Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.12.2015 04:36 - "Аnonymous" атакуват масово Ердоганова Турция (ново послание)
Автор: lidislidis Категория: Новини   
Прочетен: 4103 Коментари: 16 Гласове:
21

Последна промяна: 27.12.2015 04:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   НОВИ АТАКИ И ПОСЛАНИЯ ДО ЕРДОГАН ОТ    24.12.2015г.




image

След обявената хакерска война на Анонимните срещу правителството на Турция, само за седмица атаките им са сринали напълно 400 000 интернетни важни сайтове и страници в Турция.
Атаките продължават. На 24.12. 2015г. на връх Християнския празник, Анонимните излязоха с нова закана и обяснение на действията си срещу Турция и турския нет.

Според тях те ще продължават да сриват и атакуват турските нетни страници, дотогава, докато Ердоган подкрепя ИД и търгува евтин петрол с тях, както и предоставя безплатно лечение и възстановява войници на ИД в турските си болници и им предлага закрила и хуманитарни помощи. В специално публикуван видеоклип, Анонимните отправят поредното си послание към турското правителство и конкретно излагат позицията и бъдещите си действия  с предстоящи интернетни масови атаки на нетната мрежа в Турция, ако Ердоган и правителството му не спрат да подкрепят ИД.

 
"Ако не спрете да подържате ИД, ние ще продължим да атакуваме вашия интернет- ROOT DNS, вашите банки и държавни специални и тайни сайтовете, летищата ви, болниците, учрежденията, личните доставчици и всички социални сайтове дори на гражданите ви, които ви подкрепят и подкрепят политиката ви."-се казва в посланието от видеоклипа до турците, пуснат вчера в социални медии, сайтове и тубето. Може да видите клипа:
 


Източник  сайта на Анонимните
и тубето
Превод Сиркавара Лидия







Гласувай:
21



1. lidislidis - Не знам, ако запукат и съседите- приятелите на Ердоган и Турция
27.12.2015 05:00
И тези дето търгуват с Ердоган, съседите му, дето се турчеят и автономия искат да са плътно до него!? Хептем ще стане по неандерталско мюсюлмански живота без нет...Натам отиват нещата.
цитирай
2. ok3223 - На тези момчета е ясна
27.12.2015 07:53
играта, мръсната, на турчулята. Че в основата на всечко ставащо там са и те.Че те на практика, а и всякак са съюзници на прословутата ИДИЛ и печелят от това в момента. Като се и надяват и в бъдеще, когато започнат да се уреждат нещата, да са присвоили по някое парче земя от комшиите.
цитирай
3. ok3223 - Здравей, здравей!
27.12.2015 08:00
Вършиш много добро дело, като ни изнасяш информация и неща, до които ние не можем да се доберем по една или друга причина.
Поздрави и ГООЛЯМО БЛАГОДАРСКО ЗА ТОВА. оК
цитирай
4. of4arsnakovalnia10 - Честита Коледа и при теб, Лидис!
27.12.2015 11:02
Ще бъда океанословен. Извини ме за което, но като се има предвид, че не коментирам при теб /то при кого ли всъщност коментирам/ - мисля, че ще е търпима. Един дълъг коментар - все едно 20 къси през годината. По 2 на месец, баси.

Първо по темата на постинга ти:
Недолюбвам Турция по принцип, но повече недолюбвам дезинформацията или изкривяването на такава. Особено когато е така нагласена, че да звучи достоверно и да е принципно истина /тоест да не е лъжа, но да е изкривена, професионално поднесена истинна лъжа/.
Какво искам да кажа:
Анонимните с... са Сила!
Там са едни от най-добрите Хакери /прочети при мен, но под профила ми starforlife, ако искаш какво е това Хакер/, заели една по-"агресивна" позиция спрямо... недобри практики въобще в световен мащаб, почти излизаща от същността на понятието Хакер.
Но!!!
Но:
Първо - да бутнеш 400 000 страници и то в не кой да е сегмент за седмица - е задача НЕПОСИЛНА за която и да е СЛУЖБА /камо ли Анонимните/.
Запозната ли си с фонда на Ердоган "хавуз медйасъ"?!
Запозната ли си с факта, че той набра и използва над 700 милиона!!! долара по този фонд?!
Че целта му /на фонда иде реч/ беше да придобие /и това е факт/ 70% от медиите в Турция, включително електронните?!
Няма как "Анонимните" да бутн...ат такова количество сайтове, за такъв период от време!
Виж 67 000 да. И то не бутнати и останали в състояние на паритет!
И те не бутнати и държани аут в един и същи период от време!
Просто ТОВА Е НЕВЪЗМОЖНО!
ТЕХНИЧЕСКИ Е НЕВЪЗМОЖНО!
(без използването поне на два супер-компютъра, с които "Анонимните" /вече/ не разполага...т)
Толкова по постинга ти /при все, че казах едва 30% от желаното/.

