Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2014 18:08 - Путин и Кучката му
Автор: lidislidis Категория: Политика   
Прочетен: 1507 Коментари: 5 Гласове:
7

Последна промяна: 27.11.2014 18:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
           
        
 Путин, Кони и гостенката Меркел в Сочи на вилата през 2007г. 
                                           Спомен на Меркел
 Кони не харесала нещо гостенката, завърнала глава и се отвърнала от нея 

 
 Господарят  й трябвало да я смъмре да седне до гостенката и позира за снимка

Любимата кучка- Кони е станала легенда в Русия за любовта на Владимир Путин към животните. За нея той сам казва" По- умна е от хората дори" Kони можела да разпознава приятелите от враговете по специфичната им миризма.Обичала само господаря си . Не хапела журналисти, подушвала била почти всички гости президенти и министри от други страни при срещите им с Путин, тъй като живеела свободно в дома му.
За тази среща Меркел си спомнила с ужас и страх и разказала на любопитните журналисти преди две седмици в Австралия, по време на срещата в хотел  "Хилтън" след опита си отново и съвсем  безрезултатно да разбере нещо лично от Путин за плановете му относно Украйна и Европа.
- Когато кучката му се запъти към мен, щях да припадна от страх - споделила тя и допълнила подробности от срещата между двама им в Сочи където била на гости с цел да разговарят за енергийната нужда на Европа..
- Мен са ме хапали голями кучета и имам фобия от тях, а той сигурно е знаел това, затова покани и кучката си на срещата ни, за да ме стресира допълнително! Едва си поех въздух от уплах и видях, че втори път заповядва с жестове на огромното черно животно да дойде при мен за снимка. Изплашена беше и немската журналистка  до мен. Нея Путин я успокои "Не бой се, момиче! Кони не яде журналисти  "... А на мен нищо не ми каза. Дори не ме успокои...! Такъв е, нарочно ми погоди номер! Непредсказуем е.

б.а. Кучката  Кони сега е на 14г. възраст и е пенсионирана, поради преклонната й възраст за нея се грижат хора извън дома на Путин, а той се радва на силния български красавец Бъфи и японката Юма.

из севрния печат
превод  Сиркавара Лидия





Гласувай:
8



1. ok3223 - Познала е кучката руска
27.11.2014 18:20
Що за стока е немската кучка Меркел ...
И не се е излъгала.
Ролята и в Украйна показа и доказа,
че е глупава и зла кучка, която ще
ДОНЕСЕ МНОГО ЗЛИНИ НА гЕРМНИЯ.
цитирай
2. freeoldmen - Интересно представен момент
27.11.2014 19:30
от висшата политика...:-)
цитирай
3. lidislidis - Да, кучетата имат нюх и интуиция за качествата на хората....
27.11.2014 19:54
ok3223 написа:
Що за стока е немската кучка Меркел ...
И не се е излъгала.
Ролята и в Украйна показа и доказа,
че е глупава и зла кучка, която ще
ДОНЕСЕ МНОГО ЗЛИНИ НА гЕРМНИЯ.


В последно време Меркел е заприличала на комедианка, снимката й е достатъчна само като я гледат хората да избухват в смях . Изхабена и неактуална е като политик. Но Християн демократите в Германия CDU си я обичат и разсмиват света с нея.
цитирай
4. lidislidis - Меркел е известна гостенка
27.11.2014 20:00
freeoldmen написа:
от висшата политика...:-)


Още по комично е гостуването й на Английската кралица и Камерон ! Там е супер комедия!:))
цитирай
5. gosho568 - Истинската кучка е Меркел. . . това ...
28.11.2014 12:01
Истинската кучка е Меркел... това си е уникално кученце! :)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3270704
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930