицателно време да се справи с джихидистите, бави се и това се употребява с обмисляне на противодействие и интриги от враговете и'. Трябва максимално бързо да действа и да постави всички пред свършен факт.
Поздрави!
Защо всички са срещу Русия, не е по силите и' , ако фронта срещу нея стане широк.
Вместо благодарност, че някой предприема ефективни действия срещу главорезите, Русия получава заплахи. НАТО подстрекава Турция за военни действия, а иска дипломация при въпроса с джихидистите .
Злото е повече. Русия обеща за отрицателно време да се справи с джихидистите, бави се и това се употребява с обмисляне на противодействие и интриги от враговете и'. Трябва максимално бързо да действа и да постави всички пред свършен факт.
Поздрави!
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Много си права!
17.
f873 -
16.
13.10.2015 21:12
13.10.2015 21:12
Да не би пък Северна Корея да е Гордевия възел... които не смеят да разсекат?!
Никой не смее да пипне там и не наричат вожда "диктатор".
Що ли?!
цитирайНикой не смее да пипне там и не наричат вожда "диктатор".
Що ли?!
Не е необходимо да е срещу Русия, ценен е Крим. Ако започнат татарски терористични атаки в Крим, работата е ясна. Това ще бъде една ограничена, медийно подсигурена и с крайна цел- изгонване на Русия от Черноморието война. Друга възможна стъпка е Азърбайджан с Бакинския нефт. Там поводът ще бъде Нагорни Карабах
цитирайДа не стане така, че Путин да удари НАТО - пръв... и да го унищожи! ВЕДНЪЖ ЗАВИНАГИ!!!
цитирайf873 написа:
Да не би пък Северна Корея да е Гордевия възел... които не смеят да разсекат?!
Никой не смее да пипне там и не наричат вожда "диктатор".
Що ли?!
Никой не смее да пипне там и не наричат вожда "диктатор".
Що ли?!
21.
lidislidis -
И тези идеи не са за изхвърляне...Те опитаха отвсякъде, може и до тях да стигнат...
13.10.2015 22:36
13.10.2015 22:36
1997 написа:
Не е необходимо да е срещу Русия, ценен е Крим. Ако започнат татарски терористични атаки в Крим, работата е ясна. Това ще бъде една ограничена, медийно подсигурена и с крайна цел- изгонване на Русия от Черноморието война. Друга възможна стъпка е Азърбайджан с Бакинския нефт. Там поводът ще бъде Нагорни Карабах
gosho568 написа:
Да не стане така, че Путин да удари НАТО - пръв... и да го унищожи! ВЕДНЪЖ ЗАВИНАГИ!!!
Иначе погледнато е крайно време нещата да си дойдат на място и да свърши тази одисея от миналия век с превъзходството на сили и съсипване на държавите...
Поздрави, Гошо!
podvodni написа:
Малко уточнение !
Столтенберг като дипломат се е изразил двусмислено и трябва мъничко да се напрегне "мозъчният мускул" за да се схване какво казва наистина дебилът.
Когато някой казва : "НАТО иска", "НАТО предлага", "НАТО е готов" и т. н. задължително трябва да се знае, че става въпрос за САЩ.
И така, Столтенберг реално казва следното - " САЩ имат пълната бойна готовност да застане зад Турция и да й помага в нападение срещу Русия, ако Турция поиска това от САЩ."
Да сте чули Франция, Унгария, Германия, Испания, Гърция, Италия или друг (освем наш Кухалейко Президентски) да предлагат на Трция помощ в нападение над Русия ?
Столтенберг като дипломат се е изразил двусмислено и трябва мъничко да се напрегне "мозъчният мускул" за да се схване какво казва наистина дебилът.
Когато някой казва : "НАТО иска", "НАТО предлага", "НАТО е готов" и т. н. задължително трябва да се знае, че става въпрос за САЩ.
И така, Столтенберг реално казва следното - " САЩ имат пълната бойна готовност да застане зад Турция и да й помага в нападение срещу Русия, ако Турция поиска това от САЩ."
Да сте чули Франция, Унгария, Германия, Испания, Гърция, Италия или друг (освем наш Кухалейко Президентски) да предлагат на Трция помощ в нападение над Русия ?
Лъсва двуличието
Уж има борба срещу ислямска държава, а защо е този страх, че тя може да бъде ликвидирана?!