Сега по отношението "аз-ти":
Надявам се да ти стана ясно, че аз съм последния човек, който би толерирал интриги и плюене по другиго.
Тоест - аз никога не съм участвал и бъди сигурна, че няма да участвам в такива неща, не само спрямо теб тук /и където и да е всъщност/, а и спрямо когото и да е.
Нещо повече.
Смея да твърдя, че те гони параноя.

ПС: А сега да заведа на друго място, който следва "виртуалната ми разходка"
При Френд Фрий.
цитирай
5. of4arsnakovalnia10 - От онзи ден случайно попаднах на едни постинги и кръстосани коментари, в които се говореше за една котка.
27.12.2015 11:12
Подложих снимките на... дигитализиран анализ.
Не не мися, а твърдо съм убеден, че не си обект на каквато и да е "хакерска" перманентна атака.
Дори, ако прочетеш постинга ми за това що е то Хакер и има ли то почва у нас - най-малкото ще започнеш да се изразяваш правилно.
Ще разбереш що е Хакер и що е кракер.
Твърдо ти заявявам, че в компютъра ти никой не ти рови!
На Секирата /която отдавна съм определил също като жертва на самовнушението си - още през 2013-та, когато точно мен набеди в такива вмешателства/ също.
Просто ТУК ИМА НЯКОИ ТЪПАНАР-БЛОГОВИ ЕЛЕМЕНТИ, КОИТО СИ ИГРАЯТ С ВАС!
Не могат тези неща /защото те не са и никак лесни, а човек, който все пак ги може - е достатъчно интелигентен, че да не ги прави, защото е въпрос на трупани с години Знания и образование, а не на разни измислени "хакерски" програмки и лаладжийски похвати/, та: не могат тези неща да се правят току така и от кой да е.
И казах го в скобите, но да го повторя: човек, който принципно ги може - няма да тръгне да ги прави.
Особено пък с такива "обекти" като Вас, които не представляват никакъв интерес.
От каквото и да е естество.
И зная, че тук ще се опиташ да ми опонираш, но повярвай ми - в "спор" /бръщолевене/ няма да ме въвлечеш.

Просто ти /Ви/ го казах.
А, ако на Вас Ви харесва да сте в позицията на жертвата - това си е Ваш проблем, които самите Вие трябва да превъзмогнете и разрешите.

Поздрави и весело посрещане на Новата година.
цитирай
6. lidislidis - Поздрави, ОК3223!
27.12.2015 16:11
ok3223 написа:
Вършиш много добро дело, като ни изнасяш информация и неща, до които ние не можем да се доберем по една или друга причина.
Поздрави и ГООЛЯМО БЛАГОДАРСКО ЗА ТОВА. оК


