Постинг
27.03.2015 18:24 -
Локомотивът на ЕС катастрофира от беззаконието си
Автор: lidislidis
Категория: Политика
Прочетен: 5718 Коментари: 5 Гласове:
Последна промяна: 27.03.2015 23:46
Прочетен: 5718 Коментари: 5 Гласове:
10
Последна промяна: 27.03.2015 23:46
Огромна разлика в работата и законите и спазването на законите за безопасността - има между немската въздушна ЕС фирма " Germanwings" и северната "Finnair"- нервно възкликват днес от медиите шефове и работници от "Finnair"след изнесените подробности за действията на пилотите и екипа на самолета, убили себе си и невинни 144 пътници на А320 на ЕС територия .
Локомотивът на ЕС се движи със скорост 300 години след Скандинавските страни- живота и законите им.
Тогава локомотив ли е, или спирачка и катастрофа за ЕС сега? Защо ЕС не разчита и не използва здраво и успешно законодателство във всички сфери? На практика се явява еднакво опасен заедно с тероризма за човечеството, тъй като двигателят му е беззаконие...
Защо немската фирма не е имала закони за безопасност и защо е обрекла на гибел невинни пътници в името на печалбите си? Закона, ако го е имало е коренно различен със северния закон, според който е абсурдно всичко, което се е случило на борда на стария самолет? Ние сме изхвърлили от употреба тези 30 годишни машини, модели на миналия век преди 12 години! Защо още разчитате на древната технология, която е опасна и дава повреди всеки миг? Ами прегледите на техническото обслужване на всеки 8-12 седмици и тях ги нямате! За квалификацията на персонала и трудовите им навици да не говорим! Пародия! Авиационната индустрия и фирмите трябва да решат този проблем. Катастрофи ще се случват винаги от немърливост. Но в нашият модерен ден, ние не виждаме как може да се толерира подобно отсъствие на закони и спазването им. Вие нямате право да нарушавате правата на другите, да ги убивате, за да печелите и растете, като криминална фирма на територията на Европа и да погубвате живота на хората, клиенти на фирмата еи от цял свят! Ние от 40 години имаме закони за труда на пилотите и обслужващия персонал на аеро флота ни. От тогава е закона за двамата пилоти в кабината постоянно, закон за ключовете за кабината, закон за работното време и оплътняването му стриктно, закони за прегледи и медицинско обслужване на работниците ни.
Парадокс е, че на практика вие не сте имали.Това е огромна трагедия, но моля, помислете само колко невероятно безопасно пътуването със самолет би се превърнало, ако имате цивилизовани закони и ги спазвате, така фирмата ви няма да губи, а ще печели стократно! Оказа се, че вие не сте подготвени за нормална работа с клиенти, камо ли за недай си боже терористични актове. Беззакония и оправдания с метеорологични условия стоят винаги в оправданията ви за немърлива работа довела до нелепи катастрофи. Срам! Срам за ЕС Европа. Нашите мисли са изпълнени с тъга по жертвите в тези дни и възмущение за трудовите ви закони и морал. Непростимо е!
Локомотивът на ЕС се движи със скорост 300 години след Скандинавските страни- живота и законите им.
Тогава локомотив ли е, или спирачка и катастрофа за ЕС сега? Защо ЕС не разчита и не използва здраво и успешно законодателство във всички сфери? На практика се явява еднакво опасен заедно с тероризма за човечеството, тъй като двигателят му е беззаконие...