Явно няма стремеж от борците срещу нея тя да бъде ликвидирана
И така лъсват и другите цели- да няма силна Еврапа, силен ЕС Да не бъде допусната Русия в него!
Турците са мъдър народ Те си имат страха и уважението към Русия Прекрасно знаят, че са джудже пред нея Русия не е и сама С нея е и първата вече икономика в света, Китай, Иран също Пред Иран замлъкна и Израел Гък не смеееда каже Само намекнаха с какво разполагат и евреите се укротиха не размахват юмрук
Преди години за един скапан остров на Амур руснаците изпариха китайски полк Веднага беше сключено примирие за да няма раздори, руснаците взривиха и острова
Какво искат сега от Русия?
Може да искаш от някого безкомпромисно нещо, което и ти правиш
Когато НАТО бомбардира Сърбия имаше нарушения и при нас
Посипаха ли си главата с пепел?
Спокойна нощ!
цитирайУж има борба срещу ислямска държава, а защо е този страх, че тя може да бъде ликвидирана?!
Явно няма стремеж от борците срещу нея тя да бъде ликвидирана
И така лъсват и другите цели- да няма силна Еврапа, силен ЕС Да не бъде допусната Русия в него!
Турците са мъдър народ Те си имат страха и уважението към Русия Прекрасно знаят, че са джудже пред нея Русия не е и сама С нея е и първата вече икономика в света, Китай, Иран също Пред Иран замлъкна и Израел Гък не смеееда каже Само намекнаха с какво разполагат и евреите се укротиха не размахват юмрук
Преди години за един скапан остров на Амур руснаците изпариха китайски полк Веднага беше сключено примирие за да няма раздори, руснаците взривиха и острова
Какво искат сега от Русия?
Може да искаш от някого безкомпромисно нещо, което и ти правиш
Когато НАТО бомбардира Сърбия имаше нарушения и при нас
Посипаха ли си главата с пепел?
Спокойна нощ!
f873 написа:
Да не би пък Северна Корея да е Гордевия възел... които не смеят да разсекат?!
Никой не смее да пипне там и не наричат вожда "диктатор".
Що ли?!
Никой не смее да пипне там и не наричат вожда "диктатор".
Що ли?!
Северна Корея е територия със специален статут. Това е фронтова държава която е щит в няколко направление. Едновременно защитава Китай от север и възпира Япония (САЩ) . Предпазва и достъпа до Монголия, както и Тихоокеанското направление на Русия и свободният достъп на САЩ до Еврейската автономна област в състава на РФ.
Северна Корея има неограничена подкрепа на Русия и основно от Китай !
1997 написа:
Не е необходимо да е срещу Русия, ценен е Крим. Ако започнат татарски терористични атаки в Крим, работата е ясна. Това ще бъде една ограничена, медийно подсигурена и с крайна цел- изгонване на Русия от Черноморието война. Друга възможна стъпка е Азърбайджан с Бакинския нефт. Там поводът ще бъде Нагорни Карабах
Крим вече е територия на РФ и там вече е невъзможно всякаква подривна дейност. Контролът над Крим означава контрол над Черно море и това в Кремъл отлично го знаят и са взели абсолютно всички необходими мерки по недопускане на всякакви сепаратистки действия.
В абсолютно всички бивши страни от съветското пространство с изключение на Балтийските държави и Украйна ( за сега) Кремъл е възвърнал или почти е възвърнал предишните си позиции.
Единствената възможност на САЩ да притиснат Русия остава Сирия и един провал там означава че възпирането на Кремъл и Евразийският съюз ще е възможно само и единствено чрез директна конфронтация и масирана ракетна атака.
27.
lidislidis -
Поздрави leonleonovpom2 ! Благодаря за мъдрия коментар! Напълно съм съгласна с написаното!
13.10.2015 23:12
13.10.2015 23:12
leonleonovpom2 написа:
Лъсва двуличието
Уж има борба срещу ислямска държава, а защо е този страх, че тя може да бъде ликвидирана?!
Явно няма стремеж от борците срещу нея тя да бъде ликвидирана
И така лъсват и другите цели- да няма силна Еврапа, силен ЕС Да не бъде допусната Русия в него!
