Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.12.2015 21:51 - На кого от блога и блог управата пречи постинга ми, че е затворил снимките в него?
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 2254 Коментари: 7 Гласове:
10

Последна промяна: 21.12.2015 23:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Този  постинг е нагледна представа и доказателство за тенденциозната хакерска намеса в блога ми от модератори и приближени, каквито съм имала неведнъж.
Затворените снимки са от дипломирането на сина ми.Бяха в постинга, но по нареждане на метреси путеси и връзките им с админи и модератори са затворени месеци след пускането на поста. Не са цинични, неприлични, или чужди. Аз съм ги правила, взела съм разрешение от сина ми и компанията му да ги пусна в нета. Снимките са от публично тържество по повод завършване на випуск във Висше северно училище. Снимано е училището и церемонията. Пускала съм ги и във фацебока си. Там си стоят, а тук  са затворени, след като поста е бил в избрани и има доста коментара и тогава си стояха, но сега самоуправството на блога ги е забърсало от злоба и парад на мутренска сила в самоуправлението на сайт, както и по желание на мутресата си "поетеса". Не съм нарушила условията за пускане на съдържание и собствени материали, както и съм взела разрешение от лицата на снимките да ги пусна в нета. Тогава? Тенденциозната злоба, завист, агресията на разни модове, модерератори и техните мутреси ли затвори снимките в поста ми? 
Да, аз съм щастлива и горда майка, а вие?
Този тенденциозен акт с който си отмъщавате за щастието ми е красноречив и говори, че се тресете от злоба и наподобявате помияри с тези набези в блога и компа ми!Да не говорим, че блоговата путеса е нашарила всички мои стари постинги със стотици минуси за печалба на блога ви и за нейна блогова "слава".
Говори, че сте тук да показвате това и да самоуправствате с налудничави и мутренски методи в блога и да давате воля на забранени посегателства над потребителите ви, правени от вас и мутресите ви тук..
Ето го постинга има и други с такива намеси на модерацията и мутресите им 

 20.12.2014 19:23 - Aз съм горда и щастлива майка!

автор: lidislidis категория: Изкуство   image 
прочетен: 1426 коментари: 22 гласове:  20  
последна промяна: 20.12.2014 23:33 
  imageimage

 image 
image


 Повод за истинско щастие и майчинска и национална гордост е, детето ти да завърши висше образование с отличие и се нареди в списъка на финските таланти студенти завършили с почтенна грамота и финско призвание за национално отличие за показани резултати от знания и възможности във Висше Учебно Заведение за Управленчески кадри във Финландия.
Едно вълнуващо тържество в навечерието на Новата година, със символика Нов път в живота на отличилите се висшисти в служба на Обществото . Тържеството започна с тържествената традиционна клетва на завършващите дипломирали се вишисти отличници и носители на награди." Аз високо квалифицирания човек обещавам да работя честно и всеотдайно за доброто и в името на Човека! Обещавам със знанията и труда си да бъда полезен на хората и с обич и разбиране да откликвам на проблемите им и търся подходящи начини за решаването им. Всичко в името на Човека и за Човека! Заклевам се!".Следваха поднасяне на дипломите и националните награди, поздрави към тях от градоначалници, министри, професори, родители, празничен концерт и традиционната почерпка от Висшето училище към завършващите и близките им торта и кафе.




image

  
                               19.12.2014г. Едно вълнуващо тържество
image 
image

Висшето училище в града ни.

Аз наистина съм щастлива майка и имам истински повод да се гордея с детето ми!
С него се гордеят на север.
От сърце му благодаря, че ме направи горда майка и му желая много професионални успехи и обич към хората и за в бъдеще!


  Няма снимки има я лудата злоба, завист и самоуправство движени от тях.
Пускам и коментарите на хората, тъй като това е подигравка и за тях.
Снимките затворени, а хората коментират...
На кого е нужно това напълно неадекватно посегателство?

    Нагоре
 

  Гласувай:   21   1
Гласували сте!

Прочелите постинга прочетоха и: В щастливата страна УТРЕ... 

