Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.12.2015 19:12 - Коледно послание от съблогерка до блогерите с които общувам тук
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 4721 Коментари: 20 Гласове:
20

Последна промяна: 23.12.2015 20:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Здравей!   И двамата сме в графа "приятели" на Лидия,  Но мисля, че грешим в това и неправилно сме се определили за такива.  Лидия е интелигентна, но показва неуравновесеност и вулгарен език. Има много достойнства, но не е безгрешна. Пиша ти това, т.к. едва ли си имал време да се ориентираш , а и като мен и" вярваш. споделям за твоя информация, макар да ти се струва малко странно, но ми се иска и ти да се замислиш и да се ориентираш правилно за себе си и да я отпишеш от приятели, както и да не влизаш повече в блога на Лидия и не гласуваш и коментираш, ако искаш да постигнеш нещо в това място наречено блог.бг.   Хубава вечер!



Това писмо ми го изпратиха няколко от блогерите, които са го получили. Някои пишат поздрави и празнични послания в нета тези дни. Други пишат интриги и ги пускат с надеждата да "ориентират" потребителите да не влизат в блога ми, да не коментират и да не гласуват. Какво да се прави, хора разни по интелект и действия.
Не зная как  се чувстват получилите това писмо, мен ми стана смешно за нея...:)

image

Mоята Лиза Лаце ви  пожелава Весела Коледа на всички!





Гласувай:
20



1. katara - лиди, знаеш ,по добре на Хората в устата ....
23.12.2015 19:27
отколкото в....краката...
Весела Коледа !
Здраве, топлина и много обич !!
цитирай
2. rustam - Не съм
23.12.2015 19:32
получавал такова писмо, но нямам друго определение за този текст, освен чисто лицемерие и интригантство!
Лиди, злото настрана, Весели празници ти желая!
цитирай
3. lidislidis - Явно, че много присърце го е взела госпожата този сайт и вразумява потребителите
23.12.2015 20:01
katara написа:
отколкото в....краката...
Весела Коледа !
Здраве, топлина и много обич !!


Весела Коледа и на теб и близките ти!
Изнесох писмото, тъй като ми стана наистина смешно за манталитета на някои интригантки в сайта. Навярно си е въобразила, че ако не влизат в блога ми ще свърши света за мен. Всеки избира сам къде да влиза и да излиза никой не чака смешни интригантски послания :)))
цитирай
4. lidislidis - Светли и весели коледни празници, Рустаме!
23.12.2015 20:08
rustam написа:
получавал такова писмо, но нямам друго определение за този текст, освен чисто лицемерие и интригантство!
Лиди, злото настрана, Весели празници ти желая!


Още не е късно, кампанията на интригантството не празнува, може и да ти изпрати и на теб писмото. Явно се е изморила наведнъж да пише на 100 човека.
Толкова години сме тука, но не бях писала и получавала такива писма, явно простотията и интригантството са се развили чудовищно за сметка на нормалните отношения в блога.
Поздрави!
цитирай
5. katara - аххх ,Лиди ,страхотна котарана ...
23.12.2015 20:19
каква осанка !
Тя, като Кралица ,бе мила ..

цитирай
6. lidislidis - Лиза е супер маникенка! Умее и обича да позира.
23.12.2015 20:45
katara написа:
каква осанка !
Тя, като Кралица ,бе мила ..



