Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2016 23:11 - С кръста напред, християни! Трябва да оцелеем!
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 13008 Коментари: 13 Гласове:
12

Последна промяна: 31.01.2016 23:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image
 
Тази държава е християнска и жителите й са християни!
                   
                   Не на християнската инвазия!
                     
                  Християнството няма да загине!
         
          Вън от тук всички мюсюлмански завоеватели!
           
                  Който ги подкрепя, да се маха с тях !
                                 
                                      Вън от ЕС!
                 
                     НИЕ СМЕ ХРИСТИЯНСКИ НАРОД!


image
 С кръста напред днес тръгнаха стотици финландци привърженици на движението за затваряне на финските граници и излизане от ЕС в митинг протест в град Хелзинки. Това са обикновени хора, от различни поколения и на различна възраст, с различни професии и от различни партии. Радостното е, че до пенсионерите стоят много младежи и ученици. Всички те са сплотени от идеята за единна Финландия и осъждат с този митинг протест посегателствата на мюсюлманите мигранти над жените с изнасилвания и побоища, които станаха ежедневие в страната. Всички те искат излизане от ЕС, поради тази порочна политика на мигрантите, която се явява инвазия по севера ИНВАЗИЯ НА МЮСЮЛМАНИТЕ НАД ХРИСТИЯНИТЕ!!
ПРОВЕЖДАНА ПОД РЪКОВОДСТВОТО НА ЕС БРЮКСЕЛ!. 
Такива митинги протести днес се проведоха в десетки градове на страната по площадите и пред кметствата им. 
Всички протести минаха нормално и мирно. След шествието по централната улица в Хелзинки , стачкуващите се установоиха на стълбите на финския парламент, където запалиха символично свещи с изобразени на тях финския лъв и лидери на движението произнесоха слово отправено към народните управници, правителството и депутатите и към народа, като акцентираха с мотото им  да бъдат затворени границите незабавно, за да не се провежда инвазията открито и нагло, а мигрантите, да бъдат изгонени в страните им и  Финландия да излезе от ЕС. Народа на Финландия може да определя сам съдбата си, а не да бъде управляван от Брюксел и масово унищожаван.
Накрая както винаги митинга завърши със задружно пеене на националния химн на фините от протестиращите.
Такива митинги движението прави в различни градове всеки уйкенд. Навярно скоро търпението му ще се изчерпи....Всичко си има граници, ако не се вслушат в исканията на протестиращите.
Радостното е, че движение "Затворени граници" събира все повече привърженици и последователи.


image
 image

   image


Видеоклипа е един от стотиците направени по повода на протестите, за днешния митинг още няма качен клип. Ще пусна, като качат в тубето.

@ Лидия Сиркавара 

Хелзинки

30.1. 2016г.






Гласувай:
18



1. planinitenabulgaria - В Македония троловете пък
31.01.2016 09:18
написаха песен:
Ела Путин, спаси ни от ЕС и от НАТО!
цитирай
2. asthfghl - ?
31.01.2016 10:10
"Не на християнската инвазия!"

Това пък какво се предполага, че трябва да означава?...
цитирай
3. pando - Прекрасна статия
31.01.2016 10:24
Европейските народи нямат нищо общо с петата колона от Брюксел.
цитирай
4. mihala - Скрита картинка къде е грешката ?
31.01.2016 13:01
Скрита картинка къде е грешката ?
цитирай
5. lidislidis - Aз не определям хората на категории , всеки може да изкаже мнението си и има право на мнение
31.01.2016 17:14
planinitenabulgaria написа:
написаха песен:
Ела Путин, спаси ни от ЕС и от НАТО!


Партийните пристрастия и фобии са ми чужди. Невежеството на партийни фобии не ме водят. Троловете са присъщи за слаби хора, които се обработват, както вас и лаят, като кучета по кервана. Не виждам защо си написал минус на снимките от стачката на фините. Стоиш толкова далече от тях, не само по километри...
цитирай
6. lidislidis - Различни са условията на този процес
31.01.2016 17:19
asthfghl написа:
"Не на християнската инвазия!"

Това пък какво се предполага, че трябва да означава?...


Вие сте се предали отдавна и присъединили заблудено към мюсюлманството. При вас не се налага да изнасилват и убиват, тъй като са го правили преди векове и оттогава сте техни. Сега вилнеят по скандинавието и хората го виждат доста добре. Не съм им аз писала лозунгите, нито мога да им променям мнението. Тук манипулациите на народа не вървят. Така го виждат хората, така стачкуват.
цитирай
7. lidislidis - Как да имат, когато Брюксел работи против тях?
31.01.2016 17:24
pando написа:
Европейските народи нямат нищо общо с петата колона от Брюксел.


Брюкселската работа няма нищо общо с политиката на Европа и европейците, напротив, насочена е против тях и унищожаването им. доказателства много. Това с мигрантите мюсюлмани е само едно от оръжието на Брюксел да погуби европейците. Поздрави, Пандо!
цитирай
8. lidislidis - Така са преценили стачкуващите, така протестират
31.01.2016 17:29
mihala написа:
Скрита картинка къде е грешката ?