Изпросена котешка клетва 
Следващ постинг Предишен постинг
Поздрави, Родино! Мъж на годината   Коментари   1. gosho568 - Уникален момент!
20.12.2014 19:29 Това е гордост за теб и за цялото ти семейство... и за меннн! Поздрави!!! :))) цитирай
Изтрий   2. lubima - Честито!!!Още много пъти да се г...
20.12.2014 19:50 Честито!!!Още много пъти да се гордееш с твоето дете!!!Много успехи!! цитирай
Изтрий   3. kushel - Честито, Лидия!
20.12.2014 19:55 Честито, Лидия! цитирай
Изтрий   4. lidislidis - Поздрави на всички наши близки и приятели в България, Гого!!!
20.12.2014 20:13 gosho568 написа: Това е гордост за теб и за цялото ти семейство... и за меннн! Поздрави!!! :))) цитирай
Редактирай | Изтрий   5. lidislidis - Благодаря,ти! Дай, Боже всеки да изпита радост от децата си!
20.12.2014 20:16 lubima написа: Честито!!!Още много пъти да се гордееш с твоето дете!!!Много успехи!! цитирай
Редактирай | Изтрий   6. eveal - Наистина е повод за огромна горд...
20.12.2014 20:16 Наистина е повод за огромна гордост! Попътен вятър... цитирай
Изтрий   7. lidislidis - Благодаря, Куш!!! Благодаря, Човеко!!!
20.12.2014 20:22 kushel написа: Честито, Лидия!

Благодаря, че споделяш радостта ми, наистина съм горда с детето ми и малцината приятели от България! Живи и здрави да сте! цитирай
Редактирай | Изтрий   8. lidislidis - Благодаря, Евелина! Попътен вятър на всички млади и умни хора по света!
20.12.2014 20:46 eveal написа: Наистина е повод за огромна гордост! Попътен вятър... цитирай
Редактирай | Изтрий   9. injir - Поздравления!
20.12.2014 21:05 Поздравления! цитирай
Изтрий   10. freeoldmen - Поздравления!
20.12.2014 21:18 Мили са на сърцето на всеки родител такива моменти!

Впечатляващо е посланието, което се дава на младите интелигентни хора
при завършването...
Финландия е съхранила своето човешко сърце в един жесток свят... цитирай
Изтрий   11. lidislidis - Благодаря, ти!
20.12.2014 21:24 injir написа: Поздравления!

Бъдещето на света и живота е в ръцете на младите професионалисти! Живи, здрави и човечни да са! :)  цитирай
Редактирай | Изтрий   12. lidislidis - Да, впечатляваща е клетвата на дипломиралите се млади специалисти към обществото и държавата.
20.12.2014 21:53 freeoldmen написа: Мили са на сърцето на всеки родител такива моменти!

Впечатляващо е посланието, което се дава на младите интелигентни хора
при завършването...
Финландия е съхранила своето човешко сърце в един жесток свят...

Всички завършили я полагат публично. Това е наложила се традиция за всички професии.
  цитирай
Редактирай | Изтрий   13. ikra - Поздрави както за теб така и за детето ти!
20.12.2014 22:15 Имаш повод да се гордееш!
С пожелание за много бъдещи успехи и не на последно място много здраве! :) цитирай
Изтрий   14. lidislidis - Благодаря, ти! Всехи успех на децата ни е повод за гордост и радост
20.12.2014 23:18 ikra написа: Имаш повод да се гордееш!
С пожелание за много бъдещи успехи и не на последно място много здраве! :)

Здраве и успехи на децата ни и в България и по света! Аз съм горда, че сина ми показа достойно и с много постоянство и труд успя да завърши с отличия висшето си образование и да се нареди с качествата си наред с финските си талантливи и способни колеги студенти. Поздрави и подобни щастливи моменти в живота на всички родители! цитирай
Редактирай | Изтрий   15. katan - Поздрави, Лидис!
21.12.2014 16:37 Имаш право да се гордееш с детето ти!
Много вълнуващо и много символично е това събитие!
Изпитала съм го няколко пъти и в България и в чужбина - да чуеш името на детето си първо или сред първите е ... е, ти си го изпитала и знаеш какво е.
Успехи на твоето дете и всички, завършили фински студенти! цитирай
Изтрий   16. lidislidis - Благодаря за поздравите, Кате!
21.12.2014 17:30 katan написа: Имаш право да се гордееш с детето ти!
Много вълнуващо и много символично е това събитие!
Изпитала съм го няколко пъти и в България и в чужбина - да чуеш името на детето си първо или сред първите е ... е, ти си го изпитала и знаеш какво е.
Успехи на твоето дете и всички, завършили фински студенти!