Има величествено излъчване и много снимки, календари и видеа.
Пада си по аксесоари, шапки, дрехи накити ...въобще различна е.
Радвам се, че ти харесва. Много хора я харесват от познатите ми.
цитирай
7. aip55 - Според мене
24.12.2015 05:45
това е интригантство от страна на този който го е написал. В случая това е начина на бягство от реалността за човешко общуване и отношение с пишещите хора в блога. Оставям егото им на страна.
Преди известно време (може би една година), бях получил нещо подобно за Юлия.
Разбира се, не се подадох, защото съм преценил, че тя е умен и интелигентен човек, а разбрах и също, че театъра в блога е нейно хоби.
И аз не одобрявам уличният език в блога ти. Ти си един от мислещите хора в блога, показваш висок интелект и култура в това, което пишеш/мислиш. Мисля, че културният език е по-подходящ и ценящ от читателите ти за тебе. Явно и нервите не ти издържат от такива простотии.
Но аз си имам една максима в такива случаи, че всеки си има дупе и сам да се грижи за хигиената му, а не да се ангажира и да лиже чужди дупета с хапливият си език хигиенично...
Е, от сто човека има 99 различни мисли. Не трябва да се сърдим, че са различни, но аз ще те чета, защото вярвам в това, което пишеш и мислиш.
Весела Коледа и Новогодишни празници на всички, които прочетоха коментара ми. И разбира се и на тебе Лиди...
цитирай
8. lidislidis - Според мене
24.12.2015 06:44
aip55 написа:
това е интригантство от страна на този който го е написал. В случая това е начина на бягство от реалността за човешко общуване и отношение с пишещите хора в блога. Оставям егото им на страна.
Преди известно време (може би една година), бях получил нещо подобно за Юлия.
Разбира се, не се подадох, защото съм преценил, че тя е умен и интелигентен човек, а разбрах и също, че театъра в блога е нейно хоби.
И аз не одобрявам уличният език в блога ти. Ти си един от мислещите хора в блога, показваш висок интелект и култура в това, което пишеш/мислиш. Мисля, че културният език е по-подходящ и ценящ от читателите ти за тебе. Явно и нервите не ти издържат от такива простотии.
Но аз си имам една максима в такива случаи, че всеки си има дупе и сам да се грижи за хигиената му, а не да се ангажира и да лиже чужди дупета с хапливият си език хигиенично...
Е, от сто човека има 99 различни мисли. Не трябва да се сърдим, че са различни, но аз ще те чета, защото вярвам в това, което пишеш и мислиш.
Весела Коледа и Новогодишни празници на всички, които прочетоха коментара ми. И разбира се и на тебе Лиди...


Всеки си има място и в живота и в нета. Нито се моля на някого да ми посещава блога, нито го гоня.Човек сам може да си прецени къде да влиза и къде не. Относно критиката ти за "уличния ми език", смятам, че не съм нападнала някой без причина. Важи максимата: "Каквото повикало,такова се обадило". Дори някои път се замислям, че е мек езика ми за това колко обиди и действия от личен характер съм понесла тук за над 8г. блогване. Пак повтарям в нета общувам, според това как общуват с мен и длъжница на никого не оставам. Всеки си е индивидуалност. Да си гледат блогването, а не да се занимават с мен. Не се kонфронтирам в групи и пиша с истински материали, не обсъждам живота и качествата на блогърите. Чета и пиша искренни коментари, в малко постинги на блогъри, когато ме впечатли нещо написано от тях.
Благодаря за коментара ти! Светли Коледни Празници за теб и близките ти хора с най добри чувства!
цитирай
9. lidislidis - Да, аз също не празнувам америланския Мери Крисмас , празнувам Скандинавска коледа
24.12.2015 09:16
kushel написа:
Лидия, не празнувам коледа, защото не е български празник, но за Новата година ти пожелавам успехи и спокойствие!


Не мога да празнувам Българска Коледа, тъй като съм възпрепятствана от условията и стоките предлагани в магазините ни. Тук няма боб, фини кори, тиква, орехи , кисело зеле, тъй като не ги употребяват в храните си и не ги купуват. Няма икони по църквите. Скандинавската Коледа е по традиции на древните викинги и е различен празник, които се чевства стриктно и масово , ще напиша подробно някои пост. Благодаря за поздрава! Щастливо посрещане на Новата година , Куш! Дано дойде добра година за българите и за финландците! Поздрави!
цитирай
10. mar866 - ....
24.12.2015 10:25
и аз не съм получавала, но сигурно защото знаят, че не чета и не пиша ЛС-та.
да не ти пука, весели празници!:)

цитирай
11. mar866 - ....
24.12.2015 10:28
lidislidis написа:
Не мога да празнувам Българска Коледа, тъй като съм възпрепятствана от условията и стоките предлагани в магазините ни. Тук няма боб, фини кори, тиква, орехи , кисело зеле, тъй като не ги употребяват в храните си и не ги купуват. !

