Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.02.2016 16:51 - Мюсюлманска терористка закла дете в Москва и заплаши да се взриви
Автор: lidislidis Категория: Новини   
Прочетен: 5127 Коментари: 17 Гласове:
28

Последна промяна: 29.02.2016 19:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
29. 02. 2016

15 часа московско време

Мюсюлманска терористка закла дете и заплаши да се взриви в Москва

image

Вижте видеото ТУК   www.facebook.com/RTvids/


Жена в черно държи отрязаната глава на дете в близост до спирка на метрото в Москва. 

Една жена, облечена цялата в черно държаща отрязаната глава на дете е била арестувана в близост до метростанция в Москва преди час .
Тя крещяла: "Аз съм терорист" и заплашвала да се взриви.
Според медиите жертва е момиче Настя М. на 3 годинки, а жената е била нейна детска гледачка. Тя е била наета незаконо от родителите на детето за негова гледачка, срещу скромна сума храна и без трудов договор.
Жената е била мюсюлманка от Узбекистан.След убийството, жената отишла до станцията на метрото,  където е била арестувана от полицейски служител, тъй
като викала, заплашвала и извадила главата на детето  от чантата си и я размахвала срещу минувачите. Тя крещяла силно.
"Краят на света идва след секунди ... Аз съм  смъртта ти"
 "Аз мразя демокрацията. Аз съм терорист ".
"Аз съм  атентатор самоубиец ... Отивам да умра  ... На края на света ..." викала тя. По-късно следствена комисия на Русия публикува изявление в което се казва, че  полицаите са открили тялото на три или четири-годишно дете след потушаване на пожар в жилищен блок в Москва. Предварително разследване разкрило, че заподозряната е детска бавачка и е на 30  години. Заподозряната изчакала, докато родителите на детето напуснали апартамента с по-голямото дете, след това убила детето и подпалила апартамента, като го заляла с бензин.   Майката на убитото дете е приета в болница в безсъзнание,
след като е научила новината.

Съобщават руската телевизия.
  фацето и много медии по света.    russian.rt.com/article/151304




Гласувай:
28



1. lidislidis - Новината е потресаваща!!
29.02.2016 17:07
В момента се установява психичното състояние на тази убийца. Каквото и да се установи, според мен вина имат родителите, че са допуснали непозната и луда да гледа децата им. Такива случаи има много, когато за малко средства, или за хляба само дори и луди българки заминават да гледат деца по света...Лично съм чувала за една такава от Ямбол по скандинавието бита и трепана луда, представяща се за детегледачка миналата година.
цитирай
2. pando - Да си имаш работа с мюсюлмани
29.02.2016 17:42
Не е лека работа...Никой не е против религията им,но против начина им на живот. Имат пет жени,данъци не плащат,не си знаят и броя на децата,да не говорим за възпитание и образование на децата. По принцип ако го запитате какво работи-Отговорът е "Аз съм шеф" или "Бизнесмен"-Ха сега де. Има разбира се и изключения...Но това е масовото явление. Това са любимците на уважаемата Г-жа Меркел и Соросоидите...
цитирай
3. djani - Случаят би бил само психиатричен,
29.02.2016 17:57
Ако не бе религиозния, ислямистки привкус на случилото се. И за Русия проблема не е по-малък от този в мюсулманския свят. Както винаги потърпевши са невинните...
цитирай
4. lidislidis - Te са генно увредени хора. Кръвосмешателствата и ранните бракове са си дали отражения
29.02.2016 18:06
pando написа:
Не е лека работа...Никой не е против религията им,но против начина им на живот. Имат пет жени,данъци не плащат,не си знаят и броя на децата,да не говорим за възпитание и образование на децата. По принцип ако го запитате какво работи-Отговорът е "Аз съм шеф" или "Бизнесмен"-Ха сега де. Има разбира се и изключения...Но това е масовото явление. Това са любимците на уважаемата Г-жа Меркел и Соросоидите...


Освен физиката им с неправилни черти имат много психически увреждания. Това е доказано с изследвания. Агресията им е голяма и нямат интелигентност. Религията им е последствие и ги уврежда още повече. Това е истината.
Всички са генно увредени.
Приятна вечер, Пандо!
цитирай
5. lidislidis - Да, така е. Жалко за детенцето...
29.02.2016 18:10
djani написа:
Ако не бе религиозния, ислямистки привкус на случилото се. И за Русия проблема не е по-малък от този в мюсулманския свят. Както винаги потърпевши са невинните...


Невинната жертва е детенце и това е потресаващо... Тази е напълно луда, или и е платено да направи драмата...Родителската грешка е също непростима.
Лека вечер, Джани!
цитирай
6. gosho568 - .....
29.02.2016 18:22
lidislidis написа:
В момента се установява психичното състояние на тази убийца. Каквото и да се установи, според мен вина имат родителите, че са допуснали непозната и луда да гледа децата им. Такива случаи има много, когато за малко средства, или за хляба само дори и луди българки заминават да гледат деца по света...Лично съм чувала за една такава от Ямбол по скандинавието бита и трепана луда, представяща се за детегледачка миналата година.

И аз съм чувал за тая от Ямбол, дето с фалшиви тапии се представяше за фотографка и мениджърка из Норвегия и Финландия...
цитирай
7. lidislidis - Щом и в България се е разчуло, смяташ каква е...като тази в Москва.
29.02.2016 18:42
gosho568 написа:
lidislidis написа:
В момента се установява психичното състояние на тази убийца. Каквото и да се установи, според мен вина имат родителите, че са допуснали непозната и луда да гледа децата им. Такива случаи има много, когато за малко средства, или за хляба само дори и луди българки заминават да гледат деца по света...Лично съм чувала за една такава от Ямбол по скандинавието бита и трепана луда, представяща се за детегледачка миналата година.