Вълнуващо е и щастливо! Живи и здрави, всеки да изпита такова вълнение!  цитирай
Редактирай | Изтрий   17. rustam - Честито!
21.12.2014 22:36 от сърце с най-искрени благопожелания! цитирай
Изтрий   18. lidislidis - Благодаря, Рустаме!
21.12.2014 23:43 rustam написа: от сърце с най-искрени благопожелания!

Много ме зарадва с поздрава си! Поздрави от нас и пожелания за щастливи и весели празници! И не забравяй, че винаги си добре дошъл при нас да ни гостуваш! Планувай си визитата през идната година задължително! цитирай
Редактирай | Изтрий   19. radosslav - :))))
22.12.2014 18:53 Честито
Всичките деца ли са твои :)))))))) цитирай
Изтрий   20. lidislidis - Благодаря за поздрава!
22.12.2014 19:37 radosslav написа: Честито
Всичките деца ли са твои :))))))))

Всичките са ми мераклийки за снахи! :) Akо харесваш някоя, казвай да не объркаме работата! :) цитирай
Редактирай | Изтрий   21. astrojozi19 - ЧЕСТИТО
24.12.2014 15:00 Желая ви много здраве и успехи на сина ви.Чудесни моменти:)Майка ми беше много развълнувана като получавах грамотата за успех на дипломирането ми :)
Желая ви истинско щастие за вас и сина ви.Такива младежи заслужават много, но за съжаление много деца, не се връщат тук защото не съ им създаден подходящи условия за работа и живот.Дано това се оправи.ВЕСЕЛИ И СВЕТЛИ ПРАЗНИЦИ! цитирай
Изтрий   22. lidislidis - Благодаря ти!
25.12.2014 22:45 astrojozi19 написа: Желая ви много здраве и успехи на сина ви.Чудесни моменти:)Майка ми беше много развълнувана като получавах грамотата за успех на дипломирането ми :)
Желая ви истинско щастие за вас и сина ви.Такива младежи заслужават много, но за съжаление много деца, не се връщат тук защото не съ им създаден подходящи условия за работа и живот.Дано това се оправи.ВЕСЕЛИ И СВЕТЛИ ПРАЗНИЦИ!



Гласувай:
10



1. lidislidis - Унищожени снимки и измъкнати и заключени, за да не ги качвам , въпреки, че съм им автор.
21.12.2015 21:54
П.П. От собствените ми папки в компа не мога също да качвам снимките си, тъй като са блокирани тези, които сте извлекли и изкрали директно.

Самоуправство за кеф на приближена мутреса в публичен сайт показно с години е несамо неадекватно и подсъдно... Мафията още ли мисли, че няма съд за такива посегателства. В България, ако няма, другаде име. Гледам ви само тъпите изпълнения и трупам материал за там.
цитирай
2. zax - Снимки под 2Мб блог. бг по ги люби. ...
21.12.2015 22:52
Снимки под 2Мб блог.бг по ги люби.
Дано отново безполезен. Най-рано в сряда ще мога да надникна за други проблеми.
Палче ъп
;)
цитирай
3. lidislidis - Проблема не е технически, тъй като снимките бяха в поста месеци, а сега ги затвориха ...
21.12.2015 23:16
zax написа:
Снимки под 2Мб блог.бг по ги люби.
Дано отново безполезен. Най-рано в сряда ще мога да надникна за други проблеми.
Палче ъп
;)


