Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2015 23:56 - "Червена луна"
Автор: lidislidis Категория: Изкуство   
Прочетен: 3669 Коментари: 8 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image
 Снимките са от тази сутрин 29.9. 5: 45 oт брега на езерото Инари на вилата ми 

                                                    "Червена луна"
photographer
Sirkkavaara Lidiya


image
 image        
Червена луна

Показа се и червена луна
цял свят я видя
Обагрена в кръв се яви
Казват от старите времена
че било на война...
Сърцето ми сякаш се сви
в юмрук и занемя.
Казват още, че всяко поколение
се сблъсква с война
Нашето вървеше на заколение
и я срещна чак сега.
Дълъг път на преходи извървя
да я види тази луна...
Гневна, страшна, червена
разля своята светлина...
И силна, и несломена
света облада...

29.9.2015






Гласувай:
16



1. lidislidis - Беше облачно и постоянно се криеше зад облаците, но пак я хванах
29.09.2015 00:42
анонимен написа:
Красива е!


Другите ми снимки във фейса са по пълни. Там е пълна луна.
цитирай
2. lidislidis - Не те разбирам?!
29.09.2015 00:46
Аз ли съм безплодна, като фотограф, или луната, че е червена, а не оранжева, или синя? Относно размислите ми под снимките ми, те са естествени , именно това си помислих, като я снимах. Не разчитам на емоции от никой. За мен самата е емоция, че видях и снимах тази червена луна. Не провокирам никого да споделя емоциите ми.
цитирай
3. bliz - Не видях червената Луна лично...
29.09.2015 01:03
Не видях червената Луна лично, но чрез теб имам информация и емоция !

В стихото има смисъл и емоция, за мен е интерсно да усета твоята духовност - ненатрапчива, но силна!

Имаш твой стил, на мен ми допада!

Хубава вечер!
цитирай
4. lidislidis - Aми, кой как го усетил. Блога не е литературен конкурс и аз нямам притенции за поетеса. Споделям, което ме вълнува, както се прави в блог.
29.09.2015 01:42
bliz написа:
Не видях червената Луна лично, но чрез теб имам информация и емоция !

В стихото има смисъл и емоция, за мен е интерсно да усета твоята духовност - ненатрапчива, но силна!

Имаш твой стил, на мен ми допада!

Хубава вечер!

Вълнуващо беше, как луната се движи с часове и оглежда в езерото, а наоколо червена светлина, наподобяваща сияние се разстилаше около нея. Аз я преследвах от 3 часа, когато беше жълта и в 5, 45 часа стана огнено червена и към 6.10 се скри и даде мястото си на слънцето.
Приятна вечер и на теб!
Дано имаш възможност да я наблюдаваш друг път, интересно е.
Благодаря за коментара!
цитирай
5. aip55 - Благодаря ти
29.09.2015 09:09
че успях да видя това, което не съм виждал. Личи си, че си профи. Благодаря ти, че споделяш с нас!
цитирай
6. katan - Красиво и вълнуващо преживяване.
29.09.2015 11:40
Поздравявам те за великолепните, професионални снимки!
Стихотворението е много силно, замислящо и малко стряскащо.
Подобни чувства изпитах аз, когато гледах тази Кървава, Червена луна ...
Поздрави, Лидис!
цитирай
7. lidislidis - Mного хора не са я видяли, така се оказа и из фейса. Беше доста облачно и смръщено дъждовна нощ.
29.09.2015 14:12
aip55 написа:
че успях да видя това, което не съм виждал. Личи си, че си профи. Благодаря ти, че споделяш с нас!


Трябва и подходящо място да се види, без сгради. Аз заради това я снимах от вилата. Наоколо 50км. няма населено място, а само гора и вода. Интересна е и беше много голяма. Подздрави от мен и северните блата! :)
цитирай
8. lidislidis - Радвам се, че и ти си я видяла пряко тази Червена луна!
29.09.2015 14:15
katan написа:
Поздравявам те за великолепните, професионални снимки!
Стихотворението е много силно, замислящо и малко стряскащо.
Подобни чувства изпитах аз, когато гледах тази Кървава, Червена луна ...
Поздрави, Лидис!


Стряскаща беше, наистина, заради това отприщи размислите ми.
Лек и светъл ден ти желая, Кате!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lidislidis
Категория: Изкуство
Прочетен: 3266545
Постинги: 1305
Коментари: 6941
Гласове: 13697
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930