Защо немската фирма не е имала закони за безопасност и защо е обрекла на гибел невинни пътници в името на печалбите си? Закона, ако го е имало е коренно различен със северния закон, според който е абсурдно всичко, което се е случило на борда на стария самолет? Ние сме изхвърлили от употреба тези 30 годишни машини, модели на миналия век преди 12 години! Защо още разчитате на древната технология, която е опасна и дава повреди всеки миг? Ами прегледите на техническото обслужване на всеки 8-12 седмици и тях ги нямате! За квалификацията на персонала и трудовите им навици да не говорим! Пародия! Авиационната индустрия и фирмите трябва да решат този проблем. Катастрофи ще се случват винаги от немърливост. Но в нашият модерен ден, ние не виждаме как може да се толерира подобно отсъствие на закони и спазването им. Вие нямате право да нарушавате правата на другите, да ги убивате, за да печелите и растете, като криминална фирма на територията на Европа и да погубвате живота на хората, клиенти на фирмата еи от цял свят! Ние от 40 години имаме закони за труда на пилотите и обслужващия персонал на аеро флота ни. От тогава е закона за двамата пилоти в кабината постоянно, закон за ключовете за кабината, закон за работното време и оплътняването му стриктно, закони за прегледи и медицинско обслужване на работниците ни.
Парадокс е, че на практика вие не сте имали.Това е огромна трагедия, но моля, помислете само колко невероятно безопасно пътуването със самолет би се превърнало, ако имате цивилизовани закони и ги спазвате, така фирмата ви няма да губи, а ще печели стократно! Оказа се, че вие не сте подготвени за нормална работа с клиенти, камо ли за недай си боже терористични актове. Беззакония и оправдания с метеорологични условия стоят винаги в оправданията ви за немърлива работа довела до нелепи катастрофи. Срам! Срам за ЕС Европа. Нашите мисли са изпълнени с тъга по жертвите в тези дни и възмущение за трудовите ви закони и морал. Непростимо е!
След одит на "Идиот" 38 ГАЗПРО...
Разгромът 1941 – Втора част
ВЧЕРА НА МИТИНГА НЕ ВИДЯХ НИКОЙ ОТ ТАКАН...
Разгромът 1941 – Втора част
ВЧЕРА НА МИТИНГА НЕ ВИДЯХ НИКОЙ ОТ ТАКАН...
Днес четох, че френските пилоти са крайно недоволни от начина по който се провежда разследването и твърде сериозно намекват за верността на крайния извод за причината на катастрофата. Прави впечатление и факта, че няма експлозия при удара в скалите, което е твърде невероятно, като се има предвид, че на самолета е трябвало да има 5 тона гориво. Може да се окаже, че се прикрива грешка по не зареждане на самолета, или техническа причина, горивото да изтече при полета.
цитирайmerlin68 написа:
Днес четох, че френските пилоти са крайно недоволни от начина по който се провежда разследването и твърде сериозно намекват за верността на крайния извод за причината на катастрофата. Прави впечатление и факта, че няма експлозия при удара в скалите, което е твърде невероятно, като се има предвид, че на самолета е трябвало да има 5 тона гориво. Може да се окаже, че се прикрива грешка по не зареждане на самолета, или техническа причина, горивото да изтече при полета.
Не знам само ще иска ли някой наказание за това, че се е обградила от криминални структори в разрез с правата на хората и против живота им, от което извлича печалби... Мръсна работа! Съобщиха, че в Лондон хората масово свалят и късат рекламните плакати на германската фирма из града. Фините са шокирани от мафиотските беззакония на германските ЕС фирми. Долна работа и мръсна ЕС политика- античовешка...
Не може да е друго в сдружение, което е подвластно на Американските интереси и не гледа своите.Трагедията няма да е последната. Психопати го управляват този Европейски съюз. Бог да ни е на помощ!
цитирайpsixiatyr написа:
Не може да е друго в сдружение, което е подвластно на Американските интереси и не гледа своите.Трагедията няма да е последната. Психопати го управляват този Европейски съюз. Бог да ни е на помощ!
Всичко е въпрос на късмет. Летял съм с руски самолети по вътрешните им линии, не е за разправяне колко водка пият пилотите преди полет и как облепят дупки и пукнатини по крилото с тиксо. И летят, не падат.
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 13697