Проблемите не са технически, а поетически и тук диктува една смахната мутреса , а системата не греши. Поздрави и не хвърляйте все проблема на техниката. Сървъра не се е опитвал сам да влиза и да пробива банкови кодове и да си извлича сам снимки от папките. Moже, би глупаците си мислят, че унищожават оригинала и ми вредят! О, не! Аз имам оригиналите в над 100 карти с памет в апарата ми и винаги мога пак да ги пусна в папките!
Напразно се излагат и хакерстват! С банката нещата стоят по същия начин. В компа има паметна карта, която отчита напъните на помияри да се доберът до банка. Но аз не държа и не обслужвам банкови сметки с този лапптоп. Ще ви засеча някои от тези набези на блог.бг и в разбиване кодовете и търсене начин да се докопат до тях. Често компа ми информира тези подробности от коя страница и сайт идват и разбира се винаги е от блог.бг Ще копирам едно такова съобщение и ще ви покажа. Поздрави и лека вечер!
цитирай
4. nikyniky - Такива ми ти работи тука са ежедневие, какво се чудиш?
22.12.2015 00:54
Трият блогове, постове, аватари и всичко, което не изнася на кур...вата wonder.
Moдераторите не са виновни. Старата проститу...тка още работи и има публичен дом в Гърция и гупе и гащи със собствениците на Инвестор.От там е цялата работа. Гнилото бунище работи за мафията цел живот, а те нареждат на модераторите.
Ка4ак също е в кюпа. Дълго е да ти го разказвам! Хич не се коси на такива изроди и тъпанарки!!!
цитирай
5. lidislidis - Това, което ми казваш го знам, както знам и че тя от лудост тормози потребителите на сайта .
22.12.2015 01:17
nikyniky написа:
Трият блогове, постове, аватари и всичко, което не изнася на кур...вата wonder.
Moдераторите не са виновни. Старата проститу...тка още работи и има публичен дом в Гърция и гупе и гащи със собствениците на Инвестор.От там е цялата работа. Гнилото бунище работи за мафията цел живот, а те нареждат на модераторите.
Ка4ак също е в кюпа. Дълго е да ти го разказвам! Хич не се коси на такива изроди и тъпанарки!!!


Изпитвам тормоза й вече 8 години. Три ми блог, крадна птици от снимките ми, гони ме от стихосбирки, писа ми милиони минуси и още милиарди откачени нейни работи, които прави не само на мен. Знаят я хората , всичко се вижда. Сега с тези снимки и хакерства пак е тя и групата й. Ясно е.
цитирай
6. aip55 - Във
22.12.2015 09:52
всяко общество е имало ,,наши и ваши". Не ме учудват поразиите, с които се манипулират режимите в блога. Колкото повече се дразниш, толкова повече се кефят тези, които ги вършат тези недостойни в морално отношение приоми.
Не се дразни! Пиши си, защото по някога в блога се превръща в стая за клюки и интриги, които за някои пишещи е удоволствие....
цитирай
7. lidislidis - " недостойни в морално отношение приоми."
22.12.2015 12:49
aip55 написа:
всяко общество е имало ,,наши и ваши". Не ме учудват поразиите, с които се манипулират режимите в блога. Колкото повече се дразниш, толкова повече се кефят тези, които ги вършат тези недостойни в морално отношение приоми.
Не се дразни! Пиши си, защото по някога в блога се превръща в стая за клюки и интриги, които за някои пишещи е удоволствие..ю


На мен ми изглеждат не само недостойни, а глупави и налудничави. Не може нормален и претиндиращ за нещо човек дори да си ги помисли, а тук се правят постоянно. Относно клюкарството, не е клюкарство, когато ги показвам действията им с доказателства и факти. Не може да се мълчи и те да си продължават с още пълна сила. Аз дълго им мълчах и бях тактична, съобразявайки се с разликите, с интелектите, с всичко, но болни хора не разбират от мълчане. За мен е голяма обида в постинг от 10 години блогване, само веднъж сложих пост за сина ми и те да се гаврят със снимките, както и се гаврят, когато пиша стих в памет на майка ми. Всичко си има граници, като са болни, лудницата знаят къдее, такива поетеси и групата им. Тук не е място да показват простотията, дисгнозите си и агресията си спрямо потребителите.
Поздрави и лек ден!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3267865
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930