Турците са мъдър народ Те си имат страха и уважението към Русия Прекрасно знаят, че са джудже пред нея Русия не е и сама С нея е и първата вече икономика в света, Китай, Иран също Пред Иран замлъкна и Израел Гък не смеееда каже Само намекнаха с какво разполагат и евреите се укротиха не размахват юмрук
Преди години за един скапан остров на Амур руснаците изпариха китайски полк Веднага беше сключено примирие за да няма раздори, руснаците взривиха и острова
Какво искат сега от Русия?
Може да искаш от някого безкомпромисно нещо, което и ти правиш
Когато НАТО бомбардира Сърбия имаше нарушения и при нас
Посипаха ли си главата с пепел?
Спокойна нощ!
Уж има борба срещу ислямска държава, а защо е този страх, че тя може да бъде ликвидирана?!
Явно няма стремеж от борците срещу нея тя да бъде ликвидирана
И така лъсват и другите цели- да няма силна Еврапа, силен ЕС Да не бъде допусната Русия в него!
Турците са мъдър народ Те си имат страха и уважението към Русия Прекрасно знаят, че са джудже пред нея Русия не е и сама С нея е и първата вече икономика в света, Китай, Иран също Пред Иран замлъкна и Израел Гък не смеееда каже Само намекнаха с какво разполагат и евреите се укротиха не размахват юмрук
Преди години за един скапан остров на Амур руснаците изпариха китайски полк Веднага беше сключено примирие за да няма раздори, руснаците взривиха и острова
Какво искат сега от Русия?
Може да искаш от някого безкомпромисно нещо, което и ти правиш
Когато НАТО бомбардира Сърбия имаше нарушения и при нас
Посипаха ли си главата с пепел?
Спокойна нощ!
Лъсват все повече цели в тези изкуствено разгаряни конфликти...
gosho568 написа:
Да не стане така, че Путин да удари НАТО - пръв... и да го унищожи! ВЕДНЪЖ ЗАВИНАГИ!!!
В Кремъл не са толкова глупави та да направят такава откровена простотия.
СССР (Сталин) спечели ВСВ единствено и само защото стана жертва на агресия а не стана самият той агресор.
Днес Русия отива плътно до границите на САЩ и НАТО в Сирия (така както Сталин се приближи към Германия през 1939 и се „откри услужливо“ на Хитлер) съвсем съзнателно и целенасочено тънко лазейки по нервите на САЩ . За сега САЩ едва се сдържа да не ревнат „Огън“ но не се знае колко са им здрави нервите.
29.
f873 -
. . И други държави. Прав си, щит през ...
13.10.2015 23:15
13.10.2015 23:15
.. И други държави. Прав си, щит през които е тръгнал за гъби не е достатъчно само да подХихне и издуха носа.
цитирай
30.
f873 -
Първо и надявам се последно участие ...
13.10.2015 23:46
13.10.2015 23:46
Първо и надявам се последно участие "лидке".
:)
цитирай:)
31.
lidislidis -
Благодаря за коментарите! Надявам се да коментираш когато искаш в блога ми!
14.10.2015 00:11
14.10.2015 00:11
f873 написа:
Първо и надявам се последно участие "лидке".
:)
:)
Винаги е приятно да комуникирам с интелигентни и знаещи съблогари, както днес в този и предния ми пост! Благодаря на теб и на другите съблогари дали мненията си в блога ми! Удоволствие е да общувам с вас! Поздрави!
Столтенбегр е бивш маоист и изле че има досие от Кгб или е превербуван от УСА или още работи за руснаците.
цитирайнарушаване на въздушното пространство от руски самолети те ще бъдат свалени. Руснаците се самозабравиха- днес те са само една средноголяма страна, която е с потенциал и ресурси подобни на Турция.
Предполагам също така, че НАТО спешно снабдява сирийската опозиция с ПВО и тези 23 мижави руски самолети в Латакия не след дълго ще бъдат свалени до един.
цитирайПредполагам също така, че НАТО спешно снабдява сирийската опозиция с ПВО и тези 23 мижави руски самолети в Латакия не след дълго ще бъдат свалени до един.
Нека, да ги нервират... нека! САЩ си ги заслужават!!!
цитирайЗащо на другия ден световните медии не излезнаха с големи заглавия-"Обама-убиец"???
Нали са "хуманисти".
цитирайНали са "хуманисти".
Търсене
За този блог
Гласове: 13697