Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2012 17:11 - ЗМИЯ
Автор: lidislidis Категория: Поезия   
Прочетен: 5556 Коментари: 17 Гласове:
7

Последна промяна: 31.03.2012 01:09



image

ЗМИЯ

Виждам те-
как се гърчиш
в собствена слуз
опиянена
и мръсна, 
отровна и гнусна,
се пъчиш
глупаво и без вкус,
но вдъхновена
от лудост и мъст...
Виждам те-
на дъното си
на помийната яма
и си с кръст...
Загубата  не е голяма
ровиш за гроба
и в пръст
и в слама
търсиш мъст.
Изцъклено
гледаш за двама,
да хапеш имаш хъс.
Спокойно!
Виждам те-
скоро те няма
сама ще станеш
на пръст...
в ада си ще гориш...
Отровата ще излееш
на собствен си кръст...
Отдавна си мъртва
и не живееш,
а лудо търсиш
да преживееш
в зло с мъст...
Не ще успееш!
За злобата
и отровата-
само кръст!

24.03.2012г.

По Благовец по стар български обичай се гонят змиите и гущерите със заклинания.

"Бягайте змии и гущери,че дядо Благовец иде..."
image


image
Първата снимка е правена в музея с телефона ми, а другите 2 снимки са от лятото, когато на вилата ми убихме няколко отровни змии и ги хвърлихме на мравките в мравуняк, да ги оглозгат гладни, а след това изгорихме кожата им по северен обичай.
Снимката на детето  е махната , тъй като клетвите се засипаха масово из коментари в постингите дори на други потребители , насочени срещу мен и детето от снимката...
Ето това дете го кълнат и хапят с клетви  "ЗМИИ" блогърки от блог.бг
от групата на катана- йотова , с говорител alllyallly
                                                                             allly
                                                                             allyally
С цел...да не пиша, та дано се прослави фотографката Валентина Йотова с този блог и с мръсните им похвати спрямо блогването ми... 
 

коментар от allly   с цел клетви и обиди на мен и семейството ми

"....комплексарски с Финландия!!! Ти не заслужаваш тази държава, нито пък България!
Ти си една бездомница и несретница, лееща помия под всяка своя публикация!
Пукни и ти и детето ти да ви погребат помияри!"


Тагове:   Blogbg,   katana,   zmia,   alllyallly,   valentina jotova,


Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ka4ak - Обичам змиите и е хубаво, да ги разбираме!:)))
25.03.2012 17:22
"Първата снимка е правена в музея с телефона ми, а другите 2 снимки са от лятото, когато на вилата ми убихме няколко отровни змии и ги хвърлихме на мравките в мравуняк, да ги оглозгат гладни."
Светли помисли и здраве,ти желая!!!:)))
цитирай
2. lidislidis - Обичай си ги змиите! На чужд гръб и сто тояги са малко...
25.03.2012 17:28
ka4ak написа:
"Първата снимка е правена в музея с телефона ми, а другите 2 снимки са от лятото, когато на вилата ми убихме няколко отровни змии и ги хвърлихме на мравките в мравуняк, да ги оглозгат гладни."
Светли помисли и здраве,ти желая!!!:)))