И аз съм чувал за тая от Ямбол, дето с фалшиви тапии се представяше за фотографка и мениджърка из Норвегия и Финландия...


Психарка пълна. Проста психарка с грандомания и фалшива до мозъка на костите си. Добре, че я прогониха работодателите й, като я видяха, че е куку...
цитирай
8. sekirata - Привет,Лидис!
29.02.2016 20:52
Да се надяваме ,че в Русия този случай е единичен

Май вече не подбират държави. Фанатици.
Америка засега я прескачат.
Дали им е далечко? Но едва ли това е причината.

11 септември 2001 -Кулите -Близнаци Ню Йорк
цитирай
9. lidislidis - Права си, Анита! Агресивни са и не подбират и не зачитат нищо и никой...
29.02.2016 21:14
sekirata написа:
Да се надяваме ,че в Русия този случай е единичен

Май вече не подбират държави. Фанатици.
Америка засега я прескачат.
Дали им е далечко? Но едва ли това е причината.
11 септември 2001 -Кулите -Близнаци Ню Йорк


Всичко е планувано и ролята на Америка взе да прозира...
Президента на Америка преди време каза, че ще вземе бежанци през 2017г. До тогава я камилата, я камилара, а и той няма да е президент... Празни обещания за пред Европа.
Лека вечер!
цитирай
10. lidislidis - Света масово изкрейзи...причините са известни
29.02.2016 21:39
brancaleon написа:
Напоследък в медиите се появи информация за много случаи на насилие над деца, което не е извършено от фанатици.


Икономическите кризи са навсякъде, като добавим и този психичен тормоз, който ЕС допълнително умишлено нанася на 28 страни членки с тези мигранти и редица други причини водят хората до постоянни стресове и психични заболявания. ЕС трябва да бъде съден и за предумишлен тормоз на европейското население , заради налудничавата си идея за мигрантите и мигрантските терористични актове и физически посегателства над европейците. Наистина много болни хора има в тези 28 страни, които ЕС съсипа безотговорно и нарочно отвсякъде.
Лека вечер!
цитирай
11. elenkokoschkov - ТаА е била дрогирана,
01.03.2016 11:02
lidislidis написа:
В момента се установява психичното състояние на тази убийца. Каквото и да се установи, според мен вина имат родителите, че са допуснали непозната и луда да гледа децата им. Такива случаи има много, когато за малко средства, или за хляба само дори и луди българки заминават да гледат деца по света...Лично съм чувала за една такава от Ямбол по скандинавието бита и трепана луда, представяща се за детегледачка миналата година.


убеден съм ,като се надрусат и превъртат .Но че е била инструктирана ,била е !!!!
цитирай
12. lidislidis - Може и съучастници да е имала..личи си, че е планувано действие
01.03.2016 11:27
elenkokoschkov написа:
lidislidis написа:
В момента се установява психичното състояние на тази убийца. Каквото и да се установи, според мен вина имат родителите, че са допуснали непозната и луда да гледа децата им. Такива случаи има много, когато за малко средства, или за хляба само дори и луди българки заминават да гледат деца по света...Лично съм чувала за една такава от Ямбол по скандинавието бита и трепана луда, представяща се за детегледачка миналата година.


убеден съм ,като се надрусат и превъртат .Но че е била инструктирана ,била е !!!!


Само, се чудя на тези родители безотговорни, как не са забелязали нищо до последно...
Всичко ще се разбере от следствието. Голям стрес е за обществото и за семейството. Може, би майката на детенцето я е наела чрез обява в нета, както става обикновено и сега чувства вината си двойно, заради това е припаднала и е зле в болницата... Пази, Боже! Детегледачка убийца...
цитирай
13. elenkokoschkov - Аз мисля ,че са я дрогирали и са и
01.03.2016 15:19
lidislidis написа:
elenkokoschkov написа:
lidislidis написа:
В момента се установява психичното състояние на тази убийца. Каквото и да се установи, според мен вина имат родителите, че са допуснали непозната и луда да гледа децата им. Такива случаи има много, когато за малко средства, или за хляба само дори и луди българки заминават да гледат деца по света...Лично съм чувала за една такава от Ямбол по скандинавието бита и трепана луда, представяща се за детегледачка миналата година.


убеден съм ,като се надрусат и превъртат .Но че е била инструктирана ,била е !!!!


Само, се чудя на тези родители безотговорни, как не са забелязали нищо до последно...
Всичко ще се разбере от следствието. Голям стрес е за обществото и за семейството. Може, би майката на детенцето я е наела чрез обява в нета, както става обикновено и сега чувства вината си двойно, заради това е припаднала и е зле в болницата... Пази, Боже! Детегледачка убийца...


дали главата на детето , а други са свършили черната работа .
цитирай
14. kvg55 - Честита Баба Марта!
01.03.2016 16:24
И нас ще ни сполети.
цитирай
15. sekirata - ДА ТИ Е ЧЕСТИТА БАБА МАРТА
01.03.2016 19:09
НА ТЕБ И ТВОЯТ СИН!
ДА СИ ОСТАНЕ ГОРД БЪЛГАРИН!
цитирай
16. gosho568 - 7. lidislidis - Щом и в България се е разчуло, смяташ каква е...като тази в Москва. 29.02 18:42
01.03.2016 22:15
Да хванат и да я гръмнат насред площада..!!!
цитирай
17. jivi93 - Това е ужасно
02.03.2016 16:37
Все се надявах да не е истина тая потресаваща новина... Но уви!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3252060
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031