ами...и при мен е почти така, но аз успявам и се справям:)
сестра ми се научи да точи кори, а румънците започнаха да внасят кисело зеле, около Коледа.
баницата я правим с ябълки - пак е постна.
цитирай
12. lidislidis - Весели Празници, Маре! :)
24.12.2015 14:25
mar866 написа:
и аз не съм получавала, но сигурно защото знаят, че не чета и не пиша ЛС-та.
да не ти пука, весели празници!:)



Aз също не пиша ЛС-та.
Отговарям само на стари и познати съблогери понякога. Радвам се, че се справяш с приготовленията и стоките за празника! При нас е трудно, поради липсващите стоки, така е и за Великден, не продават никъде боя за яйца, но не е проблем. Празнувам по тяхному. Първите години ми беше много терсене, но няма как.Празниците зареждат с положителни емоции и не ги пропускам!
Поздрави!
цитирай
13. sekirata - lidislidis, я се извиси над хорските интриги и сплетни!
24.12.2015 14:59
lidislidis, я се извиси над хорските интриги и сплетни!

Някои с това се хранят,
други като теб се бранят,
дразниш ги със свойте котки,
туй женички са кокотки!
На мъжете им прости,
влюбени са до уши
в лицемерни тук метреси-
самозвани поетеси!
Като мене извиси се,
за свободата си бори се!
Анита
цитирай
14. gosho568 - Весела Коледа, Лидис! Поздрави! :)
25.12.2015 02:24
Весела Коледа, Лидис! Поздрави! :)
цитирай
15. lidislidis - Много точни стихове пишеш! Поздравления!
25.12.2015 05:01
sekirata написа:
lidislidis, я се извиси над хорските интриги и сплетни!

Някои с това се хранят,
други като теб се бранят,
дразниш ги със свойте котки,
туй женички са кокотки!
На мъжете им прости,
влюбени са до уши
в лицемерни тук метреси-
самозвани поетеси!
Като мене извиси се,
за свободата си бори се!
Анита


Незнам къде се бутат с простотията си тези нетни глупачки?!
Невежи, прости, неграмотни се излагат с интригите си като мангалки из блога. Това само им се отдава, станали са за смях ! Какви поетеси са всички виждат отлично, не може от неграмотнички поезия и музика да се създава, има много да драпат докато те настигнат, Ани! Чудесни и честни стихове пишеш! Моите снимки на котки ги крадат и интриги сплитат, както винаги шуглите интригантки! Долно ниво са до една! Светли празници на теб!!
цитирай
16. lidislidis - Весели прзници, Гого на теб и роднините ти!
25.12.2015 05:03
gosho568 написа:
Весела Коледа, Лидис! Поздрави! :)


Живи, здрави и щастливи всички!
цитирай
17. sekirata - Честита Коледа на всички у вас и на котките! Хи!
25.12.2015 15:06
Лиза ти е много горделива, отвисоко гледа, май ти е глезлата, а ?
Малеее...каква примадона котешка и със самочувствие.
цитирай
18. gosho568 - Поздрави!
26.12.2015 02:49
Някои блогери, сигурно са ударили по няколко питиета покрай празниците и се пробваха и мен да ме настройват срещу тебе..... ;)))
цитирай
19. lidislidis - Весела Коледа, Анита!
26.12.2015 05:26
sekirata написа:
Лиза ти е много горделива, отвисоко гледа, май ти е глезлата, а ?
Малеее...каква примадона котешка и със самочувствие.


Светла и щастлива да е за теб и близките ти!
цитирай
20. lidislidis - Да, писаха и постинг и го надрусаха на 1 стр, на връх Коледа!
26.12.2015 05:30
gosho568 написа:
Някои блогери, сигурно са ударили по няколко питиета покрай празниците и се пробваха и мен да ме настройват срещу тебе..... ;)))


Интриги, лъжи и фалшиви прочита и гласове! Не баднуват, не празнуват ще пукнат мене да ме хулят с лъжи, помиярите и помиярките! Проклети да са, само аз да им остана в ума и устата, боклуци прости, що искаш!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3266553
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930