Мислите винаги са ми били светли, колкото и да са се мъчили да ги развалят змийски истории. Змията си е змия и когато е вредна и живото опасна за човека се изтребва, ако сама не загине от злобата си и не се задави от мераците си да хапе...
Поздрав!
цитирай
3. lidislidis - ОЩЕ НЯКОЙ ОТ ГРУПАТА НА КАТАНА , ЗАРАДИ ЙОТОВА И ТАЙФАТА ИМ
25.03.2012 18:03
ЩЕ ЛИ ДА ПРОКЪЛНЕ МЕН И ДЕЦАТА МИ С "БЛАГИТЕ" СИ ДУМИ НА ВРЪХ БЛАГОВЕЦ?
цитирай
4. kasnaprolet9999 - Не одобрявам кавгите в блога и ви си ...
25.03.2012 18:36
Не одобрявам кавгите в блога и ви си чудя, как и днес не се спряхте. Не знам как е възможно да се кълнат деца и въобще хора, та не знаете ли, че това се връща като бумеранг, когато клетвата е отправена към чист човек. Нека поне днес да бъдем добри.
цитирай
5. lidislidis - Кавгите им са ТЕХНИ МЕТОДИ да се махна от блога.
25.03.2012 18:44
kasnaprolet9999 написа:
Не одобрявам кавгите в блога и ви си чудя, как и днес не се спряхте. Не знам как е възможно да се кълнат деца и въобще хора, та не знаете ли, че това се връща като бумеранг, когато клетвата е отправена към чист човек. Нека поне днес да бъдем добри.


Опитаха всичко- триха ми блога, размахваха лични данни,клонираха ме, определяха ми диагнози, отправяха ми заплахи, писаха минуси, постинги за мен, коментари, фалшифицираха и т.н, тн, тн... Сега са на вълна клетви. Всичко пак с тази цел- да се наложи Валя Йотова с отстраняването ми в блога...ТАКТИКА ГНУСНА И ПРЕСТЪПНА ЗА БЛОГ И ВЪОБЩЕ. Ровят и се забавляват с всичко безскруполно и нагло долно, като парад на надмощие с тези им действия.
цитирай
6. lidislidis - Не зная дават ли си сметка, че скандала от блога прераства в живота...
25.03.2012 18:50
kasnaprolet9999 написа:
Не одобрявам кавгите в блога и ви си чудя, как и днес не се спряхте. Не знам как е възможно да се кълнат деца и въобще хора, та не знаете ли, че това се връща като бумеранг, когато клетвата е отправена към чист човек. Нека поне днес да бъдем добри.


Доста се престараха чрез виртуала да вредят на живота ми, и на близките ми.
цитирай
7. gosho568 - ...
25.03.2012 19:04
Стиха и картината, перфектно илюстрират "свободата" в блога!!!
цитирай
8. lidislidis - Слободията на безчинства и начините им за изпъкване се пренасят и в реала...
25.03.2012 19:18
gosho568 написа:
Стиха и картината, перфектно илюстрират "свободата" в блога!!!


Тази нетна борба от тях с непочтенни средства е за тяхна сметка. Дълъг период продължи и никой не би простил, така безнаказано.
цитирай
9. rustam - Това е ужасно
25.03.2012 19:28
колко ниско може да падне един човек, че да изрече подобни грозни думи?
Като четох поста ти потръпвах, имах чувство, че слизам в Преизподнята.
Да ни пази Господ от зли сили!
цитирай
10. lidislidis - Злите "сили" в живота са от същите и в нета.
25.03.2012 19:59
rustam написа:
колко ниско може да падне един човек, че да изрече подобни грозни думи?
Като четох поста ти потръпвах, имах чувство, че слизам в Преизподнята.
Да ни пази Господ от зли сили!


Това са обикновено безнадежди и деградирали всячески хора, които се хранят от беззаконието и имат самочувствие на диктатори, без покритие, тъй като всеки нормален човек се гнуси от действията им. Колкото и да са двулични и интриганти накрая всеки ги разбира, тъй като доминира глупостта им в действията им.
Днес си преглеждах блога и през всеки трети постинг ТЕ! С коментари от рода на,, Лидке ще ти смълнеме кожата, финските килоти " със стотици минуси под постингите ми, а напоследък и самите с мои лични данни в постингите си. Ами човек , или пише пост , или не пише психопатски и мутренски развявайки в поста си телефона и адреса ми! Не кичи чужди снимки и се гаври с лицата на снимките, не фалшифицира снимките на друг , пак с цел забавление и надмощие и то в блог!
Ами, ако толкова е изпаднала Йотова за призвание и го търси единствено в блог.бг с непочтенните средства на групата с нанасяне на тормоз над мен и останалите- не виждам смисъла за тези начини за успеха и в блога. И всичко настъпи след идването им в блога...преди 2 години! Блога се превърна в просташко мутренска лудница. Ти, поне знаеш как спокойно беше преди, без тези наглости и просташки показности...с насилие, обиди изтриване и демонстрация на надмощие с просташки методи.
Поздрави и благодаря за коментара!
цитирай
11. lidislidis - Ами на Гинка и тайфата й, аз и семейството ми и детето ми сме виновни, че не е нищо успяла в живота...
25.03.2012 20:02
rustam написа:
колко ниско може да падне един човек, че да изрече подобни грозни думи?
Като четох поста ти потръпвах, имах чувство, че слизам в Преизподнята.
Да ни пази Господ от зли сили!