Осъзнали са, че християнството им е в заплаха, докарана умишлено от ЕС.
Християнският кръст заедно с финския флаг са силни и неопетнени символи за фините. Няма лесно да бъдат опетнени, въпреки желанието на Брюксел за мюсюлманско господство по севера.
Знаеш ли колко са изнасилените, битите, убитите жени и девойки от мюсюлманските бежанци на Брюксел натрапени по скандинавието и във Финландия?? Много са и продължават благодарение на ЕС членството и политиката на Брюксел.
цитирай
9. asthfghl - 6.
31.01.2016 18:09
Ама какво ти дава право да ми говориш аз на кого съм се предал? Познаваш ли ме лично? Коя точно част от въпроса ми те доведе до тези гениални заключения? И защо отвличаш вниманието и избягваш въпроса?

Пак ще попитам. Какво се предполага да означава това "християнска инвазия"? Самата ти си го написала в постинга си, значи би трябвало да си в състояние да обясниш значението на това словосъчетание? В какъв контекст си го използвала?

Въпросът е сравнително простичък и не би трябвало да те затрудни особено. А тези глупости за това на кого съм се предал ги зарежи - не минават.
цитирай
10. lidislidis - Не съм те нападала лично, вижда се, че ти лично хвърляш обвинения срещу мен
31.01.2016 18:59
asthfghl написа:
Ама какво ти дава право да ми говориш аз на кого съм се предал? Познаваш ли ме лично? Коя точно част от въпроса ми те доведе до тези гениални заключения? И защо отвличаш вниманието и избягваш въпроса?

Пак ще попитам. Какво се предполага да означава това "християнска инвазия"? Самата ти си го написала в постинга си, значи би трябвало да си в състояние да обясниш значението на това словосъчетание? В какъв контекст си го използвала?

Въпросът е сравнително простичък и не би трябвало да те затрудни особено. А тези глупости за това на кого съм се предал ги зарежи - не минават.


Това словосъчетание не е измислено от мен, а от стачкуващите, в чийто редици има професори, работници и всякакви християни, които виждат и оценяват обстановката. При вас може да е търпима, но тук не е тази подмяна на народа и религията му. Е, не е ли инвазия да се заличава умишлено културата, законите религията на един народ, по поръчка на Брюксел с тези натрапени бежанци, които правят инвазията безнаказано, дори покровителствани от ЕС. Ами, не се заяждай с мен, ами ела и виж с очите си какво става всеки ден. Аз отразявам истината, чийто свидетел съм и така я отразяват и медиите ни. Нищо не съм съчинила, или преувеличила. Който не вярва да дойде да види и да пита стачкуващите защо стачкуват и защо смятат, че ЕС провежда инвазия.
Моето мнение, като наблюдател е, че са прави.

Инвазията е срещу християните и се провежда от мюсюлманските бежанци.
цитирай
11. asthfghl - 10.
31.01.2016 19:52
Как така не си ме нападнала, след като отговорът ти на моя въпрос съдържа някакви обобщени съждения, насочени към мен в множествено число!? Това ли ти е скандинавското възпитание?

> При вас може да е търпима

И продължаваш. Простакеса.

Словосъчетанието е "ХРИСТИЯНСКА инвазия". Наясно ли си какво означава това? Че християните са предприели инвазия. Каква е тази глупост!?
цитирай
12. lidislidis - Личните ти нападки и обиди са неоснователни и говорят за тенденция и нисък интелект
31.01.2016 20:38
asthfghl написа:
Как така не си ме нападнала, след като отговорът ти на моя въпрос съдържа някакви обобщени съждения, насочени към мен в множествено число!? Това ли ти е скандинавското възпитание?

> При вас може да е търпима

И продължаваш. Простакеса.

Словосъчетанието е "ХРИСТИЯНСКА инвазия". Наясно ли си какво означава това? Че християните са предприели инвазия. Каква е тази глупост!?


Нисък интелект и комплекси имаш, заради това изопачаваш думите ми и си служиш с лични обиди. Запази думата простакеса, както ме наричаш за себе си и близките си. Не показвай нивото си публично. Сам се правиш за смях и показваш нивото си.
Всеки твой обиден коментар ще бъде трит. Пиши си агресивните изопачени коментари, където вървиш!
цитирай
13. lidislidis - Престани да пишеш обидни лични коментари и минуси в блога ми с фалшивите си никове!
31.01.2016 21:35
asthfghl написа:
Как така не си ме нападнала, след като отговорът ти на моя въпрос съдържа някакви обобщени съждения, насочени към мен в множествено число!? Това ли ти е скандинавското възпитание?

> При вас може да е търпима

И продължаваш. Простакеса.

Словосъчетанието е "ХРИСТИЯНСКА инвазия". Наясно ли си какво означава това? Че християните са предприели инвазия. Каква е тази глупост!?



цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3269705
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930