Благодаря за коментара! Поднасям ви пресни новини от нашите медии, телевизия и страниците на групата ми от Финландия във фацето. Преди да я поднеса новината сравнявам и тогава поднасям истината и фактите! Не си ги измислям и не разтягам локуми около тях. Винаги посочвам източниците за справка, ако някои се съмнява в новината. Радвам се, че ти харесват новините ми и ми даваш стимул да продължавам да ги пиша! Весели Новогодишни празници и успешна Нова Година !
цитирай
7. sekirata - Лидис, какво искат от тебе?
27.12.2015 18:23
Всичко черпиш от източници там във Финландия,не си го измислила ти,какво остава,че някои тук ги е яд,че имаш тази възможност да поднасяш горещи теми
ОТВЪН, та си и фотограф на всичко отгоре!Е, това ако не е завист и злоба здраве му кажи.А колкото че замесват и мене,няма как да ме пропуснат, носи ми се слава на расистка,НО НЕ СЪМ, А СЪМ ПАТРИОТ И НАЦИОНАЛИСТКА! Явно не правят разлика тези тук с развни никове, а не със истинските си имена и снмки,къде са тръгнали да критикуват тогава? Отде да се знае,че не пише един човек с няколко профила и име,никове? Колкото до моето клипче и стих в днешният ми пост,казвам това което мисля,което виждам, та както
винаги- НА СЕБЕ СИ ВЯРНА ОСТАВАМ!
А
цитирай
8. lidislidis - до of4arsnakovalnia10
27.12.2015 20:11
Смятам, че коментарът ти е по просташки интригантски вулгарен и неподходящ.
Дала съм източник на новините, вместо да се заяждаш с мен провери какво пишат на сайта си анонимните и тогава се изхвърляй, подстрекаван от селските интригантки тук. Не ми определяй диагнози и не ми пиши клюки за други потребители, не се ли усещаш, че простееш ? Изследвал снимките ми? Е, и? Заспа ли спокойно шуглата, дето друсаш и която краде на поразия из нета, че я хванах в крачка? Какво още иска? Да съобщя на мъжа й селянина , че няма мъж в сайта, дето не му се е пуснала, само за идеята интриги? Кажи й. че няма проблем и мъжа й ще научи, ако трябва за всичките й курвалъци, ако продължавате да се бутате с лъжи и интриги в блогването ми.
цитирай
9. lidislidis - Завират се и интригантничат напразно. Толкова им акъла, това си могат!
27.12.2015 20:17
sekirata написа:
Всичко черпиш от източници там във Финландия,не си го измислила ти,какво остава,че някои тук ги е яд,че имаш тази възможност да поднасяш горещи теми
ОТВЪН, та си и фотограф на всичко отгоре!Е, това ако не е завист и злоба здраве му кажи.А колкото че замесват и мене,няма как да ме пропуснат, носи ми се слава на расистка,НО НЕ СЪМ, А СЪМ ПАТРИОТ И НАЦИОНАЛИСТКА! Явно не правят разлика тези тук с развни никове, а не със истинските си имена и снмки,къде са тръгнали да критикуват тогава? Отде да се знае,че не пише един човек с няколко профила и име,никове? Колкото до моето клипче и стих в днешният ми пост,казвам това което мисля,което виждам, та както
винаги- НА СЕБЕ СИ ВЯРНА ОСТАВАМ!
А


Много хубаво клипче си направила! Както винаги самата истина си отразила в него! Музиката също подходяща, поздравления! Нека си мислят елементарните интригантки, самонарекли се поетеси, че никой не вижда простотията и интелекта им на крадли и глупачки. Виждат се и личат от километри. Поздрави и светли Новогодишни празници!
цитирай
10. gosho568 - Интересен постинг!
27.12.2015 22:07
Не мисля, че трябва да има някакъв с точната бройка на "Анонимните", при условие, че си цитирала източници и нищо не си си изсмукала от пръстите.....
цитирай
11. lidislidis - Анонимус имат сайт, фаце, твитер и 100 страници от медиите сочат 400 000 атакувани турски сайта
27.12.2015 22:26
gosho568 написа:
Не мисля, че трябва да има някакъв с точната бройка на "Анонимните", при условие, че си цитирала източници и нищо не си си изсмукала от пръстите.....


Това. че този прост потребител и интригант не знае да провери, или му изнася да лъже си е негов проблем и на компанията му интригантки от блога.

Ето един от стотиците източници по темата ми
http://www.hellou/2015/12/anonymous-launch-massive-cyber-attack-on-turkey-as-part-of-war-against-isis-74469/

http://anonhq/unfinished-anonymous-declares-war-on-turkish-government/

Обезмисля се постингът му срещу мен, подстрекаван от глупачките да плюе мен и Анонимните. Простака си остава простак, дори и да знае да помпа курвите в блога и да пише лъжливи постинги срещу потребителите на блога. Факт е!
цитирай
12. lidislidis - Жалко, че в блога печелят за Инвестор турски цигани, сводници и проститутки путеси
28.12.2015 00:57
С оплювателни постинги без причина срещу потребителите на сайта. И това е факт.
цитирай
13. bachev - Хе, хе, кой е този непросветен и тъп потребител of4arsnakovalnia10?
28.12.2015 04:29
Измислено име, измислено ЕГН, някакъв глупав палячо, който се прави на регулировчик в блога на бабите и ги изтипосва на 1 стр. да им се смеят хората, отгоре на това и с низши елементарни познания...? Някакъв прост човек, я не му се връзвайте!
цитирай
14. pando - PRIVET
28.12.2015 11:33
SESTRO!
цитирай
15. lidislidis - Привети, Пандо!
29.12.2015 18:49
pando написа:
SESTRO!


Весели Новогодишни празници!
цитирай
16. pando - Да си ми жива и здрава
31.12.2015 00:13
Ти и семейството ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3256029
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031