Та си го изкарва дълъг период с агресия , терор и крими над нас.
цитирай
12. alexs - Има ли такива отровни гдинки във ...
25.03.2012 20:38
Има ли такива отровни гдинки във Финландия могат ли да живеят в тия студове!
Много грозни думи от някои съблогъри! Не ми харесват тези блогови войни ужасно е !
Поздрави!
"Бягайте змии и гущери,че дядо Благовец иде..."
цитирай
13. lidislidis - Има ги в изобилие лятото 2 месеца
25.03.2012 21:21
alexs написа:
Има ли такива отровни гдинки във Финландия могат ли да живеят в тия студове!
Много грозни думи от някои съблогъри! Не ми харесват тези блогови войни ужасно е !
Поздрави!
"Бягайте змии и гущери,че дядо Благовец иде..."


От белите нощи и от дъждовете се получава парников ефект в гористата и блатна местност , която е релефа на финско и тогава плъзват. Ние живеем в естествена природна среда на север всред животни и птици в гористи масиви са градовете. Обичайна гледка е да видиш по шосета и поляни животни , влечуги и разни видове птици в изобилие. Имаме серум срещу ухапвания, но всяка година има ухапани. Влизат и по вилите и къщите. Лятото по вилните места само с гумени ботуши и предпазни дрехи. Хората не ги е страх, но са гнусни тези влечуги, наред с множеството ята едри комари.
Особено агресивни са септември, когато търсят место за зимуване и скопчени по десетки бройки на кълбо омотани се заравят под някои камък в гората.
Блог войните не са приятни на никого, най-малко на мен, тъй като не съм свикнала на такова общуване и го приемам болезнено.
Поздрави!
цитирай
14. lidislidis - ОБИДИТЕ ОТ alllyally продължават ...
25.03.2012 21:57
2 години съм наричана от нея ЛУДА, ЛУДИС постоянно
В коментари из блога .Ето и в постинга й
"ЗА 2837993 ПЪТ ЩЕ КАЖА: НЕ ЗНАМ, ЧЕ ЛУДАТА ИМА ДЕЦА...ЛОГИЧНО Е, ЧЕ ТЪПНЯТА КОЯТО ПУСКА ПОСТОЯННО
НЕ Е ПИСНА ОТ МЕН!! ДА ВИКАМ ЛИ ПО- СИЛНО?:))))"
цитирай
15. lidislidis - Mинус от нов ник на тази с клетвите и фалшификациите в нета
26.03.2012 00:17
00:12 - bglogger
Давай , прави още нови никове и цвъкай отровата и злобата си в минуси! Дано утолиш злобата от живота си...Да си анонимна те познават вече с речника ти в блога...не вървиш. Давай с нови никове и празен блог, ама с наглост с минуси от мъст и злоба! Празен блог минус цвъка:))) Показно и ясно защо!
цитирай
16. lidislidis - Пак минус с един от многото й никове
26.03.2012 13:40
13:26 - alllyallly
цитирай
17. lidislidis - Minus ot
26.03.2012 23:41
22:33 - biasbiasov
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3267337
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930